AndroidHealthClinic

Hoe maak je keuze in welke creatine?

Bezoekers in dit topic

Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
100kg
Vetpercentage
30%
Dag allen,

Na een tijdje weer serieus en consequent te trainen met daarbij op de voeding te letten wil ik weer creatine gaan gebruiken. Ik heb hier eerder ook goede ervaringen mee gehad. Nu loop ik tegen het probleem aan dat er ongeveer 100.000 verschillende creatines te koop zijn. Ik vraag me sterk af of er inhoudelijke verschillen zitten of dat het slechts alleen marketing is.

Ik heb hier en daar wat opgezocht op dit forum maar kon het niet echt concreet vinden wat de verschillen zijn tussen de verschillende merken.

Mijn vraag aan jullie is; welk merk heeft een kwalitatief goede creatine voor een goede prijs? Het liefst in pilvorm of eentje die echt goed oplost in water. Ik neem het bij voorkeur sochtends voordat ik richting werk ga.

Alvast dank.

Heb zelf de monohydraat van clean nutrition nu en hierna een pot van xxl. Kwa pillen zou ik je niks aan kunnen raden want ik heb ze nog nooit gebruikt. Poeder is veel goedkoper. Ik schep het altijd droog naar binnen en spoel het weg met een slok water aangezien het toch nergens naar smaakt.

• Like
Waarderingen: Buffed Boekhouder
Volgens mij zit er geen verschil in. Ook altijd de poeder vorm.
Met beetje water en dan glas water er achteraan.

• Like
Pilvorm heeft slechtere biobeschikbaarheid dus zou altijd poeder doen
Monohydraat van welk merk dan ook is goed
Oplosbaarheid boeit mij niets maar vind die van the dutch giant het best oplossen
Heb zelf altijd die van xxl

Micronized als je darm issues hebt zoals pds

• Like
Zag toevallig laatst bij, ik geloof, de Lidl vrij goedkope crea mono.
Zocht naar de producent, maar aangezien er alleen maar een distributeur op stond heb ik het maar laten staan.

Ik geef dan toch de voorkeur aan westerse fabrikanten, geen Chinese.

Creatine Monohydraat !

Ikzelf koop alleen Creapure.
Je bent net te laat want zowel XXL als PowerSuppl hebben net aanbieding gehad.

IMG_1308.jpeg

• Topic Starter Topic Starter
Zag toevallig laatst bij, ik geloof, de Lidl vrij goedkope crea mono.
Zocht naar de producent, maar aangezien er alleen maar een distributeur op stond heb ik het maar laten staan.

Ik geef dan toch de voorkeur aan westerse fabrikanten, geen Chinese.
Ja dat heb ik ook wel een beetje. Ik weet niet hoe goed de controles zijn op de inhoud van middelen zijn op Chinese producten. Ik heb toch het idee (puur eigen idee) dat binnen de EU wat beter gereguleerd is.

Terug
Naar boven