- Lid geworden
- 27 feb 2004
jorasho zei:Haha, ben wel enigszins modebewust. Veel kleding van Quiksilver enzo. Ja dat is wel een beetje skate, koetje![]()
Quicksilver is surf-kleding duuuuudeee
jorasho zei:Haha, ben wel enigszins modebewust. Veel kleding van Quiksilver enzo. Ja dat is wel een beetje skate, koetje![]()
Pumpin' zei:Quicksilver is surf-kleding duuuuudeee... je ziet het hier erg veel in Aussie-land, samen met Billabong... Moet zeggen dat ik Quicksilver ook best ok vind...
Ik een jeansbroek, lonsdale t-shirt, bomberjacket erboven, kisten met rode en witte veters ... en heb ik al vermeld dat ik kaal ben? Vraag me af waarom iedereen me uitmaakt voor racist ?eduardjanssen zei:Ik draag alleen maar Londsdale kleding.
Pumpin' zei:hoe mode bewust??...erg!!
maar hangt af van het beschikaber budget...
Vind geen 1 merk erg 'hot' op dit moment maar vind de jeans van Take2 wel erg aanslaan het laatste (half) jaar...
Pumpin' zei:Als iets niet hot is.. dan is het G-star wel
wat nog meer NOT DONE is: Chasin!! GRUWELIJK LELIJK!!
dat is een ongelofelijke breezer merkwillem9 zei:Bikkembergs is hier toch superhot.
Ik draag altijd armani. Dat is mijn merk. Heel af en toe wat anders, maar 95% van mijn kleding is armani.
En niet alleen hier, in Italië is het ook ongelooflijk in, je ziet het daar achter elke straathoek bij wijze van spreken.willem9 zei:Bikkembergs is hier toch superhot.
Ik draag altijd armani. Dat is mijn merk. Heel af en toe wat anders, maar 95% van mijn kleding is armani.
Dan mag jij mij eens vertellen waar dat wel niet is ...Santoz zei:En niet alleen hier, in Italië is het ook ongelooflijk in, je ziet het daar achter elke straathoek bij wijze van spreken.
MonsterStrength zei:Ik een jeansbroek, lonsdale t-shirt, bomberjacket erboven, kisten met rode en witte veters ... en heb ik al vermeld dat ik kaal ben? Vraag me af waarom iedereen me uitmaakt voor racist ?![]()
ik weet inderdaad het is een erg mooi merk dit is maar een shirtjay_c zei:Dan mag jij mij eens vertellen waar dat wel niet is ...
Ben week in italy geweest en nauwelijks armani wel meer dan hier maar goed... niet in kleine steden geweest , monaco , genua , san remo enz enz.... lijken me toch niet de armste delen van italie...
@spiertje welke shop haal je ****ING FREEZING? wel mooi shirt...
zelf vind ik de G-STAR kledinglijn erg relaxed