Hoe lang per keer moet je ongeveer trainen als je vier keer per week traint?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
creative zei:
Man-Mountain zei:Ligt er ook aan wat voor lichaamstype je hebt, een mesomorph zal minder hinder hebben aan overtraining dan een ectomorph bijv.
Vinny zei:
Vinny zei:

)Jay Impel zei:Niet dat het zo super veel uitmaakt, maar t'is beter.

Moen zei:En vooral hoe zwaar je traint , iemand die op 4-6 reps traint gaat sowieso meer rust tussen nodig hebben als iemand die met een lichter gewicht 8-12 doet
Kan me niet van de indruk ontdoen dat 10 reps of meer, meer conditietraining is als spieropbouw trouwens![]()
pascalletjuhh zei:nou bij mij maakt het behoorlijk veel uit hoor. Vooral met benchen. Als ik bv bij mn laatse set benchen kom (70kg 4x) en ik rust dan maar 1 min ofzo dan lukken die 4x niet. Maar rust ik nou 2a3 min en (drink ik ff wat water) dan lukt het me zeker![]()

ik todat het brandende gevoel weg isJay Impel zei:Benen rust ik altijd tot ik me niet meer misselijk voel "![]()

Jay Impel zei:Dat is dus per persoon verschillend, ik heb denk ik redelijk wat ATP in me zitten.
Jay Impel zei:Je schiet er dus wel wat mee op om 2 a 3 minz tussen de sets
te rusten, maar hoeveel het opschiet is per persoon verschillend.
M4yD4y zei:Dit slaat op niets.
De tijd die je tussen je sets laat, bepaalt wat je bereikt, meer niet.

Jay Impel zei:ATP is per persoon verschillend,
Ik eet waarschijnlijk meer vlees dan jou. (zit vol creatine ATP)
Dus rust is ook verschillend per persoon, ik kan na 2 minuutjes weer
een gruwelijke set doen, maar ik kan het ook in 1 minuut een iets mindere doen.
Maakt weinig verschil bij mij.
Voor jou of iemand anders kan het zijn dat je echt 3 minuten MOET rusten
om een goeie set te behalen.
Een lichaam werkt hetzelfde, maar de een efficienter dan de ander.
Just keep that in mind![]()
)