Fitness Seller

Hoe maak jij je shakes klaar?? (1 bezoeker)

hoe maak jij je shake?


  • Totaal stemmers
    68

Bezoekers in dit topic

FutureAbs

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
24 apr 2009
Berichten
39
Waardering
0
dit is een topic om te zien hoe mensen hun shakes maken.
dus :P, post je beste recepten maar is :P
ik zelf neem Mammoth (weight gainer) doe daar melk bij, en een banaan erdoor heen geblend, met soms wat siroop.

mocht ik weinig tijd hebben, dan doe ik het zo:
2 scheppen mammoth, kan met melk, beetje roeren, neus dicht knijpen
en snel drinken, anderhalve seconden bijna kokhalzen, en volgende glas :P

post post post!
 
Water , whey .


Als ik niet veel tijd heb om deftig te eten doe ik het volgende :
blender : banaan , 2 lepels chocopasta , brinta , bambix , 2 scheppen whey , melk en water . Is ongeveer een liter en half meestal . Duurt 10 minuutjes om op te drinken .
 
Ik gooi allerlei fruit in de vriezer, wat ik vervolgens in de blender gooi na de training, samen met melk, whey, kaneel en een beetje zoetstof.
 
Je vriendin maak je klaar en je shake bereid je ;)

Ik meng met water, 3x schudden en in 1x naar binnen klokken.
Whey bij opstaan, EAS+DextroJuice meteen voor en na training, whey van XXL 15 minuten later met gewone dextrose :)
 
water. En aminostack slik ik in poedervom door met water er achteraan
 
Water , whey .


Als ik niet veel tijd heb om deftig te eten doe ik het volgende :
blender : banaan , 2 lepels chocopasta , brinta , bambix , 2 scheppen whey , melk en water . Is ongeveer een liter en half meestal . Duurt 10 minuutjes om op te drinken .


niet veel tijd :P???

er gaat zo te zien nog een hoop in :P
10 minuten om op te drinken :P??
kan je het niet in een keer achter over gooien

(ik dacht dat het onzin was maar je neus dichtknijpen tijdens het drinken werkt echt!)
 
niet veel tijd :P???

er gaat zo te zien nog een hoop in :P
10 minuten om op te drinken :P??
kan je het niet in een keer achter over gooien

(ik dacht dat het onzin was maar je neus dichtknijpen tijdens het drinken werkt echt!)

Dude , in die shit zitten brokken . Als ik dat in 1 keer binnenkap , is het er minstens even snel terug uit .
 
Water/melk (soms additieven zoals dextrose of vloeibare L-carnitine) in een shakebeker uiteraard.
 
melk
whey erbij
shitload brinta erbij
schudden
drinken
 
250 ml water met 30 gram whey isolaat in de blender. banaantje erbij. topshake! zonder zoetstoffen!
 
ah vers sap glazen flesje die leeg is

met klein schepje 50 gram whey er in , 4 dl water er bij, dop erop, schudden, heerlijk, drinkt lekkerder uit glas dan een zacht plastic beker.

whey blend aardbei, of ook soms in de ochtend isolaat.

soms smoothie van water, whey 50 gr, kiwi, banaan, gedroogde goji bessen 40 stuks, mango. lekker, wel veel koolhydraten
 
500 ml melk , 1 banaan , 60 gram whey , 80 gram havermout
 
40gr whey + melk in een shakebaker die je zucht elke dag moet wassen omdat het boeltje kankerhard plakt
 
... boeltje kankerhard plakt
probeer eens beker met fijnmazig zeefje ingebouwd er in en de beker half vullen en echt als een gek direct na vullen gaan shaken:shake:

the goal will be reached ;)
 
dit is een topic om te zien hoe mensen hun shakes maken.
dus :P, post je beste recepten maar is :P
ik zelf neem Mammoth (weight gainer) doe daar melk bij, en een banaan erdoor heen geblend, met soms wat siroop.

mocht ik weinig tijd hebben, dan doe ik het zo:
2 scheppen mammoth, kan met melk, beetje roeren, neus dicht knijpen
en snel drinken, anderhalve seconden bijna kokhalzen, en volgende glas :P

post post post!


WTF is mammoth niet lekker dan ofzo?

En waarom kan je niet kiezen 'met wat melk erbij en klaar' ? :p
 
ik doe het heel uitgebreid.
eerst meet ik de melk af in de shake beker precies 400ml melk!
dan gooi ik alvast die melk in de blender, dan weeg ik met het weegschaaltje precies 40gr whey af vervolgens zet ik de blender alvast op een lage stand aan, en gooi de precies afgewogen 40gr whey erbij en dan zet ik de blender op volle toeren 5sec ongeveer en dan giet ik het weer in mn shake beker KLAAR!
 
als ik bulk doe ik weightgainer, 500ml melk, 250gr magere kwark, appel, en kaneel
 
geen gezever, gewoon water in m'n glas/beker en snel binnengieten...
 
Met water en ik vindt het lekker ;)
 
Back
Naar boven