Fitness Seller

Hoe moet ik te werk gaan met cutte?

Bezoekers in dit topic

kevin15nl

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m86
Massa
86kg
Vetpercentage
15%
Beste mede dbbers

Ik ben nu van plan om te gaan cutte, omdat binnekort het nieuwe motocross seizoen voor de boeg staat. Ik moet hoe dan ook afvallen en me conditie weer opgang krijgen , en dus altijd met als doel geen spier massa te verliezen. Ik weet dat ik een beetje vroeg ben met cutte, maar daar is nou eenmaal niets aan te doen.

ik ben 1,84
90 kg

Ik zou graag willen weten hoe ik dit het best kan gaan doen, ik sport op maandag,woesndag, vrijdag: het klassieke trainingschema borst/triiceps, rug/biceps, schouders/trapeciums. Moet ik nu op dezelfde dag cardio doen? Of is het verstandiger om dat in het weekend te doen (door de weeks zit ik helemaal vol).

Ik zou graag jullie best manier van aanpak willen horen, post maar een reply. Ik hoop dat jullie me wat kunnen bijbrengen.

Ik dank jullie hartelijk ! kevin:)

Je kan cardio ook na de krachttraining doen, maar ik hou het dan meestal niet zo lang vol aangezien mn energie al bijna op is. In t weekend heb je er meer tijd voor en heb je ook minder kans dat je je spieren gaat verbranden i.p.v. vet. Bereken je energie behoeft en ga daar ongeveer 500 kcal onder zitten. En eet zo min mogelijk koolhydraten in de avond. Meer gezonde tussendoortjes groente + fruit.

train je geen benen of heb ik er los over gekeken ?

train je geen benen of heb ik er los over gekeken ?

Ja benen train ik bij de cardio, ik doe vaak spinnen. Ik doe op het moment geen squats helaas.

Ja benen train ik bij de cardio, ik doe vaak spinnen. Ik doe op het moment geen squats helaas.

Ik zou als ik jou was toch wel de squats of andere been-training erbij in smijten, een wolkenkrabber zetten ze ook niet op een zwakke fundering, know what I mean :D

Ik zou als ik jou was toch wel de squats of andere been-training erbij in smijten, een wolkenkrabber zetten ze ook niet op een zwakke fundering, know what I mean :D

ziek ziek, die ga ik in de sportschool gebruiken naar de beenloze anabooltjes

Ewaaaaaa broeder fatih

Hoeveel % sta je

Je kan cardio ook na de krachttraining doen, maar ik hou het dan meestal niet zo lang vol aangezien mn energie al bijna op is. In t weekend heb je er meer tijd voor en heb je ook minder kans dat je je spieren gaat verbranden i.p.v. vet. Bereken je energie behoeft en ga daar ongeveer 500 kcal onder zitten. En eet zo min mogelijk koolhydraten in de avond. Meer gezonde tussendoortjes groente + fruit.

Ik ben zo dom geweest. Altijd cardio door de week gedaan :(

Wel goeden BW

Wel goeden BW
ik kom er net achter dat ik te weinig eet man.. il denk dat me massa daarom traag gaat. Ik haal die 3000 kcal op een dag nie man , weet jij iets?

ik kom er net achter dat ik te weinig eet man.. il denk dat me massa daarom traag gaat. Ik haal die 3000 kcal op een dag nie man , weet jij iets?

Dit en dan in blender

23,21 gram vis ongeacht welke soort, al vind ik scholvis wel iets hebben. instant gains
5,1 gram rietsuiker voor snelle opname
23 gram tartaar saus, met kayene peper en spek
50 gram Courget
een hele granaatappel
Tenslotte de beker vullen met zuiver bron waters spa marie henriette
En vervolgens de beker hand matig schudden

Massa zal vloeien

Tot kijk, kevino

Trapezius
Monnikskapspier

Alles negeren
Toevoegen