MuscleMeat

Hoe omgaan met cheatmeal in schema? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Maxjek95

Cool Novice
Lid geworden
26 sep 2019
Berichten
46
Waardering
6
Lengte
1m79
Massa
68kg
Vetpercentage
15%
Morgen met Pasen gaan wij namelijk gourmetten als avondeten. Voor mij is dat gewoon eten zo veel als ik kan.

Hoe kan ik hiermee omgaan wat betreft mijn voedingsschema? Gewoon de hele dag skippen? Of echt alles bijhouden wat ik met gourmetten eet (wat een beetje lastig is imo)?
 
Gewoon niet overdrijven, en anders accepteren dat je die dag eventueel wat bijkomt
 
Gewoon niet overdrijven, en anders accepteren dat je die dag eventueel wat bijkomt
Maar dan wel gewoon de rest van het schema blijven volgen? En dan het avondeten in het schema vervangen door wat ik op die dag eet gewoon?
 
Maar dan wel gewoon de rest van het schema blijven volgen? En dan het avondeten in het schema vervangen door wat ik op die dag eet gewoon?
Of smorgens en smiddags wat lager in kcal gaan zodat je savonds wat meer kunt eten. avondeten zou ik dan niet tracken. Zonder gewicht en voedingswaarde is dit toch maar gokken en vrij zinloos
 
Of smorgens en smiddags wat lager in kcal gaan zodat je savonds wat meer kunt eten. avondeten zou ik dan niet tracken. Zonder gewicht en voedingswaarde is dit toch maar gokken en vrij zinloos
Thanks! :)
 
Waarom niet gewoon normaal eten ipv zoveel als je kunt?

Ik zou heel de dag gewoon eten zoals gebruikelijk en de laatste maaltijd van de dat wordt dan je cheat meal.
 
maak je niet zo druk om 1 dagje

68 kg op 1.79......
 
Back
Naar boven