Fitness Seller

Hoe opa z’n training afwerkt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

CityTrip

50% Natty 🇲🇨
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
28 nov 2007
Berichten
536
Waardering
287
Lengte
1m88
Massa
118kg
Vetpercentage
12%
Door mijn leeftijd 52 jaar train ik 7 dagen per week maximaal 45 min per dag, het lukt niet meer om langer te trainen omdat ik simpelweg op ben! Het (schema) wat ik afwerk loopt gewoon door, het lijkt veel elke dag trainen maar dit is voor mij de oplossing die paar minuten per dag om in shape te blijven. Ben met pensioen dit is de enige inspanning wat ik heb en kan daarna weer lekker rusten! Train nu al een kleine 30 jaar totaal. Ben er wel een een tijdje uit geweest maar sinds 3 jaar weer elke dag zoals hieronder. Weeg exact 105kg 17% niet dat het belangrijk is voor mij maar ben redelijk vol opgepompt. In mijn tropenjaren woog ik 129kg 15% Dit om een aan te geven dat ik niet onder doe voor de jonkies.

Train puur op gevoel en werk geen 5x5 programma’s oid. Hoef ook niets meer te bewijzen de spiegel is mijn vriend en dat is mijn maatstaf om het maar zo te zeggen!

Maandag Borst & buik
Dinsdag Benen > Sumo deadlift only
Woensdag Rug & buik
Donderdag biceps & triceps kuiten
Vrijdag Schouders & buik
Zaterdag Benen leg extension leg curl & kuiten
Zondag Borst & buik
Maandag biceps & triceps kuiten
 
Klinkt goed, maar euh pensioen?
Wat zijn je doelen ?
Foto om te bewijzen dat 45 min pd voldoende is?
Alvast succes !
 
Doen je goed,52jaar en met pensioen
 
Waarom train je 7 dagen in de week?
 
Waarom train je 7 dagen in de week?

Omdat ik geen grote en kleine spiergroepen kan trainen simpelweg omdat mijn lichaam dit niet meer vol kan houden. Daarom max 45min per dag en dat volstaat prima
 
Ik zou toch even kijken naar je 7 daagse split als je na 45 minuten al op bent, meer is niet beter.
 
Train naar mijn idee minder maar verdeel het over 7 dagen om toch alles te kunnen pakken. Het lukt niet meer om bv borst triceps buik cq kuiten te pakken en dan rustdag te nemen of 2 grote spiergroepen!
 
52 jaar en met pensioen?

nou leg dat maar eens uit....:) je hebt de centen al binnen of ben je afgekeurd?
 
Klinkt goed, maar euh pensioen?
Wat zijn je doelen ?
Foto om te bewijzen dat 45 min pd voldoende is?
Alvast succes !

ja klopt ben 3 jaar legionair geweest Irak 90” 91”
geen doelen enkel in shape blijven!
Foto’s pfff ben ik niet zo van openbaar te zetten, geloof mij ik weeg echt 105kg met 17%
 
52 jaar en met pensioen?

nou leg dat maar eens uit....:) je hebt de centen al binnen of ben je afgekeurd?

ben niet afgekeurd, kan ook niet dan verlies ik mijn legionairs bonus
 
Back
Naar boven