Fitness Seller

Hoe M1-T langere tijd bewaren?

Bezoekers in dit topic

LAEYF

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
13 nov 2004
Berichten
8
Waardering
0
Hello,

Kan je M1-T voor een langere tijd in het vriesvak bewaren? :cool:

Ik meen hier ooit iets over gelezen te hebben maar ik vind het niet meer terug.

PS met langere tijd doel ik eerder op +- 2-3 jaar. Dus ook na vervaldag.

Bedankt voor jullie antwoord!
 
Vacuum verpakken en koele donkere plaats bewaren. Vriesvak is extra koel en zal dus ook helpen met de bewaartijd.
 
Reem zei:
Vacuum verpakken en koele donkere plaats bewaren. Vriesvak is extra koel en zal dus ook helpen met de bewaartijd.

Enig idee hoelang (maanden, jaren na vervaldag??) die spullen in het vriesvak mogen liggen zonder kapot te gaan?
Thanks again?
 
LAEYF zei:
Enig idee hoelang (maanden, jaren na vervaldag??) die spullen in het vriesvak mogen liggen zonder kapot te gaan?
Thanks again?

ik weet niet hoeveel je hebt ingeslagen (waarschijnlijk veel te veel) ,maar gewoon koel en donker bewaren....

je kan onmogelijk weten hoelang je het kan bewaren.... lijkt me beetje onzinnig om te vragen.. maar goed..
 
Pumpin' zei:
ik weet niet hoeveel je hebt ingeslagen (waarschijnlijk veel te veel) ,maar gewoon koel en donker bewaren....

je kan onmogelijk weten hoelang je het kan bewaren.... lijkt me beetje onzinnig om te vragen.. maar goed..

:cool: inderdeed.
Beetje vergist in de hoeveelheid per potje. Nu zit ik daar natuurlijk. :coffee:.

Tkon zijn dat jullie ook al grote hoeveelheden hebben bewaard voor langere tijd.
Kheb er uiteraard niet echt veel nodig per jaar.
 
LAEYF zei:
:cool: inderdeed.
Beetje vergist in de hoeveelheid per potje. Nu zit ik daar natuurlijk. :coffee:.

Tkon zijn dat jullie ook al grote hoeveelheden hebben bewaard voor langere tijd.
Kheb er uiteraard niet echt veel nodig per jaar.

gewoon de helft verkopen.. vast wel mensen die het willen kopen van je...
 
Back
Naar boven