Fitness Seller

Hoe modebewust zijn jullie..? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jorasho zei:
Haha, ben wel enigszins modebewust. Veel kleding van Quiksilver enzo. Ja dat is wel een beetje skate, koetje :)

Quicksilver is surf-kleding duuuuudeee :cool: ... je ziet het hier erg veel in Aussie-land, samen met Billabong... Moet zeggen dat ik Quicksilver ook best ok vind...
 
Pumpin' zei:
Quicksilver is surf-kleding duuuuudeee :cool: ... je ziet het hier erg veel in Aussie-land, samen met Billabong... Moet zeggen dat ik Quicksilver ook best ok vind...

Ja oke, maar skate is wel het broertje van de surfkleding zegmaar. Ik draag eigenlijk alleen maar van die kleding, erg erg relaxed. Wel prijzig soms helaas.

P.S. Quiksilver :p
 
eduardjanssen zei:
Ik draag alleen maar Londsdale kleding :roflol:.
Ik een jeansbroek, lonsdale t-shirt, bomberjacket erboven, kisten met rode en witte veters ... en heb ik al vermeld dat ik kaal ben? Vraag me af waarom iedereen me uitmaakt voor racist ? :(
 
Pumpin' zei:
hoe mode bewust??...erg!!

maar hangt af van het beschikaber budget...

Vind geen 1 merk erg 'hot' op dit moment maar vind de jeans van Take2 wel erg aanslaan het laatste (half) jaar...

Bikkembergs is hier toch superhot.

Ik draag altijd armani. Dat is mijn merk. Heel af en toe wat anders, maar 95% van mijn kleding is armani.
 
Pumpin' zei:
Als iets niet hot is.. dan is het G-star wel :D

wat nog meer NOT DONE is: Chasin!! GRUWELIJK LELIJK!!

Chasin vind ik zelf idd ook niets.
Maar G-star is dus echt wel relaxt he. De broeken zitten als gegoten en de blouses + vesten ervan zijn super kwaliteit. Goed afgewerkt en ik vind ze mooi. De t-shirts vind ik dan weer ietsje minder.

Bikkembergs dat vind ik dus echt niets he. Lijkt net op C&A-huismerk.
En dat puta madre is inmiddels ook achterhaald.
 
willem9 zei:
Bikkembergs is hier toch superhot.

Ik draag altijd armani. Dat is mijn merk. Heel af en toe wat anders, maar 95% van mijn kleding is armani.
dat is een ongelofelijke breezer merk
er is wel een nieuw merk genaamd ****in freezing die ziet er wel tof uit
zal het plaatje opzoeken
 
willem9 zei:
Bikkembergs is hier toch superhot.

Ik draag altijd armani. Dat is mijn merk. Heel af en toe wat anders, maar 95% van mijn kleding is armani.
En niet alleen hier, in Italië is het ook ongelooflijk in, je ziet het daar achter elke straathoek bij wijze van spreken.

Maar over dat merken gedoe, dudes, voor al diegene die beweren dat bijna al hun kledij uit een bepaald merk bestaan: is het nu echt zo dat jullie geen enkele inspiratie hebben? Vaak zijn merkenloze dingen het meest modieus en stylish, ik spreek hier nu niet over C&A en Kreymbourg, maar in van die kleine modeshops vind je vaak kledij dat je nergens anders ziet en gewoon trendsetting-spullen zijn.
 
Als ik het nog zou passen zou ik het doen.
Maar vind maar eens xxxxl kleding van die merken.
 
Santoz zei:
En niet alleen hier, in Italië is het ook ongelooflijk in, je ziet het daar achter elke straathoek bij wijze van spreken.
Dan mag jij mij eens vertellen waar dat wel niet is ...
Ben week in italy geweest en nauwelijks armani wel meer dan hier maar goed... niet in kleine steden geweest , monaco , genua , san remo enz enz.... lijken me toch niet de armste delen van italie...
@spiertje welke shop haal je ****ING FREEZING? wel mooi shirt...

zelf vind ik de G-STAR kledinglijn erg relaxed
 
MonsterStrength zei:
Ik een jeansbroek, lonsdale t-shirt, bomberjacket erboven, kisten met rode en witte veters ... en heb ik al vermeld dat ik kaal ben? Vraag me af waarom iedereen me uitmaakt voor racist ? :(


:roflol: Wat een gek joh :D.
 
jay_c zei:
Dan mag jij mij eens vertellen waar dat wel niet is ...
Ben week in italy geweest en nauwelijks armani wel meer dan hier maar goed... niet in kleine steden geweest , monaco , genua , san remo enz enz.... lijken me toch niet de armste delen van italie...
@spiertje welke shop haal je ****ING FREEZING? wel mooi shirt...

zelf vind ik de G-STAR kledinglijn erg relaxed
ik weet inderdaad het is een erg mooi merk dit is maar een shirt
al die shirts van ****ing freezing staan wel tof omdat ze uitrekken en als je een beetje breed ben staat het wel tof
ik zal kijken waar het je het kan kopen
 
Back
Naar boven