Fitness Seller

Hoe nakuur HCG???

Bezoekers in dit topic

marcos

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
0
Ik vraag me af hoe je nu moet nakuren met HCG, want de ene keer hoor ik 500 iu om de dag en de andere keer 3000/3000/1500/1500 om de 5 dagen.
Mijn kuur ziet er als volgt uit:

week 1-12 :500mg sustanon/wk
Week 1-7 : 75-76 mg Finaplix/Trenbolone/ED
week 7-12: winstrol 50 mg ed
week 2-12: proviron 50-75 ed

Dacht zelf als nakuur :

HCG 10-13 3000IU/3000IU/1500IU/1500IU HCG / 5dagen
Nolvadex 12-13 40 mg p/d
Nolvadex 14-15 20 mg p/d

Daarbij wou ik nog vragen, hoe ik die Clen als gainsbehouder zou kunnen doen (schema clen+hoe te eten (kev))

Ik zelf dacht dat je clen alleen bij een cuttingscycle kon gebruiken om vet te verliezen met daarbij winnie om gains te behouden

Laatst bewerkt:
misschien handig om de bestaande thread te bekijken...?

marcos zei:
Ik vraag me af hoe je nu moet nakuren met HCG, want de ene keer hoor ik 500 iu om de dag en de andere keer 3000/3000/1500/1500 om de 5 dagen.
Mijn kuur ziet er als volgt uit:

week 2-12: proviron 50-75 ed

Dacht zelf als nakuur :

HCG 10-13 3000IU/3000IU/1500IU/1500IU HCG / 5dagen
Nolvadex 12-13 40 mg p/d
Nolvadex 14-15 20 mg p/d

Daarbij wou ik nog vragen, hoe ik die Clen als gainsbehouder zou kunnen doen (schema clen+hoe te eten (kev))

Ik zelf dacht dat je clen alleen bij een cuttingscycle kon gebruiken om vet te verliezen met daarbij winnie om gains te behouden

Hallo,

Om te beginnen wil ik je afraden om 12 weken een zelfde testvariant te gebruiken. Na een week of 6 is je lichaam wel gewend aan de sus en zullen de vorderingen minimaal zijn. Je kunt dan beter overgaan op testoviron of propionate alleen.

Wil je toch 500 mg sus per week 12 weken lang gebruiiken dan raad ik je aan na 6 weken drie injecties van 500 iu hcg te nemen met een tussenpauze van 5 dagen. En dit na de kuur nog een keer herhalen

Clen na de kuur houd de corisonen receptoren bezet die tijdens de kuur bezet zijn door de as. Hierdoor zul je minder terugvallen en geef je je lichaam wat meer tijd om eerst te herstellen. Neem je winstrol ipv clen dan zal je lichaam niet gaan beginnen met herstellen. Ik raad je aan een week voor je stopt met de kuur te beginnen met de clen begin met 1 tabje spiropent op de eerste dag. De tweede dag neem je er 2 tot je op 5 per dag zit. Dan neem je twee dagen niets gevolgt door 2 dagen weer 5. Dit kun je een week of 6 doen. Na de kuur moet je iets terugzaken qua Kcal inname maar hou je eiwit inname voorlopig maar gewoon op 3gram per kg lichaamsgewicht.

marcos zei:

Er is een interessante bestaande thread over HCG vlak hieronder. Lees die eens door en vorm dan een mening :)

Koolhoven zei:
Hallo,

Om te beginnen wil ik je afraden om 12 weken een zelfde testvariant te gebruiken. Na een week of 6 is je lichaam wel gewend aan de sus en zullen de vorderingen minimaal zijn. Je kunt dan beter overgaan op testoviron of propionate alleen.
Waarom zou je op sustanon gewend kunnen raken, en bij dezelfde stof zoals prop of testoviron niet? Is toch allemal Test?

Koolhoven zei:
Wil je toch 500 mg sus per week 12 weken lang gebruiiken dan raad ik je aan na 6 weken drie injecties van 500 iu hcg te nemen met een tussenpauze van 5 dagen. En dit na de kuur nog een keer herhalen
Kan je een schema maken, is me een beetje te onduidelijk? en hoe deel je de hcg(heb de 5000 iu)?
Koolhoven zei:
Clen na de kuur houd de corisonen receptoren bezet die tijdens de kuur bezet zijn door de as. Hierdoor zul je minder terugvallen en geef je je lichaam wat meer tijd om eerst te herstellen. Neem je winstrol ipv clen dan zal je lichaam niet gaan beginnen met herstellen. Ik raad je aan een week voor je stopt met de kuur te beginnen met de clen begin met 1 tabje spiropent op de eerste dag. De tweede dag neem je er 2 tot je op 5 per dag zit. Dan neem je twee dagen niets gevolgt door 2 dagen weer 5. Dit kun je een week of 6 doen. Na de kuur moet je iets terugzaken qua Kcal inname maar hou je eiwit inname voorlopig maar gewoon op 3gram per kg lichaamsgewicht.

Handige info, alleen je kan toch ook 2 weken gebruik, dan 2 weken niet doen

Laatst bewerkt:
Het menselijk lichaam is een heel slim wezen. Na een bepaalde tijd weet je lichaam al dat er om de paar dagen een bepaalde hoeveelheid aan stoffen gaat binnen komen. Bij sus weet je lichaam dus op een gegeven moment van morgen krijg ik een bepaalde hoeveelheid propionate, undecoanate etc binnen. Als je lchaam hier aan gaat wennen zal het steeds minder heftig gaan reageren op die stoffen. Haal je meerdere stoffen ineens eruit of vervang je deze door een ander dan krijgt je lichaam ineens weer een klap omdat het dit totaal niet verwacht en op deze momenten ga je dan weer ineens veel harder vooruit.

Het gebruik van HCG ligt een beetje aan de kuur die je neemt ga je zwaar dan raad ik mensen aan na 6 weken 4 keer een injectie te zetten van 2500 iu om de 5 dagen en dit nogmaals herhalen na het stoppen met de kuur. Zit je in een gemiddelde kuur dan neem je de HCG alleen aan het einde. En ben je een beginner op het gebied van AS dan heb je de HCG waarschijnlijk helemaal nog niet nodig

Dacht nu zelf aan het volgende:

week 1-12: proviron 50-75 ed
HCG 5-7 2500IU/2500IU/1250IU/12500IU HCG / 5dagen
HCG 12-14 2500IU/2500IU/1250IU/12500IU HCG / 5dagen
Nolvadex 14-15 40 mg p/d
Nolvadex 16-17 20 mg p/d

Zou ik ook ipv Winny de tren door gaan zetten alleen dan eod zetten?

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit, ik zou zelf de sus na 6 weken vervangen door een andere AS maar je kan het ook aanhouden. Denk dat je door de proviron ook niet al te veel vocht zult trekken.

Maar zou ik ook ipv Winny de tren door gaan zetten alleen dan eod zetten?
Ik heb nu al de spullen voor sustanon liggen dus vind het een beetje lastig dan te wisselen met een andere test. Dan heb ik die 6 weken sustanon voor niks ingekocht

Doe het maar zoals je in de vorige post beschreven hebt, maar wellicht een tip voor de toekomst om toch meer variatie in je kuur te doen. Ik weet zeker dat je hier ook al waanzinnig mee voorruit zult gaan

Back
Naar boven