MuscleMeat

Hoe moet een ecto eten ?

Bezoekers in dit topic

SideShow

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
26 jun 2004
Berichten
1.762
Waardering
1
Lengte
1m96
Massa
90kg
Vetpercentage
13%
Hi

Dus, hoe eet een ecto het best? :)

Zie sig voor mijn gegevens.

Effen opnoemen voor vandaag in volgorde (ik ben een beginner :)):

- 3 bruine boterhammen met confituur, 75cl volle melk
- hamburger met patatten en 33cl cola :D
- 80gr tonijn
- een ei en wat frisdrank
- 4 bekertjes smacks van kellogs + 75cl volle melk
- 2 pistolets met kaas en 50cl melk
- 2 pistolets met suiker en 50cl melk
- 80gr tonijn + een ei en wat mayonnaise + fruitsap
- 4 potjes gewone smacks + 50cl melk

... ???

Ik kan me voorstellen dat hier wel wat ecto's zitten, die al wat meer ervaring hebben. Ik denk dat het eerste wat ecto's willen is verzwaren ... maar dat is niet zo simpel voor hen ... dus iemand tips, uitleg, ervaringen enzo ?

greets & tnx
 
SideShow zei:
Hi

Dus, hoe eet een ecto het best? :)

Zie sig voor mijn gegevens.

Effen opnoemen voor vandaag in volgorde (ik ben een beginner :)):

- 3 bruine boterhammen met confituur, 75cl volle melk
- hamburger met patatten en 33cl cola :D
- 80gr tonijn
- een ei en wat frisdrank
- 4 bekertjes smacks van kellogs + 75cl volle melk
- 2 pistolets met kaas en 50cl melk
- 2 pistolets met suiker en 50cl melk
- 80gr tonijn + een ei en wat mayonnaise + fruitsap
- 4 potjes gewone smacks + 50cl melk

... ???

Ik kan me voorstellen dat hier wel wat ecto's zitten, die al wat meer ervaring hebben. Ik denk dat het eerste wat ecto's willen is verzwaren ... maar dat is niet zo simpel voor hen ... dus iemand tips, uitleg, ervaringen enzo ?

greets & tnx

of je nou ecto bent ofniet die suiker, mayonaise, cola en frieten moeten eruit!en zet ook ff de voedingswaarde erbij
 
:grumble: