XXL Nutrition

Hoe modebewust zijn jullie..? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mijn broertje heeft een kledingzaak. Loop gewoon één keer per jaar bij hem naar binnen en schaf een garderobe aan. Kan me geen drol schelen hoe het eruit ziet, als het maar lekker zit en ik er niet mee voor lul loop. Meestal kom ik dan thuis met iets van Replay, Diesel Gstar en dat soort merken. Heb trouwens in Italië laatst coole polo's gekocht van La Marina, kom ik in Nederland heeft Albert Verlinde ze ook aan!!! Loop ik er bij als een homo....

Voor mijn werk draag ik alleen italiaanse pakken omdat die mij het beste passen. Liefst Corneliani. Ook stervensduur trouwens....maar daar doe je weer lang mee.
 
Modebewust, nee
Merkbewust, nee
 
versace
armani
d&g
lonsdale
timberland
fred perry

not : skater /alto
 
Wel wat modebewust ben ik, maar niet zo merkbewust, wat ik vroeger wel was.
 
Ik ben erg modebewust, metrocoïtusual, zie er netjes trendy verzorg uit met altijd een mooie baard
 
ik loop naakt, en ongezien de tyfus aan de reacties :)
 
zijn er ook mensen die overhemden en pakken dragen ?

Ik ben namelijk op zoek naar overhemden voor de breder gebouwde man :)

Niet van die dingen met zeeen aan ruimte voor de buik, want dat flobbert er altijd maar een beetje bij bij mij.

Strak overhemd onder je colbert ziet er wel geil uit denk ik, maar ik kom ze nergens tegen
 
Welke maat heb je nodig voor in je nek?
 
hoe mode bewust??...erg!!

maar hangt af van het beschikaber budget...

Vind geen 1 merk erg 'hot' op dit moment maar vind de jeans van Take2 wel erg aanslaan het laatste (half) jaar...
 
leGionellz zei:
zijn er ook mensen die overhemden en pakken dragen ?

Ik ben namelijk op zoek naar overhemden voor de breder gebouwde man :)

Niet van die dingen met zeeen aan ruimte voor de buik, want dat flobbert er altijd maar een beetje bij bij mij.

Strak overhemd onder je colbert ziet er wel geil uit denk ik, maar ik kom ze nergens tegen

Ja die dingen zijn altijd weer te lang idd.
 
D-U-N-K zei:
Ik ben erg modebewust, metrocoïtusual, zie er netjes trendy verzorg uit met altijd een mooie baard

Alleen nog afwerken met een kleine rat achtige moustache ;)
 
nee maar je kent t wel...

je moet expermenteren, strak baadje van bakkebard naar bakkebaard en dan dun ringbardjeetc...

of heel dun ofzo, of etc

geowon leuk
 
partysander zei:
modebewust: ja
merkbewust: ja

hot: Gsus, G-star, Kultivate, Diesel
not: Bikkemberg, Puma, Lacoste, etc.

Als iets niet hot is.. dan is het G-star wel :D

wat nog meer NOT DONE is: Chasin!! GRUWELIJK LELIJK!!

Voor broeken ga ik over algemeen voor: Jeans van Take2 en Diesel. (nooit meer replay, zuigt zwaar) en shirtjes: merk maakt niet uit.. als ze maar niet rood/geel/blauw zijn, liefst donkere kleuren of grijs. Merken shirtjes: diesel, puta madre, replay, meltin pot..... en hier in australie: Anatomy.
 
Haha, ben wel enigszins modebewust. Veel kleding van Quiksilver enzo. Ja dat is wel een beetje skate, koetje :)
 
Back
Naar boven