AndroidHealthClinic

Hoe lelijk zal EricR zijn???

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

WeWillMeet

Novice
Lid geworden
3 sep 2011
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m98
Massa
126kg
Vetpercentage
13%
Vraah me dat af, we weten allemaal dat hij Eric R heet en woont in den haag transvaal kwarteir (noord) reitzstraat (of dat is gelul), hele mooie pics maakt, graag mensen banned die beter zijn als hem, een verrot gebit heeft,een slechte weerstans heeft (lees zijn posts) waarschijnlijk dik is, een aso is, dus vast en zeker heeeel lelijk, en niks met bodybuilding te maken heeft, hoop dat hij snel doodgaat zodat een betere, meer op bodybuilding gerichte mod het overneemt.Iemand???Iemand die mij pics kan posten van zijn gruwlkop???
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb foto's gezien van Eric op dbb, vroeger. Hij ziet er gewoon normaal uit (no homo)
 
Not jelly in ieder geval ;)

---------- Post toegevoegd Sat 3 Sep 2011 om 21:27 ----------

Nee, geen stiff... :D
 
U mad? Zeker Retired aka Sabito die boos is dat ik hem heb geband. Ga je nog een klacht indienen?
 
Whahaha dit bedoel ik, nee man laat maar zitten jwz, is het niet waard enzo gehcht ben ik ook wee rniet aan dit forum :)
 
Alleen al de moeite nemen om een kloon aan te maken en zo'n topic te openen.
 
Vraah me dat af, we weten allemaal dat hij Eric Reitsma heet en woont in den haag transvaal kwarteir (noord) reitzstraat (of dat is gelul), hele mooie pics maakt, graag mensen banned die beter zijn als hem, een verrot gebit heeft,een slechte weerstans heeft (lees zijn posts) waarschijnlijk dik is, een aso is, dus vast en zeker heeeel lelijk, en niks met bodybuilding te maken heeft, hoop dat hij snel doodgaat zodat een betere, meer op bodybuilding gerichte mod het overneemt.Iemand???Iemand die mij pics kan posten van zijn gruwlkop???
zozo jij laat je eigen kennen :o
 
Eric is lekker! (homo)
 
Hij vind het gewoon leuk om mensen die beter zijn als hem te bannen :)
 
En jij bent beter, want? :roflol:
 
eric je traint toch bij kneets gym?
 
Owww eric je vergeet iemand ;)...

Supradynn :D
 
Supra, wanneer ga je weer al die poepcoïtus foto's plaatsen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven