Fitness Seller

Hoe oud ben je? Hoe lang train je al en op welke leeftijd was je het sterkst?

Hou oud ben je


  • Totaal stemmers
    86

Bezoekers in dit topic

Ik merk nu, op mijn 40ste, dat ik veel minder snel vooruitgang boek op de bench press dan 3 jaar geleden; Ik wil het niet toegeven, maar de cijfers tonen het aan. Drie jaar geleden ging ik van 5 x 85 naar 5 x 120 op 4 maanden tijd maar nu zal dit wellich 6 maanden duren. Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck!
 
Ik merk nu, op mijn 40ste, dat ik veel minder snel vooruitgang boek op de bench press dan 3 jaar geleden; Ik wil het niet toegeven, maar de cijfers tonen het aan. Drie jaar geleden ging ik van 5 x 85 naar 5 x 120 op 4 maanden tijd maar nu zal dit wellich 6 maanden duren. Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck!


herstel en groei gaat idd langzamer (ben zelf 45) maar door je ervaring kun je wel een stuk effectiever trainen
 
31, 6 jaar, nu (612,5kg total).

Wel de laatste 2 jaar maar heel weinig progressie geboekt. Behalve technisch.
 
Laatst bewerkt:
Laat maar zien dat jij het kunt, daar twijfel ik namelijk aan.
 
Je bedoelt dat een eventuele bevestiging niet mogelijk is.
 
Lieve kinderen, dit is een ERNSTIG topic.. Niet kibbelen of ik stuur Tymboo op jullie af.
 
herstel en groei gaat idd langzamer (ben zelf 45) maar door je ervaring kun je wel een stuk effectiever trainen
Ik merk inderdaad dat ik efficienter train. Ik train veel minder deadlift maar ga sneller vooruit.
Ik maak me echter terug schuldigaan te weinig eten, te weinig slapen en dat zorgt terug voor te weinig vooruitgang. Dus misschien, als ik dit terug aanpak, dat de resultaten terug sneller gaan dan vroeger.
 
Ik weiger te accepteren dat er ooit een moment komt dat PR's er niet of super langzaam inzitten.
Tja.... dan zou je op onnatuurlijke wijze die grenzen kunnen passeren.
 
Back
Naar boven