Fitness Seller

Hoe lang nog door cutten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Whey Isolate

Novice
Lid geworden
30 apr 2019
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
20%
Beste mede forumleden,

Ongeveer 5 maanden geleden woog ik nog 100kg met (naar schatting) een vetpercentage van 25-30. Ben zelf 1.86 m

Dus wilde flink wat afvallen om meer definitie te krijgen, en ben in deze 5 maanden afgevallen naar een gewicht van 85-86 kg met een vetpercentage van ongeveer 9. Getest via weegschaal en huidplooimeting. Heb af en toe wel eens een pauze genomen in het afvallen omdat het niet lukte.
Ben volgens mij ook nog een beetje aangekomen in spier. Maar mijn vraag is wat een gezond lichaamsvetpercentage is. Zou t wel leuk vinden om nog iets lager te gaan zitten in vetpercentage maar weet niet of dit slim is aangezien je ook te laag kan gaan. Heeft iemand hier een mening over?

Gr whey
 
Je kan prima nog lager gaan, je merkt vanzelf wel dat je je minder goed gaat voelen.
9% is trouwens al ripped
 
Goed gedaan en welkom op het forum...

Ik denk dat er pas een goed en reeel antwoord gegeven kan worden als je een foto plaatst van je huidige fysiek. Getallen zeggen niet altijd iets en vetpercentage metingen zijn nou eenmaal niet altijd betrouwbaar!
Als de metingen kloppen ben je denk ik op een goed punt om lekker spiermassa op te gaan bouwen. Gewicht zal dan weer wat omhoog gaan, maar wees niet bang! Je hebt bewezen dat je goed kunt afvallen mocht je weer gaan cutten om meer definitie te krijgen. Door nog meer af te gaan vallen heb je de kans dat de spiermassa die je hebt opgebouwd ook verdwijnt. Dan zou zonde zijn...

Succes!
 
Een VP tussen de 10 en 12% is gezond en ziet dr gewoon goed uit. Als je gaat bulken niet boven de 15% laten oplopen...
 
Back
Naar boven