XXL Nutrition

Hoe modebewust zijn jullie..? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Adema zei:
Mode is voor meelopers.
Powerhouse gym ook trouwens :roflol: Je kunt net zogoed een winkel voor dikke mensen binnengaan en daar stuff kopen als je toch niets om mode geeft ;)
 
Modebewust.. ehh NEE!
Merkbewust.. ehh NEE!

Hoe tractortje z'n kleren koopt?

Ik stap om de zoveel tijd de h&m binnen om shirts, truien en vesten te kopen die ik leuk vind. Dan ga ik langs de dump en funkyhouse om nog eventueel een extra shirtje te kopen.
Vervolgens ga ik naar USA Streetswear om m'n broeken te kopen en voila! Klaar is ik!
 
Ik ga voor kleding naar amsterdam en zoek gewoon uit wat ik mooi vind en waar ik er goed in uitzie en of dat nou lonsdale is of karl kani maakt mij geen **** uit.
 
Modebewust: Yes
Merkbewust: Yes, met mate.

Het is in zoverre belangrijk dat ik er wel "aantrekkelijk" bij wil lopen en daarom níet met alle mode trends mee loop, aangezien een hoop trends mij gewoon niet staan. Denk aan rode puma sportschoentjes en strakke hemdjes of kreukbloesjes met het kraagje omhoog. Zelfde verhaal met kapsels, die omhoogstaande vettige spikes staan me niet.

Merkbewust ben ik in zoverre dat de meeste mooie kleding wel van een beter merk is, maar dat de hippe merken als Diesel Replay Gsus etc niet fatsoenlijk passen en te duur zijn.

Draag bijv eens een broek van Diesel, of nog erger Levi's, die pasvormen zitten voor geen meter op een redelijke bber die zijn gemaakt voor lange dunne mensen. Bovendien zijn die merken schreeuwend duur en dat wil niet als je om de 3 maanden nieuwe kleren koopt.

Gelukkig heb ik een goede smaak en weet ik tijdloze mode met trendy zaken te combineren. Soms interesseert het me geen zak of ik die dag iets modieus aan heb, als de combinaties maar op elkaar afgestemd zijn. :)
 
klein btje
welnee

daarom heb ik geen vrienden.

doei.
 
Mode? Kijk eens om je heen. Wat mode heet te zijn ziet er niet uit. Ik heb mijn eigen sT. Merken heb ik ook niet zoveel mee.
 
Ik vindt het leuk om er goed uit te zien, Ik doe wel een beetje met de mode mee, maar ik ben zeker geen voorloper. Ik ben niet merkbewust. als ik het een mooi kledingstuk vind, koop ik het of het nu replay is of van de h&m dat maakt me echt niets uit. ik moet mezelf er fijn in voelen
 
Weet je wat ik zo erg vind, die wijven die alles tegen hebben op witte sokken.. wtf?? waarom?
 
Mars zei:
Weet je wat ik zo erg vind, die wijven die alles tegen hebben op witte sokken.. wtf?? waarom?

Haha, inderdaad! Die rakkers zijn het goedkoopst, en zitten altijd goed. Maar op de één of andere manier is het helemaal not-done.

ontopic: Ik ben wel modebewust, maar merken daar trek ik me niet zoveel van aan. Ik heb eigenlijk liever iets merkloos, dan dat er g-star ofzo op staat.
 
Ik vind het zo triest ja, en die bloedhoeren van de modepolitie proberen ook helemaal zelf te bepalen wat wel en niet in de mode is.
Bij die reclame van "Hij heeft witte sokken aan" heb ik zoiets van damn en jij hebt roest in je hoer lelijke hoer. kapot moet je! :)
 
Mars zei:
Ik vind het zo triest ja, en die bloedhoeren van de modepolitie proberen ook helemaal zelf te bepalen wat wel en niet in de mode is.
Bij die reclame van "Hij heeft witte sokken aan" heb ik zoiets van damn en jij hebt roest in je hoer lelijke hoer. kapot moet je! :)

Hehe, ja die mag wel even een slapie gaan doen inderdaad.
 
Modebewust: Niet meer
Merk: Af en toe, Heb heel veel Gsus, Diesel, Replay, Mexx maar ga evengoed naar H&M om kleding te kopen. Net wat de portomonee toelaat :D
 
Wat dingen van Pallmall en Gstar die ik mooi vind, verder alleen slobbertruien en broeken.
 
Mars zei:
Ik vind het zo triest ja, en die bloedhoeren van de modepolitie proberen ook helemaal zelf te bepalen wat wel en niet in de mode is.
Bij die reclame van "Hij heeft witte sokken aan" heb ik zoiets van damn en jij hebt roest in je hoer lelijke hoer. kapot moet je! :)

duidelijke taal en zo is het. welke idioot zou dat nou verzonnen hebben dat witte sokken 'niet kunnen'?
 
modebewust en merkbewust beide btje draag wat ik mooi vind persoonlijke voorkeur voor g-star. omdat er dan zo leuk op je borst GS staat haha
 
punani zei:
modebewust en merkbewust beide btje draag wat ik mooi vind persoonlijke voorkeur voor g-star. omdat er dan zo leuk op je borst GS staat haha

Haha, grapjas :D
 
Koop meestal tijdloze kleding, wel trendy maar dan niet spul dat je na 1 seizoen weer in de kast kan laten hangen.

Zowel merk als merkloos, tussen merkspul zit een hoop vodden dat niks waard is en andersom. Zaak om dus de goede kleding te kiezen uit merk of merkloos.
 
idd bij mij is het ook mix van merkkleding en niet-merkkleding, ik draag gewoon klere waar ik me lekker in voel :)
 
modebewust : nope
merkbewust : ja

ik koop meestal stuff die altijd "in" blijft (of tijdloos is, i guess) , zoals jeans en polo's
broeken is men merk Gstar , omdat al die broeken me als gegoten zitten :D
 
Ik geef er weinig om. Ik heb ook een hekel aan winkelen.
 
Back
Naar boven