MuscleMeat

hoe lang kan jij je adem in houden? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik heb volgens mij niet zo'n grote longinhoud :o
 
daarnet 45 seconden, jaartje geleden nog 1minuut 40-50.
 
lijkt me vet om dat te kunnen.als je iets in je strot krijgt en het zit vast kun je rustig naar de dokter om het weg te laten halen :D

:rolleyes:

Kerel, je kunt ook gewoon je partner vragen of hij hem uit je mond haalt. ;)
(Ik betwijfel of je uberhaubt wel adem kunt halen als je iets in je strot krijgt en het zit vast :D)
 
Iets meer dan 2 minuten, vandaag nog getest in het zwembad héhé, int 5de middelbaar had ik wel een longinhoud van meer dan 7,2 liter. Toestel ging maar tot 7,2 liter héhé
 
Onder water kun je toch minder lang zonder zuurstof dan boven water omdat je huid mee ademt ? Of heb ik het mis.

Ongeveer een miezerig minuutje
 
Onder water kun je toch minder lang zonder zuurstof dan boven water omdat je huid mee ademt ? Of heb ik het mis.

Ongeveer een miezerig minuutje

staat dat in de koran ?
 
haha nee, heeft iets te maken met je neus ofzo.

als je boven water je neus dicht knijpt ipv alleen je mond dicht te houden en je longen te "locken" zla je zien het stuk k*tter is
 
Onder water kun je toch minder lang zonder zuurstof dan boven water omdat je huid mee ademt ? Of heb ik het mis.

Ongeveer een miezerig minuutje

volgens de reclame van geox toch :roflol:
 
1:42 bovenwater

best lang voor een roker toch ? :)
 
Niet zo lang, ben nu ook verkouden dus sowieso al een beetje last van ademnood. :(
 
Ik hou wel van vrouwen die hun adem lang kunnen inhouden. Die kun je zo lekker laten gorgelen :eyebrow:
 
Voorzover ik weet is het tussen haar benen niet vacuum, en daar zit ik liever dan in het zwembad.
 
Back
Naar boven