AndroidHealthClinic

Hoe lang duurt jouw training? (1 bezoeker)

Hoe Lang Duurt Jouw Training?


  • Totaal stemmers
    345

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik vind het een beetje gelul dat mensen zeggen wanneer je binnen 1 uur traint als een pussy zou trainen. als je 2 uur bezig bent met een training, hoeveel rust pak je dan wel niet tussen 2 sets, 10 min ofzo? dat gaat ten koste van de intensiteit, dus mss train je dan wel als een pussy :D maar het is natuurlijk net waar je goed op gaat, dus ieder voor zich

FAIL! Intensiteit heeft geen ruk te maken met de duur van je training.
Misschien moet je je horizon eens verbreden voor je dit soort uitspraken doet.
 
Eigelijk nooit langer dan 45min...soms eens een uurtje maar ben werkelijk nog nooit langer dan een uur bezig geweest.
 
Ik ben zo'n 5 - 6 kwartier bezig met mijn 2 daagse split... Ligt er een beetje aan. Als ik me goed voel en er zin in heb doe ik aan het eind nog wel eens wat extra's hier en daar. Dan kan het wel eens iets langer duren (of als ik teveel aan het ouwehoeren ben, maaar dat is maar sporadisch :D) .
 
1.30 tot 2 uur.
elke dag 7 op 7
ik begrijp dus niet dat de meeste maar 3 keer in de week trainen( gemiddeld 1.30 hr)
( als je gaat werken ligt het het mischien anders)
maar als je zoals ik nog naar school gaat en de hele dag kunt uitrusten :D
en nu in de vakantie helemaal niets moet doen . ga ik ook nog eens 30 min lopen per dag.

ik ken dus ook geen top sporters die maar 6 uur per week trainen dat is tog veel te wijnig als je iets wil berijken ?

maar bij vrouwen zal het natuurlijk iets anders liggen dan bij mannen

ik weet nog toen ik begon als haantjes stonden ze met hun spieren te rollen en grote praat te verkopen.

nu ben ik degene die al de gasten uitlacht :D

mannen zijn toch zo :cool::cool::eek::eek: haha
 
Ongeveer een klein uurtje.
 
Ik train iets meer als een uur. Probeer mijn trainingen zo intensief mogelijk te maken. Hoe langer dat je traint, hoe meer kans op spierafbraak.
 
Meestal tussen 75 en 90 min.
 
FAIL! Intensiteit heeft geen ruk te maken met de duur van je training.
Misschien moet je je horizon eens verbreden voor je dit soort uitspraken doet.

Hij is een BB'er, jwt :D
 
ik vind het een beetje gelul dat mensen zeggen wanneer je binnen 1 uur traint als een pussy zou trainen. als je 2 uur bezig bent met een training, hoeveel rust pak je dan wel niet tussen 2 sets, 10 min ofzo? dat gaat ten koste van de intensiteit, dus mss train je dan wel als een pussy :D maar het is natuurlijk net waar je goed op gaat, dus ieder voor zich

:rolleyes:
Ga jij eerst maar eens 10 setjes squatten en erna rowen en benchen .
 
ik ken dus ook geen top sporters die maar 6 uur per week trainen dat is tog veel te wijnig als je iets wil berijken ?

toch, weinig en bereiken.

Anyways, ik ken geen topsporter die zo vaak tot failure gaat als BB'ers. Hoe intensiever je training, hoe korter hij moet zijn (vraag maar aan Mike Mentzer en Dante (DC). BB-training vergelijken met wat een duursporter doet, of zelfs met de training van een olympisch gewichtfheffer is belachelijk.
 
1.30 tot 2 uur.
elke dag 7 op 7
ik begrijp dus niet dat de meeste maar 3 keer in de week trainen( gemiddeld 1.30 hr)
( als je gaat werken ligt het het mischien anders)
maar als je zoals ik nog naar school gaat en de hele dag kunt uitrusten :D
en nu in de vakantie helemaal niets moet doen . ga ik ook nog eens 30 min lopen per dag.

ik ken dus ook geen top sporters die maar 6 uur per week trainen dat is tog veel te wijnig als je iets wil berijken ?

maar bij vrouwen zal het natuurlijk iets anders liggen dan bij mannen

ik weet nog toen ik begon als haantjes stonden ze met hun spieren te rollen en grote praat te verkopen.

nu ben ik degene die al de gasten uitlacht :D

mannen zijn toch zo :cool::cool::eek::eek: haha

Met alle respect, maar ik daag jou uit om een week met mij te trainen, alles. Dan ga ik een week met jou mee, deal?
 
Beetje afhankelijk van de training. Als ik een training vol zware compounds heb zijn de pauzes wat langer en kom ik uit op 1 tot 1.20 uur.
Zitten er wat meer definitie oefeningen in, dan binnen een uur.
 
hangt ervan af, in de gym meestal dik anderhalf uur

thuis splits ik mijn oefeningen op ; bijv. 1 spiergoep, dan een (half)uurtje rust (dbb ofzo :D) en daarna nog een spiergroep en/of cardio
 
Toen ik begon te trainen, nu zo'n 11 jaar geleden dan trainde ik echt lang, zo'n 2 uur of langer en dat loonde toen wel tot ik overtaind begon te raken. Na mij wat te hebben geïnformeerd trainde ik max 1h15min en later nog max 1h.

Sinds kort zit ik op 45 min met een hoge intensiteit en heb ik echt goede resultaten.
 
Exact één uur, matige tot hoge intensiteit (45-60sec rust tussen de setjes door)
Groot pluspunt is dat ik nooit sta te lullen met andere personen in de gym, achteraf na de training ben ik wel in voor een praatje, maar tijdens de training wil ik niet gestoord worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven