MuscleMeat

Hoe modebewust zijn jullie..?

Bezoekers in dit topic

modebewust: ja
merkbewust: ja

hot: Gsus, G-star, Kultivate, Diesel
not: Bikkemberg, Puma, Lacoste, etc.
 
Modebewust: ja.
Merkbewust: nee :D

Merkkleding vind ik te duur. Ik ga zeker geen 160 eurie betalen voor een ****ing spijkerbroek van Diesel. Wie betaald dat soort bedragen überhaupt voor een kledingstuk?

Kleding is trouwens achterlijk duur geworden. Vroegah kosten de Levi 501 100 – 120 gulden. Nu kosten ze 80 – 100 euro :eek:
Het zijn vast niet de fabrieksarbeiders van Levi die van deze prijsstijging profiteren. :rolleyes:

@ monsterstrenght: purple ziet er goed uit, houdt van sport en haat winkelen. Dat komt behoorlijk dicht in de buurt van de ideale vrouw. Zeg Purple, kan je toevallig ook nog het alfabet boeren?
 
Levi 501 adviesprijs was al jaren 159 gulden, maar die prijzen van nu zijn inderdaad achterlijk. Kocht een Iceberg spijkerbroek in de opruiming voor 99 euro, originele prijs 210 euro. Broek ging net 1 seizoen mee, sleet onder mijn kont vandaag. Een 20 euro spijkerbroek gaat langer mee.
 
Yep

Ik koop vaak merk, en te veel.

Bikkembergs, Diesel, replay,D&G,enzv

maar ik kijk niet persee naar het merk, als ik iets mooies zie, dan koop ik dat.

Het gaat immers om de looks.:cool:

Maar iedereen zijn eigen wil.

De een wil geen 160 betalen voor zijn broek, en de ander wel.
 
Laatst bewerkt:
Hehe, dat had ik dus met een Diesel van 150 euro.
Ging een half jaar mee en toen vielen de gaten er in, letterlijk.
Ik ben helemaal genezen van dure merkkleding. :D
 
@gurumaster: wat is Bikkembergs? Heb ik nog nooit van gehoord..

Waar blijft d-u-n-k trouwens in dit topic?
 
Kwestie van slim combineren is het meestal. Koop een dure broek en knal er een goedkoop Zara shirtje boven, collega's denken dan altijd dat ik weer eens in de P.C. Hooft heb lopen shoppen.

New York is overigens een shopping paradijs als je merkengeil bent. Alles veel goedkoper en de keuze is enorm.
 
Test_Addicted zei:
Hhmm.. in Rotterdam kom je daarmee geen enkel discotheek binnen..

Als er iets zuigt, dan zijn het discotheken wel. Mocht vrouwlief toch naar een discotheek willen, dan trek ik zo'n homoshirtje aan en dan heb ik binnen een uur bonje ;) zo, kan ik weer naar huis :)

Moraal van verhaal, discotheken en stappen horen niet in mijn leven. Kheb andere prioriteiten.
 
Mars zei:
Ik vind het zo triest ja, en die bloedhoeren van de modepolitie proberen ook helemaal zelf te bepalen wat wel en niet in de mode is.
Bij die reclame van "Hij heeft witte sokken aan" heb ik zoiets van damn en jij hebt roest in je hoer lelijke hoer. kapot moet je! :)

AMEN, zo zit ik dus ook voor de buis. beetje een ander af lopen bokken terwijl ze er zelf als een afgrijselijke slet uitziet.
 
Wat denken jullie dan van bepaalde merken en bepaalde sub-culturen / types mensen?
Een roze Lacoste polootje met het kraagje omhoog met daarover heen een Abercrombie en Fitch trui losjes over de schouders geslagen :D

Edit: of wat dacht van mensen die dankzij bodybuilding zo breed zijn dat ze alleen nog maar Gorilla Wear aan kunnen :D
 
Purple zei:
Ik geef er weinig om. Ik heb ook een hekel aan winkelen.

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Wil je met me trouwen???

Een vrouw die niet wilt shoppen.....heerlijk lijkt me dat.
 
Yzord zei:
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Wil je met me trouwen???

Een vrouw die niet wilt shoppen.....heerlijk lijkt me dat.


Nou gelukkig zijn de meningen daar over verdeeld.

Ik hou van vrouwen die goed gekleed zijn, en daar hoort gewoon shoppen bij.
 
Geen last van subculturen, als ze een meeloper willen zijn is dat hun keuze.
 
Ik vond puta madre wel cool maar nu lijkt het de tweede bikkembergs te worden. Dus hier hangen ze nu dan alweer in mijn kast. Weer op zoek naar iets nieuw dan maar.
 
lionel zei:
@gurumaster: wat is Bikkembergs? Heb ik nog nooit van gehoord..


Ken je Bikkembergs niet?! Jij lóóóóóópt áááááááchterrr bró..!! :rolleyes: :p Ghehehehe
 
gurumaster zei:
Nou gelukkig zijn de meningen daar over verdeeld.

Ik hou van vrouwen die goed gekleed zijn, en daar hoort gewoon shoppen bij.

Ach dat je niet van shoppen houd zegt ook niet gelijk dat je slecht gekleed bent. Ik vind shoppen gewoon niet leuk vanwege de drukte het passen enzo.
 
Purple zei:
Ach dat je niet van shoppen houd zegt ook niet gelijk dat je slecht gekleed bent. Ik vind shoppen gewoon niet leuk vanwege de drukte het passen enzo.


We kunnen wel samen een keer in de nacht gaan shoppen, trek dan wel gympies aan :D.
 
eduardjanssen zei:
We kunnen wel samen een keer in de nacht gaan shoppen, trek dan wel gympies aan :D.
:roflol:
 
Back
Naar boven