MuscleMeat

hoe lang bulken??

Bezoekers in dit topic

RobertHosper zei:
goed plan...als je spier afbraak wilt hebben en je een binnen 2maanden een hoge resistentie opgebouwd hebt (net als ik in het verleden :o)..ik zou het hooguit bij Clen houden..T3 kan je schildklier vernken..ik had het ook bijna gebruikt terwijl de mijne al bijna naar de klote was
luister naar robert
hij weet hopeloos genoeg over het afvallen
 
Volgens mij is hoe lang je wil bulken heel persoonlijk.
Er zijn lui die het hele jaar door in vorm willen blijven: dan bulk je wat rustiger en kun je wat langer doorgaan.
Als je kijkt naar bijv een Lee Priest, die wordt een klein vadsig mannetje (met fukkin huge armen :D).
Kwestie van zelf proberen denk ik. Hangt ook van je lichaamsbouw e.d. af (hoe snel zet je vet aan e.d.) iedereen kan bedenken dat een BF van 25% niet echt gezond is.

Qua cutten is er denk ik helemaal geen pijl op te trekken, dat is per persoon zo verschillend.
 
vandaar zijn geweldig cutresutaten ;) :D :p
 
RobertHosper zei:
goed plan...als je spier afbraak wilt hebben en je een binnen 2maanden een hoge resistentie opgebouwd hebt (net als ik in het verleden :o)..ik zou het hooguit bij Clen houden..T3 kan je schildklier vernken..ik had het ook bijna gebruikt terwijl de mijne al bijna naar de klote was

ik sta dan wel droog na die 2 maanden, en jij nog steeds niet ;) onthoud dat wel,

en dat ik een resistentie heb opgebouwd... dat maakt nix iut want tegen de tijd dat ik weer opnieuw ga cutten zijn we weer 10 maanden verder en ben ik niet meer resistent :D
 
progres zei:
80 kg bij 12 % = 9,6 kg vet

110 kg bij 10% = 11 kg vet

zoveel scheelt het niet
en als je meer VV< hebt zal je ook automatisch meer verbranden ;)
Ook al heb je meer VVM je creert meestal toch een kcal tekort van ongeveer 500kcal per dag om zo ongeveer een halve kilo per week vet kwijt te raken als je het rustig en verstandig wilt doen dus met het voorbeeld wat jij geeft ben je nog 3 weken langer bezig met cutten, wat totaal niet leuk is
 
ik ben in maart begonnen met trainen, ik ben in maart begonnen met bulken.
ga door tot maart/april 2006, daarna ga ik cutten.
normaal is mijn bf13%
ik laat het oplopen tot maximaal 18%
ik wil aan het einde van de cut op 10% zitten.
daarna wil ik het 2e jaar van training, rustig bulken tot max 15%

ik hoop dat alles gaat zoals ik het wil, redenen dat ik het eerste jaar niets om bf geef is dat ik het eerste jaar effe een basis wil opbouwen, daarna ga ik op langzamer tempo bulken. bf% is nu ongeveer 15%
 
Santino88 zei:
Ah, die man heeft al teveel hersenschade opgelopen

haha nee nee :D

Origineel gepost door progres
ik bulk meestal van september tot februari, en ga dan extreem cutten met t3, speed, clen, dnp en neem hier AS bij om spierafbraak tegen te gaan/te beperken meestal ben ik na zo'n 8 weken hiermee klaar en heb ik nog 2 maanden om de eventueel verloren massa met clean bulken terug te pakken en mijn bf te houden zoals die was


hij zegt dat ie speed gebruikt..zal wel iets anders zijn dan het gene wat ik denk :p
 
Back
Naar boven