XXL Nutrition

Hoe nu verder?

Bezoekers in dit topic

Superfluity

Novice
Lid geworden
23 mei 2022
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
88kg
Vetpercentage
16%
Beste ijzerfanaten,

Hierbij stel ik mijzelf voor; ik ben Superfluity, 31 jaar en zeer fanatiek krachtsporter.
Ik zal maar met de deur in huis vallen. Ik heb een probleem.
Na mijn eerste kuur test e op 250 mg/w te hebben afgerond heb ik voor mezelf bepaald dat dit iets is waar ik lekker op ga. Velen zullen wel zeggen dat ik beter gelijk 500 mg/w had kunnen pakken maar hier heb ik bewust niet voor gekozen omdat ik mijn eerste kuur kalm aan wilde doen, kijken hoe ik er op reageer en aankijken of prikken iets voor mij is.

Nu is mijn probleem het volgende: mijn eerste kuur heb ik via een maat verkregen, dat waren 2 vials van 10 ml test e. Ik ben dus uiteindelijk gegaan voor 250 mg/w en heb dus 1 vial overgehouden. Het is inmiddels al weer bijna 5 maanden geleden dat ik klaar ben met mijn kuur + nakuur. Ik ben dan ook twee weken geleden weer begonnen met zetten maar deze keer 500 mg/w test e. Nou, hier komt ie: ik heb mezelf behoorlijk genaaid door niet eerst mijn spullen op orde te hebben. Dat wil zeggen, ik ben gewoon argeloos begonnen met zetten zonder eerst mijn gear voor de gehele kuur compleet te hebben. Het probleem is namelijk dat de leverancier van mijn maat niet meer levert:duh: Hij zegt dat hij van de zomer op internet gaat proberen te bestellen. Dat is 1 te laat voor mij en 2 vertrouw ik dat eigenlijk voor geen meter. Heb een familielid die als huisarts werkzaam is ook al om raad gevraagd maar die heeft er geen kortstondig antwoord op. (trt)
Wat is nu wijsheid? De kuur afkappen, waarden meten en aan de hand daarvan vervolgstappen nemen. De kuur voortzetten maar afzwakken naar 1x per week 250 mg, dan kan ik nog 6 weken door. Doorprikken met 500 mg/w valt sowieso al af lijkt mij aangezien je dan maar aan 5 weken zit.
 
Hierbij ga ik er vanuit dat je geen andere manier hebt op korte termijn om aan 1ML extra te komen. In dit geval is doorzetten met 500mg geen optie.
Probeer de juiste mensen aan te spreken en vaak kom je al snel bij iemand terecht die je kan helpen. 😉

Andere optie is voorlopig halveren en op die manier afmaken. Nu al stoppen is de mindere optie.
 
.75ml pinnen 2x pw, kom je op 375mg ew, en heb je wat speling voor nieuwe vial te vinden. Dat zal niet zo moeilijk zijn want er is zat te verkrijgen.
 
Back
Naar boven