XXL Nutrition

hoe ondek je aankomende gyno tepels?

Bezoekers in dit topic

tranquilo

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
9
Lengte
1m89
Massa
94kg
Vetpercentage
9%
Yo bro's,

FF vraagje, weet niet wie er eerder last heeft gehad (althans waarschijnlijk nog heeft omdat het niet weg gaat) van gyno, of tewel feminalisering van de mannelijke borsten...
Hoe voel je dit aankomen? En hoe snel verergert dit!!!
Heb wel gevoelige tepels namelijk en ik voel rechts een ergere verdikking dan links..
Moet ik nu meteen aan de Clomids???? lekker k*t dan, want die vernken weer mijn kuur...
Zat eerst te denken aan die tit-bitch die erin had gebeten, maar dat is meer dan 2 weken geleden, zou dat niet een aaleiding geweest kunnen zijn?
grtz.
jw:lifter:

Wat je zegt is toch wel beginnende gyno. Waarbij je dus gelijk nolva of iets moet nemen. Clomid kan ook wel, maar ik denk dat nolva hier toch een stuk beter voor is.

Gevoelige tepels en een lichte verdikking is een duidelijk teken. En over het vernken van je kuur? Ik denk dat dit wel mee valt. De gains die je hier mee tegenhoud zijn toch voornml vet en vocht.
En de rest is gewoon slecht procentueel, dus ik zou me daar niet te druk om maken.

Ik denk overigens niet dat je "bijt":D een aanleiding er voor is, misschien dat je het daardoor niet gelijk hebt gemerkt, maar ik zie verder geen enkel verband.

Dus nu gewoon 40mg nolva /dg de 1e dagen en als het wat zakt nog even doorgaan op 20mg.

Just my 2 cents...

k*t dus, moet eerst nolva bestellen, want heb alleen clomids binnen handbereik... neem in eerste instantie hier maar wat van...

Raar vind ik alleen dat mijn rechter tepel erger is dan de linker... je zou zeggen dat dit gelijk op moet gaan...

Bij mij begint altijd de linker tepel. Ik heb er trouwens alleen last van als ik 40-50mg dbol gebruik. Met testo heb ik er nog geen last van gehad

Is dat zo? Ik dacht dat je juist eerder gyno kon krijgen met test, omdat dit erger aromatiseerd en converteerd nar oestrogeen...???

Ik krijg het alleen in de rechter, en nu zelfs komt het 5 maanden na mijn laatste kuur ineens terug om niks want ik gebruik niks, zelfs geen supplementen, alleen proteine en multivits.

Beter kan je Arimidex gaan gebruiken, werkt sneller en beter dan nolva of clomid.

Originally posted by Diver2000
Beter kan je Arimidex gaan gebruiken, werkt sneller en beter dan nolva of clomid.
Het is andersom: nolvadex/clomid werken sneller. Arimidex werkt trager. (maar dan wel beter)

Arimidex is beter als je over langere periodes gaat.

Sorry maar van alle snti oestrogenen heeft arimidex het kortste half leven dat ik in de boeken (1 boek okay) kan vinden. Dat betekent dat je het zeer regelmatig moet innemen.

Naast anti oestrogeen is Arimidex ook een aromatase inhibitor. Geadviseerd wordt 0.5 tot 3.0 mg Armidex per dag in 2 tot 6 doses (ik zou eerder voor 6 gaan) samen met 10 tot 30 mg Nolvadex. Dit zou nagenoeg de oestrogeen activiteit in het lichaam moeten lamleggen.

p.s. Voor het opbouwen van spieren is oestrogene activiteit noodzakelijk. Het hier bovengenoemde recept is dunkt me dus niet iets om TIJDENS een kuur tye doen, maar eerder als nakuur.

weet uit ervaring dat ik met de eerste dag 2 tabs arimidex direct resultaat merkte. daarna neem ik alleen nog 1 tab wanner het opspeelt. Weet dat je met nolva meer tabs nodig hebt en vaak langer moet gebruiken eer het wegzakt

ben ook als de dood voor gyno. wil 3 keer per week 150mg test prop gaan zetten. toch wel de moeite om wat nolva/clomid te gebruiken denk ik... hoeveel en hoelang na de kuur? blijft het dan volledig weg? heeft winny niet een beetje een antioestrogeen werking?

Luca

Het beste recept tegen gyno lijkt me het achter de hand houden van zowel anti aromatiserings middelen (bijv. armidex,proviron) en een oestrogeen receptro site blocker (bijv. armidex,nolvadex,clomid,cyclofenil) achter de hand te hebben. Eventueel zelfs een DHT blocker (bijv. proscapine)

Trek daarna goed na wat voor een soort AAS je gebruikt en in hoeverre deze converteert naar oestrogeen en naar dht. Hieruit zou je je conclussies moeten kunnen trekken omtrent noodzaak van dit soort middelen tijdens de kuur. Kan natuurlijk nooit kwaad een van de grote jongens hier om raad te vragen.

Maar last but not least .... je beste wapen is en blijft borst zelf onderzoek ...... meeste vrouwen leren dit van de huisarts als kanker prefentie..... voor een man is het niet veel anders controleren of er geen anomailiteiten ontstaan in het borst weefsel en geen ernstige toename van de gevoeligheid is. Treed dat op dan ben je er op deze manier zo vroeg bij dat je nog alle tijd hebt om er iets tegen te nemen.

Originally posted by Diver2000
weet uit ervaring dat ik met de eerste dag 2 tabs arimidex direct resultaat merkte. daarna neem ik alleen nog 1 tab wanner het opspeelt. Weet dat je met nolva meer tabs nodig hebt en vaak langer moet gebruiken eer het wegzakt
Het half-leven van arimidex mag dan korter zijn, het werk zichtbaar niet sneller dan nolvadex.

Doordat het niet de vrije estrogenen kan blokken zullen die in de eerste tijd nog binden aan ER.

Voor snelle aanpak is nolvadex de keuze omdat deze onmiddelijk de ER blokt voor alle estrogenen. Wel moet deze idd veel hoger gedosseerd worden dan arimidex.

Voor gebruikers die een effectievere en langdurigere aanpak willen is arimidex de betere keuze.

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven