AndroidHealthClinic

hoe meer sit-ups hoe strakker/harder de buik?

Bezoekers in dit topic

Hugo1979

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
27 okt 2006
Berichten
25
Waardering
0
Sportcollega's,

Wie kan mij vertellen of 2 keer 200 sit-ups per dag nuttig is om je buikspieren te laten groeien (lees: duidelijkere blokjes te kweken). Of dat het inderdaad zo is (wat nu verschillende mensen me gezegd hebben) dat je er net zo goed 2 keer 20 kunt doen omdat de je door de hoeveelheid echt niks extra kweekt...Een mening die er bij mij nog steeds niet in kan!

Alvast bedankt!
 
je kan beter gewone setjes maken die je bij andere spiergroepen ook doet en oefening flink zwaar maken.
 
raad eens.



de buikspier is net als iedere andere spier.
iedereen heeft een wasbord. zichtbaar wordt ie als er geen spek bovenop zit. dit bereik je met dieet, niet sit-ups.
 
je kan beter gewone setjes maken die je bij andere spiergroepen ook doet en oefening flink zwaar maken.

Okay...tips voor de ultieme (zware) buikspieroefening om thuis te kunnen doen?
 
raad eens.



de buikspier is net als iedere andere spier.
iedereen heeft een wasbord. zichtbaar wordt ie als er geen spek bovenop zit. dit bereik je met dieet, niet sit-ups.

Dus buikspieren kunnen volgens jou niet groeien? Je kunt ze alleen beter zichtbaar laten worden door droger te worden?
 
kunnen wel groeien maar als je ze echt zichtbaar wilt hebbe moet je vrij laag zitten in je vetpercentage.
 
buikspieren zijn wel in staat om te groeien maar niet zo heel erg veel. je kunt beter zorgen dat je lekker laag in je bf zit
 
Dus buikspieren kunnen volgens jou niet groeien? Je kunt ze alleen beter zichtbaar laten worden door droger te worden?

dat zei ik niet:rolleyes: ik zei dat de buikspier niet anders is dan andere spieren. dus hoeft ie ook niet anders getraind te worden. grote abs zijn natuurlijk leuk maar vetlaagje verwijderen is wat anders.
 
Buikspieren groeien al meer dan genoeg door het indirecte effect en té grote buikspieren (al gaat dat voor een niet stevige as'er nooit gebeuren) gaan toch alleen maar hangen als je ze niet flext dus wil je niet echt lijkt mij
 
van squaten en dl's groeien je buikspieren al genoeg;)
 
Tip: train je buikspieren niet, en richt je op andere delen, en luister naar luppie.

De progressie die je zal maken is vrijwel niets of extreem minimaal. Je moet gewoon mazzel hebben met je genen en laag in je vet zitten ;)
 
Idd jongens!
 
ik train mn buikspieren ook nie meer, misschien als ik ga cutten,nu heeft het toch vrij weinig zin.
 
Tip: train je buikspieren niet, en richt je op andere delen, en luister naar luppie.

De progressie die je zal maken is vrijwel niets of extreem minimaal. Je moet gewoon mazzel hebben met je genen en laag in je vet zitten ;)

Waarom wordt er tijdens de kickboxtraining dan zoveel nadruk op gelegd? Na iedere training 100 sit-ups om je buikspieren harder te maken volgens de Sensei...
 
van squaten en dl's groeien je buikspieren al genoeg;)

Squaten ken ik, erg goed voor je bovenbenen maar ook voor je buikspieren? En dl's...? Deep nog iets..? dip low ? :rolleyes:
 
Als je het doet, kun je beter 20x3 ofzo goede en rustige, en goede doen.
 
ik pak em bovehands,mja als je niet te zwaar begint en de oefening goed uitvoert is het niet zo gevaarlijke oefening.
 
Back
Naar boven