AndroidHealthClinic

Hoe merk je de real deal? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Newguy2019

Cool Novice
Lid geworden
30 dec 2018
Berichten
45
Waardering
18
Lengte
1m82
Massa
80kg
Vetpercentage
19%
Hallo,

Ik weet niet of je dat hier mag bespreken, het gaat niet om de handel dat niet mag,

maar hoe kan je nu eigenlijk zien of het de real deal is of dat het een fake product is?

Je hebt tegenwoordig zoveel verkopers, maar je moet blijkbaar goed oppassen :-)
 
Vaak hebben merken een website waarop je een krascode kunt checken. Dan weet je in elk geval of het ook echt dat merk is ipv een namaak ervan. Tegenwoordig zie ik eigenlijk niet meer snel namaak voorbij komen. Eerder merken waarvan de producten geen blijvend goede kwaliteit hebben. Maar dat mogen we hier niet bespreken. Daar zul je dus zelf achter moeten zien te komen.

Oke,dat ga ik eens uitdokteren. Alvast bedankt voor de tip.

De merken zelf mag je dus niet bespreken als ik het goed begrijp? Nog maar net op deze site dus probeer het binnen de regeltjes te doen :D
 
Kwaliteit of ervaringen van merken mogen niet besproken worden inderdaad. Maar als je de zoekfunctie gebruikt in de echt/nep sectie zul je genoeg merken voorbij zien komen.
 
Kwaliteit of ervaringen van merken mogen niet besproken worden inderdaad. Maar als je de zoekfunctie gebruikt in de echt/nep sectie zul je genoeg merken voorbij zien komen.

Ja, ik was een beetje in de war omdat ik gewoon flesjes met merken en dergelijke gewoon in de forums zie. Beetje gek :p
 
Sis labs & mactropin hebben ook krascode. Bij hgh is het ook lastige daar worden sommige site's ook nagemaakt waarna de code klopt en je alsnog fake in handen kunt krijgen.
 
Balkan Pharma, SP lab en Pharmacom hebben codes die je kunt checken.

En Pharmacom zijn behoorlijk wat fakes van in omloop.

Altijd via hun eigen site bestellen, dan is er niks aan de hand.
 
Je mag wel een foto plaatsen van je gear met de vraag of het echt of nep is. Maar aangezien er vrijwel geen namaak circuleert van bekende UG merken heb je grote kans dat het echt is. Je kunt ook de laatste pagina's in deze sectie bekijken of toevallig iemand al hetzelfde merk als jij nu hebt heeft geplaatst.

Zoals ik al zei: merken zoals Pharmacom worden echt wel nagemaakt.
 
Back
Naar boven