XXL Nutrition

Hoe laat ik mijn buikje verdwijnen!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

yahoo

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
4 jun 2005
Berichten
14
Waardering
0
Hallo allemaal
Ik ben reeds 2 maanden terug aan bodybuilding begonnen,met een onderbreking van vijf jaar wegens een operatie aan de rug.Ik train zes op zeven dagen ook step ik smorgens 30 min Ik let op mijn voeding.Neem ook vendetta,swolle,nitrous en proteine.Nu is mijn vraag hoe krijg ik mijn buik zo vlug mogelijk weg.Ik weeg 71 kg en meet 1,70 m alvast bedankt Roland
 
cardio hé... op een nuchtere maag wordt vaak aangeraden
succes bro
 
Allereerst je begint net weer sinds 2 maand probeer eerst een 2 tot 3x in de week een full body program!
Schakel na een tijdje over op gecombineerde spiergroepen waarbij je een goed schema maakt!
Let op je rust dan groei je beter en heb je maximaal resultaat!
Stop eerst maar eens met die supp's die ben jij bij full body nog niet nodig.
Eet 6x per dag diverse eiwitbronnen en train je buik eerst maar eens 2x in de week!
Lees de stickies eerst eens door voor een goed trainingsschema en eventueel voedingsschema veel leesplezier en welkom op DBB!
 
Creeer een Insuffentie m.b.t. cals die je verbruikt dus meer verbruiken dan je inneemt m.b.t voedsel
 
ReyMysterio zei:
Allereerst je begint net weer sinds 2 maand probeer eerst een 2 tot 3x in de week een full body program!
Schakel na een tijdje over op gecombineerde spiergroepen waarbij je een goed schema maakt!
Let op je rust dan groei je beter en heb je maximaal resultaat!
Stop eerst maar eens met die supp's die ben jij bij full body nog niet nodig.
Eet 6x per dag diverse eiwitbronnen en train je buik eerst maar eens 2x in de week!
Lees de stickies eerst eens door voor een goed trainingsschema en eventueel voedingsschema veel leesplezier en welkom op DBB!
alvast bedank voor de tips maar waar lees je de stickies,
 
stickies

waar kan ik de stickies lezen,ben echt niet zo thuis op de pc,alvast bedankt voor de tips
 
Voeding en dieten

Training en oefeningen

Stickies staan bovenaan in de lijst ;)
 
Buikje

Wat eet ik nu het best,eiwitten of koolh,in welke maten dan,Ik eet dan ook beter dingen die het vet verbranden bevorderen zeker.Nog een vraagje hoe meet je het vetpecentage.
Hier een voorbeeld van wat ik eet.
08 U 3 VOLK SNEDEN MET KIPPEWIT EN GROOT GLAS MAGERE MELK
10U30 250GR KEFIR EN EEN APPEL
12U 3 SNEDEN VOLK BROOD MET ROSBIEF GLAS MELK
14U BANAAN EN EEN GROENE THEE
16U 3 VOLK SNEDEN MET KALKOENFILET GLAS MELK
18U GEKOOKTE AARDAP MET GROENTE EN BIEFSTUK
IK PROBEER OOK ZOVEEL MOGELIJK WATER TE DRINKEN.
Zo ik weet nu niet of ik goed dieet of niet graag wil ik jullie mening alvast bedankt
 
Goede voeding en cardio vormen de basis.

Probeer elke 2,5 uur te eten. En je eet te weinig. Bij elke maaltijd eiwitten. En niet zoveel melk. Hou het op water, water en nog eens water, groene thee kan ook.
Stoppen met supps. Zeker creatine. Die kan weliswaar meer vvm opleveren, maar kan aan de andere kant meer vocht vasthouden, wat dus weer vooruitgang in de vetverbranding kan maskeren. Eiwit supps kan in principe wel, maar doe het dan ook alleen als je te kort komt (dit ter behoud van spiermassa). Als je wat langer traint zou ik iig whey gaan gebruiken.
En vet kan je best hebben, zei het in de goede verhouding.
Vet% kan je meestal wel laten meten op de sportschool.

succes,

O, ja en knallen met de KT. Benentraining (mn Squat) en rug (deadlifts) kosten veel energie, wat weer goed is voor je vetverbranding.
 
hoop doet leven

sorry,het geen ik eet is een dieet dat ik gekregen heb,van iemand waar ik mijn proteine en dergelijke bij aan koop en hij heeft het zo uitgerekend.Nu ik twijfel niet dat u gelijk heeft.Maar moet ik nu meer cal tot mij nemen of 500 cal minder.zo was het me uitgelegt in de winkel en maar sups in nemen goed voor zijn kassa zeker.Heeft u enig idee hoeveel kal ik moet nemen per dag.Ga ik dan ook nog vet verbranden als ik meer eet.Het eten heb ik nogal moeilijk mee,kan ik geen proteine nemen als een maaltijd vervanger of iets in die aard.Ik dank je voor de uitleg die ik steeds krijg grtj
 
eet je na 18.00 uur niet meer ???

Ik zou voor het slapen gaan nog wat fruit, crackers,milde salade en ( heel belangrijK) kwark eten of een litertje halfvolle melk, of een milde yogert...
 
Voor mij was intervaltraining de beste manier om mn pensje kwijt te raken. Ik dacht eerst ook dat het allemaal gelul wasj om nog na je krachtraining cardio te doen maar het helpte wel degelijk. Ik moest trouwens wel lichter gaan trainen omdat ik merkte dattik ook spiermassa aanut verliezen was maar toen ik meer herhalingen maakte met lichtere gewichte ging ik dat ook tegen. Ik deed cardio sochtends na wat krachttraining zodat alle suikers al verbruikt zoude zijn ennik meteen over zou gaan op vetverbranding. Nam sochtends voor de training trouwens wel een eiwitshake om het catabolisme tegen te gaan tijdens het cardio. Ik deed mn interval trainingen 6 keer per week en elke keer een half uur. En ik viel 6 kilogram af in 3 weken. Dusj hoop dattut ook iets voor jou zal zijn:-)...
 
hey buurman,

welkom op de dbb.
je zal hier heel wat wijzer worden als je hier eens rondneust..

ik ken maar ene winkel in gent die supplementen verkoopt.
"workout"
alles te krijgen aan goeie prijs.
ik ga daar en ben daar tevreden.


is het diene van de winkel zelf dat je begeleid of iemand anders die daar soms staat??

denk niet da creatine(swole) nu wel echt goed is om droog te komen???
naar mijn denken houd da wat vocht op.

en wat betreft je kcal inname,kan da wel eventjes voor je berekenen,als ik je leeftijd en -of vet% weet(wel juiste vet%,niet van op zo een digitale weegschaal e).
je lengte en gewicht heb ik al.

anders moet je maar eens in men pm komen en zie wel of ik je iets kan bijbrengen.
weet niet alles maar daarmee schop je al een hele eind.

vraag me wel af ,je weegt 71kg of je beter niet even bulkt???
te zien wat je wilt natuurlijk??

bakkerke...
 
heb je leeftijd gevonden op je profiel,weet niet of dat klopt??
toch even men berekening geven:

71*13.8=979.8
170*5=850
44*6.8=299.2
67-299.2=-232.2

totaal=1896.8

als je 3-5x per week traint=*1.55

1896.8*1.55=2940.04kcal(onderhoud)

dus als je wilt cutten=-500
2940-500=2440kcal zou je moeten hebben.

maar niet in 1x naar beneden trekken..
hoop da je er iets aan hebt..
 
Back
Naar boven