AndroidHealthClinic

hoe leg je het in godsnaam uit ??

Bezoekers in dit topic

nicolazio zei:
en wordt dan enorm kwaad.

Met mensen die "enorm kwaad" worden valt gewoon niet te praten. Zorg dat je een baan krijgt of gaat studeren en verlaat het huis. Afgezien daarvan, zorg dat je goede begeleiding krijgt, wat hij niet van jou aan wil nemen, misschien neemt hij dat wel aan van een ander. Wat je ook kunt proberen is een gulden middenweg te vinden door je eiwitinname omlaag te schroeven bijvoorbeeld. (afhankelijk van hoeveel je nu daadwerkelijk binnen krijgt). Bulken kan prima zonder shakes. En 3 keer eten per dag is ook helemaal geen probleem. (probeer het eens een poosje)
 
Valt niet uit te leggen als ze er niet voor openstaan. Gewoon je ding blijven doen maar probeer aardig te blijven.

Na verloop van tijd accepteren ze het wel.. of zeggen ze er iig niets meer van :)
 
T meeste ervan komt meestal voort uit bezorgdheid. Vorig jaar rond deze tijd stond dit issue hoog op de agenda in huize de leeuw. Ook hetzelfde wat topicstarter zegt enzo. Maar nadat de spanningen zo hoog op waren gelopen dat me ouders zeiden waarom ze eigenlijk zo deden, was t probleem zo opgelost. Je moet ze gewoon overtuigen dat je goed weet waar je mee bezig bent, en dat je alles onder controle hebt. blablabla je komt er wel uit ;)
 
zeg gewoon: houd uw bakkes, ge weet er toch niks van en laat mij gerust
als uw ouders proberen er iets van te begrijpen zou ik wel voor de uitleggende aanpak gaan.
 
Vraag gewoon wat ze liever hebben, dat je iedere week zuipt en pillen neemt zoals bijna iedere jongere of dat je zo gezond mogelijk eet en hard sport.
 
gallius zei:
zeg gewoon: houd uw bakkes, ge weet er toch niks van en laat mij gerust
als uw ouders proberen er iets van te begrijpen zou ik wel voor de uitleggende aanpak gaan.

Woord :o
 
Ja maar jongens, jullie weten het he.... later krijg je er spijt van dat je zoveel eet, dan word je dik ....



:shoot:
 
Vertel hem gewoon zoals het écht in mekaar zit, op een rustig moment.
Iemand die wilt groeien in spiermassa (en vertel er duidelijk bij dat dat je doelstelling is) moet meer eten, zeg hem dat dat pure logica is, meer spieren zijn meer cellen die om voeding schreeuwen om nog maar te zwijgen van het voedsel dat je nodig hebt om nieuwe spiercellen op te bouwen

Laat hem desnoods deze site eens checken...of mja misschien toch niet zo'n goed idee als hij in het gare hanenhok terecht komt ;)
 
Santoz zei:
Laat hem desnoods deze site eens checken...of mja misschien toch niet zo'n goed idee als hij in het gare hanenhok terecht komt ;)
Och meteen ook even het geile hanenhok laten zien, en pa is direct tevreden! :thumbup:
 
Ik snap echt niet waar al jullie ouders zich zo druk om maken. Het niet niet alsof je aan de drugs zit ofzo, integendeel zelfs.


Ze kunnen hoogstens pissig worden dat je voor honderden euros per maand van hun voedsel wegvreet. Dan kan je aanbieden een deel zelf te betalen.
 
dr. Gonzo zei:
Ik snap echt niet waar al jullie ouders zich zo druk om maken. Het niet niet alsof je aan de drugs zit ofzo, integendeel zelfs.


Ze kunnen hoogstens pissig worden dat je voor honderden euros per maand van hun voedsel wegvreet. Dan kan je aanbieden een deel zelf te betalen.

Niet aan party drugs nee :D
 
Brolly zei:
Vraag gewoon wat ze liever hebben, dat je iedere week zuipt en pillen neemt zoals bijna iedere jongere of dat je zo gezond mogelijk eet en hard sport.


Dit is idd een goeie tip...heb utzelfde gezegd tegen mijn pa (mn ma vond ut ook nie relax maar snapt ut wel)....
En idd uitlegge met wetenschappelijke onderzoeken. Als ze dan nog moeilijk liggen doen, gewoon negeren! Het is iets van jouwzelf...

Succes
 
Mars zei:
Niet aan party drugs nee :D
Als je nog de leeftijd hebt dat je bij je ouders woont en ze zich met je bemoeien ben je waarschijnlijk nog niet klaar voor de hulpmiddeltjes.
 
dr. Gonzo zei:
Als je nog de leeftijd hebt dat je bij je ouders woont en ze zich met je bemoeien ben je waarschijnlijk nog niet klaar voor de hulpmiddeltjes.

Je kan toch tot je 40ste thuis wonen bilridder.
 
Mars zei:
Je kan toch tot je 40ste thuis wonen bilridder.

Ja dat kan, maar dan wonen je ouders toch meer bij jou dan andersom... of je moet hele jonge ouders hebben die dus nog voor inkomen zorgen ipv pensioen
 
Leg het ze gewoon goed uit, print wat internetverhaaltjes over je supplementen uit, als het er een beetje officiëel uit ziet geloven ze het vast wel.
 
Mijn ouders doen d'r ook soms moeilijk over maar ik zeg dan altijd wat de pro's naar binnen werken en wat andere uit de sportschool wel allemaal niet eten -al da niet verzonnen-. Of ik stel ze voor dat ik elke week uit ga en me vol laat lopen met bier en party-drugs gebruik. En dan vinden ze de manier hoe ik nou leef toch wel beter.
 
Back
Naar boven