Fitness Seller

Hoe om te gaan met voeding tussen een Test/Deca en Test/Tren cycle

Bezoekers in dit topic

j0eyv

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
27 sep 2012
Berichten
1.430
Waardering
121
Lengte
1m83
Massa
82kg
Vetpercentage
8%
Momenteel zit ik in week 2 van mijn test/deca cycle. Door deze bulk merk ik dat ik begin aan te komen in VP. Waar gaat jullie voorkeur naar uit na de test/deca cylce. Raden jullie aan om b.v. enkele weken te cutten of op onderhoud te eten en proberen te cutten middels (of tijdens) de test/tren cycle?

1-8 400 mg deca
1-10 500 mg test-e

De tren kuur ben ik qua weken nog niet uit. Ik ga proberen 250 test-e en 400 tren te zetten. Duur van de kuur is mogelijk afhankelijk van de sides.
 
Probeer het eens in het AAS topic
 
Kan ik hem zelf verplaatsen?
 
dus als ik het goed begrijp volgt er na deze test/deca een bridge, waarna blast 2; test/tren komt?

zo ja zou ik deze bulk cycle lekker afmaken.. tijdens je bridge calorieën terugschroeven en je tweede blast gebruiken om te cutten.
 
dus als ik het goed begrijp volgt er na deze test/deca een bridge, waarna blast 2; test/tren komt?

zo ja zou ik deze bulk cycle lekker afmaken.. tijdens je bridge calorieën terugschroeven en je tweede blast gebruiken om te cutten.

Duidelijk! thanks :)
 
Boven onderhoud blijven eten om zoveel mogelijk spiermassa te behouden
 
2 weken bezig dus zal meer vocht bijzitten dan vet denk ik.
 
ja, de eerste 6 woorden van de titel :roflol:

:roflol:

@TS Hoger in bf of hoger in vocht? Van Deca kan je een vocht bal worden, maar hoeveel hoger boven je onderhoud zit je dan in je cal?
 
Het gaat meer om de weken/maanden tussen de twee kuren in. Tijdens de test/deca kuur snap ik het dus dat is geen probleem. ben meer opzoek naar antwoorden wat jullie zouden doen...
 
Misschien is het handig te vermelden of je nou wel of niet off gaat.

Indien bridge lijkt me mijn advies prima. Wanneer je eerst off gaat alvorens je met test tren gaat beginnen. Sowieso tijdens en 1 maand na PCT in overschot blijven. Pas daarna terug naar onderhoudsniveau (of rustig blijven bulken) en tijdens kuur 2 cutten.
 
Misschien is het handig te vermelden of je nou wel of niet off gaat.

Indien bridge lijkt me mijn advies prima. Wanneer je eerst off gaat alvorens je met test tren gaat beginnen. Sowieso tijdens en 1 maand na PCT in overschot blijven. Pas daarna terug naar onderhoudsniveau (of rustig blijven bulken) en tijdens kuur 2 cutten.
Duidelijk! thnx :)
 
Back
Naar boven