AndroidHealthClinic

Hoe mijn eerste kuurtje

Bezoekers in dit topic

Daan

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
18 dec 2002
Berichten
16
Waardering
0
Hoe mijn eerste kuurtje!
Heb bij me een lijstje met allerhanden as op maar wat is de beste eerste kuur en moet ik ook na kuren?


hbgnvAnadrol oxymetholone 50mg 50 tabl
Anavar oxandrolone 10mg 50 tabl
Arimidex anastrazole 0,25mg 50 tabl
Andriol testundecanoaat 40mg 60capsProviron scheringmesterolone 25mg 20tabl
Clomid anfarm clomiphenecitrate 50mg 24tabl
Deca organon 200mg/2ml
Norma deca 200mg/2ml
Primoteston testoseronenanthaat 250mg/ml
Primobolan methonolonschering turkije 100mg/ml
Sustanon nile 4 testo,s 250mg/ml
Dianabol akpuxuhmethandienone 5mg 100tabl
Dianabol IP CHINA 50mg 50tabl
Dinolytic PGF2 5mg 30ml
Spiropent spaans clenbuterol 0,02mg 30tabl
Equipoise boldenne 200mg /ml
Finaject trenbolone IP CHINA 80mg /ml
T3 thyroid hormone 50mcg/ 60tabl
Winstrol IP CHINA 50mg 50tabl
Winstrol British dragon 5mg 100tabl
Winstrol zambon inj 50mg/ml
Nolvadex astr zeneca tamoxifen 20mg 30tabl
Masteron drostanolone no ester 50mg/ 10 ml
 
Ik reken op antwoorden van mensen die er iets van kennen en of er ervaaring mee hebben!

Geef u mening aub.

Have fun and keep :-)
 
Geef eens je stats en ook: wat is juist je doel?

Dit is bijv een standaard massa kuur maar moet natuurlijk wel op jou worden afgestemd [Link niet meer beschikbaar]

Waarom een massa kuur? Wel, een eerste kuur is bedoeld om een bepaalde limiet waarin je vast zit te doorbreken, maar ook om zoveel mogelijk blijvende kilo's te winnen.
Wel raad ik je aan om vóór de kuur eens een bloedtest te laten doen om te kijken of alles ok is. (Dit kan event. ook tijdens en na de kuur als er middelen worden gebruikt die je lever extra belasten)
Je moet bijv. niet gaan kuren als er wat scheelt met je gezondheid.

Maar dus eerst even wat meer info over jou voor we verder praten.
 
stats?
men doel is om verder te geraken in groeien maw,veel boller of voller tis maar hoe je het bekijkt.

have fun and keep:-) daan
 
Je eigen stats (lengte, gewicht, tijd dat je traint, voedingsschema) om je vraag goed te kunnen beantwoorden. Als je bv veel te weinig eet of verkeerd eet zul je bv niet goed groeien met AS. Te korte trainingservaring zul je je gewonnen massa moeilijker behouden, zon soort dingen.
 
Nu heb ik hem:-)
sorry

lengte 1,77m
gewicht 87kg
Train gemideld zon een 4keer p.week maar dan wel elke keer verschillende spiergroepen
dit ongrveer met cardio zon een uurtje
maw kort maar krachtig.
op gebied van trainigs ervaring geen punt, ben enkele jaartjes terug mee onder de vleugels genomen door iemand die samen met mn sportschool uitbater bb deed op een redelijk nivau ( ned kampioen).
Neemt ni weg dat ik altijd open sta voor betere technieken
Had een voedings schema geplaatst op het forum ,maar weet jij hoe ik hier een snelkoppeling kan plaatsen?

alvast bedankt he mannen voor de reaktie!
 
Als ik eerlijk mag zijn, daar kan nog wel wat bij zonder kuur he :)
Ik zou bijna zeggen, slaap er een nachtje (of 2) over want gaan kuren is een belangrijke beslissing en je moet rekening houden met bepaalde factoren.
Ik zou in jou plaats tot minimum 90 kg doorgaan voor je kuurt.
Verder als je beslissing vast staat dan raad ik je aan wel een goede massa kuur te doen en geen "ik wil ff wat meer spieren" kuurtje snap je.

En verder onthoud dit: een kuur werkt maar als al de rest ook voor 100% klopt, je voeding, levensstijl, training etc.
Vooral die voeding, om een idee te geven: een goede massa kuur moet gepaard gaan met tenminste 5000 kcal per dag en ongeveer 3 gram eiwit per kg lichaamsgewicht/dag.
 
Ben blij dat ge het recht uit zegt.
Ben het zeker van plan ,maakt ni uit wat ik er voor moet veranderen in mn voeding.
In mn training zalt niet zitten denk ik
Maar in mn voeding hebt ge gelijk!
Was wel van zin om nog niet direkt te beginnen, moet alles eerst zeker weten.
Weet wel dat ik niet zomaar iets wou bestellen, leef er voor !!!!!!!!!!
Geloof zelf ook niet in zomaar iets pakken en oeps daar ga ik .
Daar ben ik in mn leven al achter gekomen.
Moet wel zeggen dat ik sinds nieuwjaar meer call ben gaan eten en op aanraden van het forum mn eiwitten heb opgetrokken.
Vreet zowat de oren van mn vriendin hare kop :-)
En trouwens ik heb het nog niet bij mij staan.
Maar ik denk er zeker nog eens over na.
wat dat over slapen betreft , kzal eens snel in mn bedeke sluipen. thx ADMIN

have fun and keep :-)
 
Inderdaad Daan, nog ffies wachten met AS. Je kunt met je voeding ed nog gemakkelijk veel verder komen...zeker als je er nog niet echt aandacht aan besteed.
Post (in de voedingsectie) eens wat je zoal eet...dan kan daar eerst eens naar gekeken worden. Ik denk dat je dan zonder AS al een flink stuk verder kunt komen... :thumb:
 
Wil je op wedstrijd nivo gaan draaien??
 
Ben ik nu de enige die 87kg voor 1.77m al heel behoorlijk vind? Tenminste, als je BF onder de 13% ligt toch...
 
[
[Wil je op wedstrijd nivo gaan draaien??

Is zeker de bedoeling, werk me daar zonder probleem kompleet uit de naat !

Of het me lukt zal van men uithoudingsvermogen afhangen.
Ben al aan mn 3 bulk sezoen bezig en ben niet van plan te stoppen tog zeker niet als je nagaat wat ik nu berijkt heb.
Weet nog toen ik begon vroeg ik me af waar ik tevreden zou zijn.
Heb nog steeds geen antwoord en hoop dat niet te znel te vinden.

have fun and keep :) Daan
 
Back
Naar boven