AndroidHealthClinic

Hoe modebewust zijn jullie..? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Test_Addicted

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
31 mrt 2005
Berichten
784
Waardering
5
Hoe zit 't met jullie modebewustheid..? Kopen jullie graag merkkleding of heb je daar totaal geen interesse in...
Welke merken zijn volgens jullie 'hot' en welke totaal 'not'..?!?!
 
modebewust: ja
merkbewust: nee

ik koop wat ik leuk vind of t nou merkkleding is of niet
 
hot: powerhouse
not: de rest
 
Brutez zei:
hot: powerhouse
not: de rest
vergeet uncle sam niet...........

ik geef zelf wel veel om mode en merken, maar echt een voorkeur heb ik niet.
 
Hot: Bikkemberg, Puta Madre, levi's....

Not: Puma, Lonsdale... en nog wel meer...
 
puta madre verveelt me nu alweer.
 
k hou wel van skon spul.. maakt me an sich niet uit welk merk.. :)
 
Ik heb wel een tijd redelijk wat geld aan kleding uitgegeven... maar ik heb het geld er nu niet meer voor over...
 
meestal schirtjes van: Hugo Boss
broeken verschillen zeer: levi's, Take Two, Replay

Modebewust, ja.. maar heb mn eigen styl.
Merkbewust, ja
 
bartp zei:
Ik heb wel een tijd redelijk wat geld aan kleding uitgegeven... maar ik heb het geld er nu niet meer voor over...


inderdaad, bijna alles gaat op aan voeding
 
modebewust: ja
merkbewust: ja

Ik hou het op Hugo Boss, Armani, Zegna, Pal Zileri, McGregor, is in ieder geval degelijke kwaliteit, maar ook no-name spul is ok ;) . Mij boeien echter niet de modetrends, beetje gay met een roze shirt rondlopen, no way :D .
 
Ik ga de mode een beetje laten bepalen wat ik mooi of niet mooi vindt. Dat is toch van de zotte he!
 
Ik ben niet zo'n modeslet, draag gewoon wat ik mooi vind.
 
Ik draag gewoon wat makkelijk zit, ben dan ook niet verlegen om combinaties te maken à la wijde broek met combats eronder en een mooie trui erboven ofzo :D
 
wackojacko zei:
inderdaad, bijna alles gaat op aan voeding
Afgezien daarvan... ik kocht het vaak maar om het kopen... Een keer in de week ging ik shoppen, paar broeken truien. En zo heb ik een klein jaar best wel een goede garderobe aangeschaft... maar ik pas er echt niks meer van...
 
bartp zei:
Afgezien daarvan... ik kocht het vaak maar om het kopen... Een keer in de week ging ik shoppen, paar broeken truien. En zo heb ik een klein jaar best wel een goede garderobe aangeschaft... maar ik pas er echt niks meer van...


hahaha dat komt mij zeeeer bekent voor, niks past verdomme meer..........vooral broeken :(
 
Ik draag alleen trainingsbroeken en t-shirts.
 
Mode is voor meelopers.
 
Yzord zei:
Ik draag alleen trainingsbroeken en t-shirts.


Hhmm.. in Rotterdam kom je daarmee geen enkel discotheek binnen..
 
Back
Naar boven