Fitness Seller

Hoe lang duurt jouw training? (1 bezoeker)

Hoe Lang Duurt Jouw Training?


  • Totaal stemmers
    345

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Varieert, ligt er aan wat m'n schema is. Een borsttraining werk ik sneller af dan een rug of benentraining. Maar meestal tussen de 1 en 1,5 uur.
 
Gemiddeld rond de 2 uur denk ik of iets daar boven.

Lower body trainingen duren langer dan 2 uur, ik ben bv al gauw 45 minuten bezig met squat of deadlift alleen dus snap niet hoe mensen een volledige training binnen een uur kunnen afwerken. Upper body trainingen kunnen wel eens sneller, 1h45 min of zo

Ik train natuurlijk wel powerbuilding style, maw aan de eerste zware oefening (low reps, veel rust) ben ik evenlang bezig als aan de 5 oefeningen die daar op volgen (hogere reps, weinig rust)

Dat je als natural geen 2 uur zou kunnen trainen is natuurlijk onzin.
Het hangt er uiteraard van af wat je wil gaan doen in een training.
Ik kan fullbody circuit trainingen verzinnen waar ik na 15min al van op de grond lig te happen naar adem, de vraag is alleen of ik met dergelijke korte trainingen naar een respectabele deadlift zou kunnen opbouwen
 
Ik train gemiddeld één uur en één kwartier. Mij is verteld dat als je traint je een stresshormoon aanmaakt en daarom beter niet te lang kunt trainen. Tot slot ga ik dan niet over op vetverbranding (hier zou je minder energie uit halen), maar blijf ik presteren op glucose!!

Als iemand het niet eens is met datgeen dat ik zojuist zei, zeg het dan. Dan kan ik misschien ook weer iets nieuws leren.
 
Is dat niet wat overroepen BigT dat cortisol verhaal?
Ik kan me niet inbeelden dat je op een uurtje je benen deftig kan trainen...toch niet tot het uiterste. Als ik een set zwaar gesquat heb moet ik toch wel ff pauze nemen eer ik aan de volgende begin om er alles uit te halen. Als je dan 4 relatief zware oefeningen doet met telkens een setje of 4....misschien is m'n conditie te slecht? :p maar als ik tè snel ga kan ik boven de wc pot gaan hangen hoor :D

Het zal dat wel zijn :D, ik train trouwens altijd met Jeppe dus mijn trainingen duren ook zo'n uur of 2
 
een uur minimaal, kan uitlopen naar 1,5 uur. Maar dat is wel matje. Zit er dan echt wel doorheen.
 
Ik train gemiddeld één uur en één kwartier. Mij is verteld dat als je traint je een stresshormoon aanmaakt en daarom beter niet te lang kunt trainen. Tot slot ga ik dan niet over op vetverbranding (hier zou je minder energie uit halen), maar blijf ik presteren op glucose!!

Als iemand het niet eens is met datgeen dat ik zojuist zei, zeg het dan. Dan kan ik misschien ook weer iets nieuws leren.

Zoals Jeppe en Aron W zeggen, dat stresshormoon verhaal is zwaar overroepen.
Misschien dat er wel iets van aan is, maar het wordt te vaak door te veel mensen gebruikt als excuus om te trainen als een pussy
 
Het zal dat wel zijn :D, ik train trouwens altijd met Jeppe dus mijn trainingen duren ook zo'n uur of 2

Sureee :D Anders zulle we strax is het tempo opvoeren, als ge dan kunt volgen tenminste :rolleyes: :p

Ben het wel eens met locust, veel gezeik met verhaaltjes van dit en dat....pff gewoon alles geven.
 
Ik train maar 2x in de week en dan full body
ik doe daar ca 1.5 uur tot 2 uur over (verdeeld over de verschillende spiergroepen)
 
Ligt eraan... gemiddeld uur en een kwartier omdat ik veel rust tussen setjes neem...
 
Gemiddeld denk een uur
 
Probeer tussen het uur en anderhalf uur te blijven.
 
ik train gewoon totdat ik niet meer kan. Dat is meestal 1.30 tot 2.00 uur.
 
Verbaas me erover dat de meeste hier zo snel klaar zijn met hun trainingen. Ik doe zelf madcows advanced 5x5 met elke training eigenlijk maar 3 echte compound oefeningen. Ben hier toch wel minstens zo een 1 - 1.5 uur mee bezig.
 
45-1 uur, soms ook langer als er 20 superdudes voor de dumbbells staat te curlen
 
Upperbody meestal rond de 90 minuten.
Lowerbody tussen de 90 en 150.

Gisteren keek ik nog op de klok nadat ik gedaan had met mn eerste oef (squats) en ik zag dat er al 1 uur voorbij was :D.
 
Verbaas me erover dat de meeste hier zo snel klaar zijn met hun trainingen. Ik doe zelf madcows advanced 5x5 met elke training eigenlijk maar 3 echte compound oefeningen. Ben hier toch wel minstens zo een 1 - 1.5 uur mee bezig.

Ik doe ook 3 a 4 compouds , deadlift en squats durft inderdaad soms lang te duren, maar de rest gaat bij mij supersnel, en ik ga altjid tot het max. Ben klaar op ong 30 min met mn training.
 
Bij mij duur het ook wel zo bietje een 1 tot anderhalf:D
 
ik vind het een beetje gelul dat mensen zeggen wanneer je binnen 1 uur traint als een pussy zou trainen. als je 2 uur bezig bent met een training, hoeveel rust pak je dan wel niet tussen 2 sets, 10 min ofzo? dat gaat ten koste van de intensiteit, dus mss train je dan wel als een pussy :D maar het is natuurlijk net waar je goed op gaat, dus ieder voor zich
 
Fullbody/UB-LB 1.5uur. Split gok ik op half uur/45min, doe ik nooit.
 
1.45 tot 2 uur. Toen ik nog split trainde kon ik gewoon 3 spiergroepen in een uur afwerken. Nu met fullbody duurt dat een stuk langer. Meer volume, wat langer rust.
Net als locust zegt, sommige compounds willen het nog weleens 45 min. duren (bij een hoog volume)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven