MuscleMeat

Hoe moet je eigenlijk je kuren cyclen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

boeboeboe123

Novice
Lid geworden
3 mei 2023
Berichten
10
Waardering
4
Lengte
1m62
Massa
54kg
Vetpercentage
15%
Hello iedereen fijn jullie te leren kennen en ik hoop dat ik niets verkeerds doe want ik heb mijn best gedaan om de regels te vinden om zodoende te voorkomen maar misschien maak ik onbewust nog een vraagje.

Ik snap iets niet met betrekking van het innemen van de steroiden. Ik heb het nog nooit gedaan maar wil er binnenkort mee beginnen. Ik ben eel aan het lezen over alles wat er maar mee te maen heeft maar wat i maar niet terugivid is hoe je nu te werk gaat.

afhankelijk van wat je neemt neem je het x aantal dagegen aan x hoeveelheid. maar wat geberut er dan tijdens de stopweek. Gebuik je dan niets meer of gebruik je dan een middel om de hoeveelheid oestrogeen die aangemaakt is door al de testosteron onlaag te krijgen. ook begrijp ik niet hoe je verschillende steroiden stact daar zou ik ook wat graag meer uitleg over rijgen,

Ik heb namelijk een 5 tal jaren geleden een zwaar ongeval gehad, daarvoor altijd veen gesort vooral marathons te lopen maar toen ik eindelijk tug kon lopen en niet meer continu in mijn rolstoel moest zitten was ik verschrikkeljk eel bijgekomen. en ik ben nu al een jaar aan het dieten en ik ga reeds een jaar elke dag sporten waar ik anderhalf cardio doe waarvan 80 procent van de tijd ik aan mijn maximale hartslag zit en dan doe ik nog een beetje gewichtjes en ik ben nog geen gram afgevallen en er moet zeker 50 kg af.

Dus ook als jullie misschien goede stacks kunnen voorstellen ik weet er nik van. heb nog nooit drugs gebruikt ga nu gewoon een korte tijd gebruiken om mijn lichaam te herschapen.
 
Ga in zee met een coach mbt aankomen/afvallen en leer de basis van voeding/training. Ga niet zelf lopen knoeien met anabolen.
 
Ik vrees dat je kuren een beetje als een wonderoplossing ziet....
"De magische afvalpil"
Die 50 kilo dat er af moet waar u t over hebt.... die moet je er eerst af krijgen dmv sport en voeding.... en DAN indien je wil kan je eens aan kuren denken.
 
NIET GEBRUIKEN.

Lees jezelf goed in over voeding, je kcal behoefte, verhoudingen en trainen.
 
Ik heb namelijk een 5 tal jaren geleden een zwaar ongeval gehad, daarvoor altijd veen gesort vooral marathons te lopen maar toen ik eindelijk tug kon lopen en niet meer continu in mijn rolstoel moest zitten was ik verschrikkeljk eel bijgekomen. en ik ben nu al een jaar aan het dieten en ik ga reeds een jaar elke dag sporten waar ik anderhalf cardio doe waarvan 80 procent van de tijd ik aan mijn maximale hartslag zit en dan doe ik nog een beetje gewichtjes en ik ben nog geen gram afgevallen en er moet zeker 50 kg af.

Minder eten en snoepen en meer bewegen !!

GEEN ANABOLICA OF SARMS !!!!
 
hI guys, bedankt voor de adviezen
Ga in zee met een coach mbt aankomen/afvallen en leer de basis van voeding/training. Ga niet zelf lopen knoeien met anabolen.
Ja die coach hoop ik hier te vinden in de sportschool vind ik niet echtiemand die me kan verder helpen.
Ik heb een tijdje met een personal trainer gewerkt maar ikben iemand die verkiest alleen te zin. heb van mijn 18 tot mijn 28ste vrij fanatiek in de sportschool gezeten dus ik weet op zijn minst iets.
Zoue je me ook afraden sarms te gebruiken en indien ja waarom =
stack:
  1. inlezen, er is genoeg info op het forum
  2. kcal tekort
  3. cardio toevoegen
  4. na het inlezen beseffen dat kuren totaal niet aan de orde is hier
Info die mijn bovenste vraag beantwoord heb ik nog niet gevonden. Ik snap wat je bedoet. sport wat meer eneet wat minder en voor je het weet zit je aan je ideae gewicht. Ik heb na deze thread te openen mij voorgested op deze pagina https://forum.bodybuilding.nl/topics/hi-iedereen.435957/ dan begrijp je hoe mijjn situatie er uitziet. Ik kan niet nog meer sporten en nog minder eten. En doordat ik zoveel dikker bengeworden voel ik me niet meer zo goed in mijn vel. ik zal hoe dan ook mijn streefgewiht halen en als het kkan zonder steroids en sarms dan des te beter maar ik zie geen andere haalbare mogelijheid.
Ik vrees dat je kuren een beetje als een wonderoplossing ziet....
"De magische afvalpil"
Die 50 kilo dat er af moet waar u t over hebt.... die moet je er eerst af krijgen dmv sport en voeding.... en DAN indien je wil kan je eens aan kuren denken.
Nee man, ik heb vroeger altijd getrained zonder iets te nemen en dat ging perfect en ik had een lijf dat perfect was wat ik wou en ik heb er hard voor gewerkt en enorm veel moeite gedaan o genoeg kcal binnen te krijgen Maar door lichamelijke omstandigheden kan ik niet meer zo lang en intesief sporten als toen vandaar dat ik ben beginnen nadenken naar een manier die het mogelijk maakt mijn fysieke doelente bereiken met de beperkingen van mijn lichaam. Ik heb een erg slehte gezondheid ik neem veel pillen die een effect hebben op mijn gewicht. Ik heb er een beejte over verteld in mijn voorstelling https://forum.bodybuilding.nl/topics/hi-iedereen.435957/ maar er zijn nog factoren die ervoor zorgen dat ik niet gewoon wat minder moet eten en wat meer moet . Ik loop zeker niet met de gedqchte dqt ik een gram winstrol inspuit en meteen een gespierd lijf heb. Maar ik zal wel meer resultaat halen met dezelfde inspanning als ik anabolen neem.
Minder eten en snoepen en meer bewegen !!

GEEN ANABOLICA OF SARMS !!!!
Ach man, ik snoep niet, drink geeen alcohol eet minder dan 1800 kcal per dag en ik ga zo veel en zo hard sporten als ik gezondheids wijs aankan.





Het is zeker niet mijn bedoeling om giga gespierd te worden enzo, ik wil enkel op een zo veilig mogelijke manier terug naar heet gewicht van voor mijn ongeval. Als iemand een beter iedee heeft graag maar ik denk dat steroids en sarms ontzetten weinig risio hebben als je er verstandig mee omgaat niet lang gebruikt en regematig afwissel van product.
 
Ach man ?

ik ben een vrouw pikkie.
1800kcals is niet eerlijk geteld , en bij 1.62m nog teveel !
 
Ach man, ik snoep niet, drink geeen alcohol eet minder dan 1800 kcal per dag en ik ga zo veel en zo hard sporten als ik gezondheids wijs aankan.
Als je dan niet afvalt hou je jezelf voor de gek! En dan gaat geen anabole steroïde jou kunnen helpen.
 
niet gaan aankloten met sarms of anabolen.

Ga trainen op een manier die jij aankunt met alle medische zaken rekening houdend. En ga ook eten op een verstandige manier. IVM je hartmedicatie kun je misschien hulp krijgen van een diëtist.

Of stop met trollen.
 
waarom probeer ik zelfs een gesprek aan te gaan me fitnesboys. er gaat niet genoeg energie naar jullie hersenen zodat jullie niet capabel genoeg worden om daadwerkelijk over iets te kunnen nadenken.
Ik snap niet zo goed waar al de vijanigheid hier vandaag komt. Ik heb me beleefd voorgesteld en gevraagd of iemand me kan helpen met iets wat iik zou zillen bereiken.

Steken jullie wat veel testosteron booster in jullie gat elke ag om de agresie binnensmonds te houden.
 
waarom probeer ik zelfs een gesprek aan te gaan me fitnesboys. er gaat niet genoeg energie naar jullie hersenen zodat jullie niet capabel genoeg worden om daadwerkelijk over iets te kunnen nadenken.
Ik snap niet zo goed waar al de vijanigheid hier vandaag komt. Ik heb me beleefd voorgesteld en gevraagd of iemand me kan helpen met iets wat iik zou zillen bereiken.

Steken jullie wat veel testosteron booster in jullie gat elke ag om de agresie binnensmonds te houden.
Geen vijandigheid, misschien wel advies wat je liever niet had gehoord.

Iedereen hier zegt: trainen, goed eten, geen middelen gebruiken.
 
Geen vijandigheid, misschien wel advies wat je liever niet had gehoord.

Iedereen hier zegt: trainen, goed eten, geen middelen gebruiken.
Als je elke keer maar weer blijft herhalen wat al gezegd is wat dan nog basis kennis is en ik geef aan dat ik niet nog meer tijd per dag kan spenderen aan te sporten. dan is dat wel vijandig.


ik weet niet welke job jij doet maar het is voor een niet gehandicapte mens al erg moeilijk om 2 uur sport per dag er in te krijgen als je een job op iet of wat niveau hebt en kinderen, Ik weeg al maanden al mijn eten en i zorg dat ik niet meer dan ongeveer1800kcal eet. ik zoek mensen oprecht naar ideeen om binnen mijn beperkingen mijn doelstelling te halen en het enigste wat jullie doen is negatieve aannames maken en zeggen dat dat ik een trol ben en een leugenaar en wat not.

bijna alle steroids zijn eigenlijk gewone medicamenten die tal van tests hebben moeten ondergaan om te bewijzen dat ze veilig zijn. En wat slimme sportmensen hebben handig gebruik gemaakt van de wetensschap,
 
waarom probeer ik zelfs een gesprek aan te gaan me fitnesboys. er gaat niet genoeg energie naar jullie hersenen zodat jullie niet capabel genoeg worden om daadwerkelijk over iets te kunnen nadenken.
Ik snap niet zo goed waar al de vijanigheid hier vandaag komt. Ik heb me beleefd voorgesteld en gevraagd of iemand me kan helpen met iets wat iik zou zillen bereiken.

Steken jullie wat veel testosteron booster in jullie gat elke ag om de agresie binnensmonds te houden.


Om je een idee te geven, je bent zo ver verwijdert zowel in kennis als ervaring dat je vraag ongeveer zo overkomt:

'Ik kan niet autorijden maar ik heb 5 jaar geleden wel een fiets gehad en ik heb een youtube filmpje gekeken over autorijden, hoe koop ik een F1 auto want ik wil een keer een dagje racen op Zandvoort.'

En dan vind jij het gek als mensen zeggen:
'leer eerst even auto rijden en ga daarna met een oude BMW racen'
 
Je zegt dat je fysieke gezondheid niet goed is....
Ga dan zeker niet met ped's klooien.

Zeker niet zonder medisch toezicht. Als je effectief zo weinig eet en zo veel sport misschien toch eens even je schildklier ed laten controleren.

En ik ben geen fitnesboy
Fitnes Dame alsjeblieft
 
Vreemde wending. Je kwam hier voor advies, maar inmiddels zit je iedereen de les te lezen. Als iedereen je hier in grote lijnen hetzelfde adviseert, zou het dan misschien zo kunnen zijn, dat er kern van waarheid in zit?
 
Om je een idee te geven, je bent zo ver verwijdert zowel in kennis als ervaring dat je vraag ongeveer zo overkomt:

'Ik kan niet autorijden maar ik heb 5 jaar geleden wel een fiets gehad en ik heb een youtube filmpje gekeken over autorijden, hoe koop ik een F1 auto want ik wil een keer een dagje racen op Zandvoort.'

En dan vind jij het gek als mensen zeggen:
'leer eerst even auto rijden en ga daarna met een oude BMW racen'
man ikheb jaren serieus aan mijn lichaam gewerkt. met enorm succes dat heb ik al meerdere keren duidelijk gemaakt blijkbaar ben je niet eens in staat om te lezen.
Wat mijn kennis betreft ten aanzien van anabolica en consoorten die is aanzienllijk. Ik ben niet gisteren wakker geworden en beginnen denen hej steroids dat lijkt me leuk.*
Doe een beetje moeite en vergelij alle enhancende producten aan 99 procent is geen gevaar aan verbonden en worden dagelijks gebruikt in de reguliere geneeskunde. Jij denkt gewoon dat steroids extreem gevaarlijk zijn omdat je alleen de hele extreme kent die zowel giga resultaten veroorzaken maar waar logisch ook veel risico´s aan ziitten
Je zegt dat je fysieke gezondheid niet goed is....
Ga dan zeker niet met ped's klooien.

Zeker niet zonder medisch toezicht. Als je effectief zo weinig eet en zo veel sport misschien toch eens even je schildklier ed laten controleren.

En ik ben geen fitnesboy
Fitnes Dame alsjeblieft

Hallo dan fitnes dame, ik heb begrip voor wat je zegt. Maar ik ga waarschijnlijk niet oud worden ik heb niet het geluk gehad om met een goede gezondheid geboren te worden en ik heb wat pech gehad waardoor mijn gezondheidstoestand er alleen maar slechter op is geworden. Maar waarom zou ik mijn dromen niet mogen najagen gewoon omdat ik een slechte gezondheid heb. ik leef liever een de paar jaar die ik nog heb ten volste dan het niet te doen.
Trouwens veel van de steroids die ik neem hebben een positief effect op mijn gezondheid, zaken zoals meer energie, een betere mentale gezondheid, betere luchtvoorziening en er zijn er nog. natuurlijk zijn er hier en daar wat negatieve effecen en zoals gezegd wordt alles nagekeken elke 2 weken door mijn huisarts. dus waarom jij zegt dat ik geen medisch toezicht. Ik ben nog niet klaar met mijn studie maar ik heb al tal van steroids gevonden die geen of minimale effecten hebben op mijn kwalen en vaak ondervind ik positieve effecen en worden mijn kwalen beter. Ik denk dat jullie denken dat i 1 of andere stack ga maken met extreme steroids eg dianabol, anavar, anadrol en winstrol. thats not what I a m gonna do. You should take a look at all the ehanicng producs there are and there are a lot where there is virtually no risk for usig it.
 
Als je 54 kg weegt hij 1,62 m lengte blijft er weinig over als je 50 kg af moet vallen :o
Je stats zeggen dit. Tenminste.

Misschien kan t helpen dat we eerst eens meekijken met je voeding en training.
Er zijn veel mensen die het idee hebben goed te eten en trainen. Maar kleine fouten zijn snel gemaakt in berekeningen.
Geef ze de kost dat bijvoorbeeld gekookte en ongekookte rijst verkeerd wordt berekend.

Je hebt maar 1 lijf. Wees er zuinig op. Als je te snel te ver gaat kan je wel eens spijt gaan krijgen. Zeker als t niet terug te draaien is....

Denk er eens over na. Hulp vragen kan altijd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven