XXL Nutrition

Hoe lang duurt jouw training? (2 bezoekers)

Hoe Lang Duurt Jouw Training?


  • Totaal stemmers
    345

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb gewoon meer dan 1 uur gekozen. Soms kan dat uitlopen tot 1u45, hangt van verschillende factoren af.
 
Edit;

KT alleen = 1:45 min ong. (fullbody)..2x per week naast pilates en cardio.
 
@jeppe: hoe kun je zulke benen opbouwen als je zolang traint per keer? :p
Haha tja :) Alles eruit persen wat erin zit hé, benen zijn echt leeg wanneer ik gedaan heb. Lijkt toch te werken voor mij.
 
ja klopt bij precies 1 uur en 14.5 minuut ga je spiermassa kwijt raken.
Idd, de stukken spier vallen er dan plots zo af.

Maar serieus, cortisol stijgt al na 45 minuten en na een uur begint het te pieken (toch als je heel de tijd zwaar traint) dus dan stop je beter.

Haha tja :) Alles eruit persen wat erin zit hé, benen zijn echt leeg wanneer ik gedaan heb. Lijkt toch te werken voor mij.
Idd, BB is gewoon intensiteit zo hoog mogelijk en spieren helemaal leegpompen, dan groeien ze het best. Al dat gezeur over HST hier en blabla techniek daar , nee gewoon beulen :D
 
3 kwartier ongeveer, hoe kan je nu een training klaar hebben in een kwartier? :roflol:

edit: ok ja als je meerdere keren traint
 
Is dat niet wat overroepen BigT dat cortisol verhaal?
Ik kan me niet inbeelden dat je op een uurtje je benen deftig kan trainen...toch niet tot het uiterste. Als ik een set zwaar gesquat heb moet ik toch wel ff pauze nemen eer ik aan de volgende begin om er alles uit te halen. Als je dan 4 relatief zware oefeningen doet met telkens een setje of 4....misschien is m'n conditie te slecht? :p maar als ik tè snel ga kan ik boven de wc pot gaan hangen hoor :D
 
Dat cortisol verhaal is ook wel zwaar overdreven, ben de eerste om het daarmee eens te zijn. Alleen blijft het ideaal om bij BB toch te streven naar korte trainingen (< uur) :)
 
Verschilt van zo'n 50-150 min.
 
Idd, de stukken spier vallen er dan plots zo af.

Maar serieus, cortisol stijgt al na 45 minuten en na een uur begint het te pieken (toch als je heel de tijd zwaar traint) dus dan stop je beter.


Idd, BB is gewoon intensiteit zo hoog mogelijk en spieren helemaal leegpompen, dan groeien ze het best. Al dat gezeur over HST hier en blabla techniek daar , nee gewoon beulen :D

heerlijke quote Big T!!!!! :D
 
Ik kom vaak aan de twee uur . Soms ook maar een uurtje .
 
Damn, jullie kunnen lang trainen. Dat kan je als natural toch nooit goed herstellen?
 
Damn, jullie kunnen lang trainen. Dat kan je als natural toch nooit goed herstellen?

Ehhh?

Ik begin mijn training met een squat . Ik heb meestal 2,3 opwarmingssetjes . Dan 6-10 werksets .
Dan een press . Ook minstens 6 werksets .
Dan nog rowen , wederom 6 werksets .
Zo zit je makkelijk aan een uur en half of meer .
 
30 a 45 minuten

Afhankelijk of ik cut of bulk ivm meer rust tussen zware compounds etc
 
Ik volg Rippetoe, dus ben meestal na een kwartiertje tot 20 minuten weg.
 
1-2u.

Meestal richting de 2u.
 
tussen de 45 minuten en 1 uur, dat is exclusief cardio.
 
Idd, de stukken spier vallen er dan plots zo af.

Maar serieus, cortisol stijgt al na 45 minuten en na een uur begint het te pieken (toch als je heel de tijd zwaar traint) dus dan stop je beter.


Idd, BB is gewoon intensiteit zo hoog mogelijk en spieren helemaal leegpompen, dan groeien ze het best. Al dat gezeur over HST hier en blabla techniek daar , nee gewoon beulen :D

zo heb ik het vroeger geleerd.. en doe ik het vandaag terug..
mijn franstalige leermeester zei constant:
"Forcer la baraque" of zoiets.. hehehe...
 
Meestal een uur kt en daarna 30 tot 45 min. cardio tenzij het mooi weer is, dan doe ik een fietstochtje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven