AndroidHealthClinic

Hoe ontharen pro's zich

Bezoekers in dit topic

Schwarzeneeger

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
190
Lengte
1m81
Massa
86kg
Vetpercentage
7%
Hoi,

Als ik kijk naar bijv Marc fitt, en ook jeff seid dan zie ik dat ze volledig onthaard zijn op hun armen, buik, borst etc. Maar hoe doen ze dit? Zijn die gasten elke dag aan het scheren of laten ze zich elke week waxen ofzo? Bij mij groeit het namelijk na het waxen na een paar dagen alweer.

Hoi,

Als ik kijk naar bijv Marc fitt, en ook jeff seid dan zie ik dat ze volledig onthaard zijn op hun armen, buik, borst etc. Maar hoe doen ze dit? Zijn die gasten elke dag aan het scheren of laten ze zich elke week waxen ofzo? Bij mij groeit het namelijk na het waxen na een paar dagen alweer.

ik denk scheren en van die ontharings creme

Veet, dat werkt snel en eenvoudig

Heb daar (nog) geen ervaring mee.. maar 'snel en eenvoudig' klinkt beter dan het scheermesje en scheerschuim. Hoe werkt Veet precies? Smeren en dan eraf trekken of zo?

Smeren, 5 min laten zitten en dan eraf halen, komt geen trekken aan te pas.

Daarna de huid even insmeren met wat verzorgende creme tegen rode bultjes en klaar.

Veet zeggen ze..

Toen ik dat gebruikte had ik allemaal bultjes de volgende dag en brandend gevoel. Nee waxen en-/of laseren

En je ziet die jongens enkel alleen in hun beste vorm dus geschoren onthaard low bf. Nooit zal je ze in een slechte vorm zien op fotos of shows. Misschien zijn ze in off-season gewoon behaard.

Veet zeggen ze.. Toen ik dat gebruikte had ik allemaal bultjes de volgende dag en brandend gevoel. Nee waxen en-/of laseren En je ziet die jongens enkel alleen in hun beste vorm dus geschoren onthaard low bf. Nooit zal je ze in een slechte vorm zien op fotos of shows. Misschien zijn ze in off-season gewoon behaard.
branch is behaard offseason de betere pro's moeten guest posen dus die niet,ok als je je bovenlichaam scheert of want dan ook maar benen scheren als je geen wedstrijden doet is gewoon gay :P

Veet al wel eens gedaan, maar moest er bij mij 15 min op blijven zitten voordat de haren los lieten, stinkt wel vind ik
Scheren blijft een serieuze klus, zowel met scheerschuim als met olie
Epileren is PIJNLIJK !

Ik ga ooit die nog wel eens van 450 € proberen: http://www.epilatorshop.be/category/235674/laser-ontharing.html

Ik gebruik zelf ontharingscreme van de drogist. Eerste paar keer wel rood en geiritteerd huid maar na een x keer went mn huid er wel aan. Scheren komt het nog harder terug bij mij

Harsen geeft het mooiste resultaat op de lange termijn imo de haartjes worden steeds zachter en lichter als je t braaf elke 6-8 weken laat doen.
Zou t alleen niet zelf gaan doen met die thuishars troep maar in een salon, scheelt aanzienlijk qua gevoeligheid.

• Like
Waarderingen: Pillz
Harsen geeft het mooiste resultaat op de lange termijn imo de haartjes worden steeds zachter en lichter als je t braaf elke 6-8 weken laat doen.
Zou t alleen niet zelf gaan doen met die thuishars troep maar in een salon, scheelt aanzienlijk qua gevoeligheid.

Ik moet mn rug (eigenlijk traps meer en net onder de nek tot schouders) om de 3 weken harsen. Borst enso trim ik. Borst ooit 1x geharst deed zoveel pijn, niet normaal was toen op t helft gestopt ging toen 2 weken elke x de stukjes waar ik niet geharst had met een scheermes wegscheren.

bovenkant harsen doet helemaal geen pijn.

Terug
Naar boven