MuscleMeat

Hoe lang kan je kuren?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben ook wel eens ziek geweest tijdens mijn nakuur.
Maar door verstandig te eten was mijn verlies minimaal...
 
Ben ook wel eens ziek geweest tijdens mijn nakuur.
Maar door verstandig te eten was mijn verlies minimaal...

Dat was niet mogelijk, alles wat er in ging kwam er weer uit..
 
14 kilo kwijt door een griepie...??? nou dat was ddus alleen maar vocht... wees blij dat je er af ben....
 
ja dat is het rare, met primo zou je niet zoveel vocht vast moeten houden..maar ja met 1000 test p/w zal er toch wel het nodig vocht vast gehouden worden.. maar ja als je 3 weken ziek bent, niet eet en drink enzo... maar wat het wel is....heb daarvan alweer 10 terug...dus ik mis nog 4 kilo... ben alleen minder groot, heb de laatste 2 weken niet op de weegschaal durven staan en net weer even gedaan dus valt me nog alles mee dat het gewoon weer terug is... misschien was ik zodanig uitgemergeld.. maar ja die 4 kilo dat train ik er weer op in een weekje 2 weekjes dus komt wel goed. ga vandaag na 4 weken niet trainen weer er hard tegen aan. even de laatste test en primo z'n werk laten doen. neem aan dat die 4 kilo er ook weer zo opzit. dus vind zelf dat het dan nog knap is gegaan. meteen ff potje crea en whey prot kopen en doorknallen.

gister me bf even laten meten. zit op 6.1 dus ben eigenlijk wel tevreden met het resultaat nu..???
 
ik kom nu niet meer op mn oude gewicht?? 114 kilo... zit nu op 100..

dit is er echt in 3 weken afgegaan..naja zware griep te pakken gehad, natuurlijk niet eten/weinig drinken enz dus logisch dat het er af is gegaan.. ik knalde aan het einde van me kuur nog steeds hard.. dus dacht ik groei gewoon weer terug naar waar ik zat.. dit is dus niet het geval?

heb gister net weer 500/200 er in gezet..

oke ik zal er nu mee stoppen dan..voor de veiligheid smijt ik die dingen weg, anders kan ik mezelf niet beheersen...

niet weggooien, stuur ze maar naar mij :)

Ps; hoezo je kan je niet beheersen ? Tsss....
 
ja dat is het rare, met primo zou je niet zoveel vocht vast moeten houden..maar ja met 1000 test p/w zal er toch wel het nodig vocht vast gehouden worden.. maar ja als je 3 weken ziek bent, niet eet en drink enzo... maar wat het wel is....heb daarvan alweer 10 terug...dus ik mis nog 4 kilo... ben alleen minder groot, heb de laatste 2 weken niet op de weegschaal durven staan en net weer even gedaan dus valt me nog alles mee dat het gewoon weer terug is... misschien was ik zodanig uitgemergeld.. maar ja die 4 kilo dat train ik er weer op in een weekje 2 weekjes dus komt wel goed. ga vandaag na 4 weken niet trainen weer er hard tegen aan. even de laatste test en primo z'n werk laten doen. neem aan dat die 4 kilo er ook weer zo opzit. dus vind zelf dat het dan nog knap is gegaan. meteen ff potje crea en whey prot kopen en doorknallen.

gister me bf even laten meten. zit op 6.1 dus ben eigenlijk wel tevreden met het resultaat nu..???


Ik zou eerder 6 weekjes naar de psycholoog gaan om je te laten nakijken..
 
Ik zou eerder 6 weekjes naar de psycholoog gaan om je te laten nakijken..

dat zal misschien een goeie zijn ja, maar heb een hekel aan die gasten.. ervaring mee zeker, hebben ze je goed geholpen?
 
niet weggooien, stuur ze maar naar mij :)

Ps; hoezo je kan je niet beheersen ? Tsss....


als ik het heb liggen, krijg last van de "down" staat ie meteen weer in me bil:mad:
 
de meesten van jullie zijn wel een stelletje grote kinderen he....gedraag je eens naar je leeftijd zeg... ja ben fout bezig dat klopt, ben ik inmiddels achter nu.. maar jezus jullie hebben wel heel veel test gespoten wat een stelletje pubers!!
 
de meesten van jullie zijn wel een stelletje grote kinderen he....gedraag je eens naar je leeftijd zeg... ja ben fout bezig dat klopt, ben ik inmiddels achter nu.. maar jezus jullie hebben wel heel veel test gespoten wat een stelletje pubers!!

roidrage:eek:
 
de meesten van jullie zijn wel een stelletje grote kinderen he....gedraag je eens naar je leeftijd zeg... ja ben fout bezig dat klopt, ben ik inmiddels achter nu.. maar jezus jullie hebben wel heel veel test gespoten wat een stelletje pubers!!

Sukkelaar.. door ons gedrag stop ben je tenminste wel gaan nadenken.
 
vind de reacties idd ook overdreven
dat je receptoren verzadigd zouden zijn geloof ik niet
ze zullen zeker niet meer zo "open" staan als na een lange off periode maar je zou zeker kunnen doorgaan en nog kg's kn pakken, eventueel met andere producten die anders werken

je moet kijken wat nu primeert voor jou: je mentale toestand of je fysieke? mentaal zou het misschien beter zijn moest je nog doortrekken (kerels genoeg met kuren van 20 weken ) ondanks deze korte periode off,zodat je dan pas off gaat als je weer wat bent bijgekomen.

Fysiek daarentegen zou het beter zijn een "time off= time on+ nakuur" te respecteren en te aanvaarden dat je die kg's verloren hebt

da's uw keuze, niet die van die kerels die hier zomaar wat iemand zitten uit te schelden:rolleyes:

veel succes
 
Bedankt,

ik respecteer al jullie meningen hoor.. maar je kan het ook anders brengen..hier wordt je gewoon compleet voor gek verklaard, uitgescholden, onder een steen geduwd.. dit is wat mij erg tegen valt..

nogmaals bedankt voor de reacties, ik ga me een tijdje inlezen in de AAS voordat ik weer ergens aan begin.
 
de meesten van jullie zijn wel een stelletje grote kinderen he....gedraag je eens naar je leeftijd zeg... ja ben fout bezig dat klopt, ben ik inmiddels achter nu.. maar jezus jullie hebben wel heel veel test gespoten wat een stelletje pubers!!

Welkom op flamebodybuilding.com :)
 
als ik het heb liggen, krijg last van de "down" staat ie meteen weer in me bil:mad:

Ik heb echt wel begrepen wat je wou zeggen hoor....

Ik moet blijkbaar echt duidelijk zeggen wat ik bedoel want tussen de regels lezen kan je niet...

"Hoe bedoel je, je kan je niet beheersen" (afkeurend) Tssss....
 
Bedankt,

ik respecteer al jullie meningen hoor.. maar je kan het ook anders brengen..hier wordt je gewoon compleet voor gek verklaard, uitgescholden, onder een steen geduwd.. dit is wat mij erg tegen valt..

nogmaals bedankt voor de reacties, ik ga me een tijdje inlezen in de AAS voordat ik weer ergens aan begin.

Als je hier op een normale manier brengt, luistert niemand ;) No offence verder.
 
Bedankt,

ik respecteer al jullie meningen hoor.. maar je kan het ook anders brengen..hier wordt je gewoon compleet voor gek verklaard, uitgescholden, onder een steen geduwd.. dit is wat mij erg tegen valt..

nogmaals bedankt voor de reacties, ik ga me een tijdje inlezen in de AAS voordat ik weer ergens aan begin.

Als je hier op een normale manier brengt, luistert niemand ;) No offence verder.

zie, het heeft gewerkt :D
 
Bedankt,

ik respecteer al jullie meningen hoor.. maar je kan het ook anders brengen..hier wordt je gewoon compleet voor gek verklaard, uitgescholden, onder een steen geduwd.. dit is wat mij erg tegen valt..

nogmaals bedankt voor de reacties, ik ga me een tijdje inlezen in de AAS voordat ik weer ergens aan begin.

Heel goed! :)

Verder kan dit topic wel dicht neem ik aan. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven