MuscleMeat

Hoe oud was je toen je je 1e AS kuur deed? (1 bezoeker)

hoe oud was je toen je je 1e AS kuurtje deed?

  • 12

    Stemmen: 25 25,0%
  • 13

    Stemmen: 0 0,0%
  • 14

    Stemmen: 1 1,0%
  • 15

    Stemmen: 1 1,0%
  • 16

    Stemmen: 2 2,0%
  • 17

    Stemmen: 7 7,0%
  • 18

    Stemmen: 7 7,0%
  • 19

    Stemmen: 13 13,0%
  • 20

    Stemmen: 15 15,0%
  • 21

    Stemmen: 29 29,0%

  • Totaal stemmers
    100

Bezoekers in dit topic

joey01

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 mrt 2006
Berichten
55
Waardering
0
hoe oud en wat voor een kuur?

ik was wel erg jong. eind 15 of begin 16 jaar. heb kuurtje dianabol gedaan, 250 tabs in 6 weken.
 
ik zat met 16 zo vol met eigen-testo, dat ik er zelfs nog iets van weg kon geven ;)
 
Je mag de poll wel wat verder laten lopen dan tot 21 jaar.
 
hoe oud en wat voor een kuur?

ik was wel erg jong. eind 15 of begin 16 jaar. heb kuurtje dianabol gedaan, 250 tabs in 6 weken.

ik was 10 bij mn eerste AS kuur, GH en insuline en wat test prop! lekker knallen was dat, flink gegained, zit er inmiddels al 12 jaar aan.

6ovl2rq.gif
 
ik denk dat ik 29 of 30 ga zijn :D
 
ik was 10 bij mn eerste AS kuur, GH en insuline en wat test prop! lekker knallen was dat, flink gegained, zit er inmiddels al 12 jaar aan.

6ovl2rq.gif

tering kriebel, vind ik wel errug jong hoor, vind dat je minstens 12 jaar oud moet zijn:p
 
Vanwaar loopt het maar tot de leeftijd van 21? Je begint bij een belachelijke leeftijd van 12 en je laat het maar door lopen tot 21??? Ik was rond de 24 toen ik begon...
 
tering kriebel, vind ik wel errug jong hoor, vind dat je minstens 12 jaar oud moet zijn:p

I know, maar had geen zin om te wachten, dus heb em gewoon doorgetrokken tot mn 12e, toen heb ik besloten eeuwig on te blijven aan die kuur, gaat lekker hoor! heb helaas geen balzak meer onder mn piemoltje en moet 2 keer per dag scheren, maar ik ben wel huge :cool:
 
Ik durf het bijna niet te zeggen, ik was ongeveer 25 jaar en ik kon een potje Bionabol kopen met 100 tabs (WWWWOOOOOWWWW), maar dan ook zonder meer, geen uitleg, geen feedback, geen internet, geen info...
Ik dus dagelijks 1 à 2 pilletjes tot mijn doosje leeg was...

DOM DOM DOM !!!!

ma ja, wat doe je eraan, te laat de put gevuld als het kalf verdronken is !
 
doe gewoon

< 16
16
17
18
19
20
21
>21


ik was 30 (echte leeftijd is 31 en niet 29 , foutje bij registratie;) )
 
Meen je dat echt 10 jaar???
 
ik was 9, 200 mg oxy als kickstart en toen 1.5 jaar lang aan de STH. 4 weken gefrontload met 3500mg test en 1000mg trenbolone-e me nakuur was een jaartje nolvadex met 2x per week 5000iu pregnyl.


3 kilo gegaind, + scheve poten gekregen!
 
ik was 9, 200 mg oxy als kickstart en toen 1.5 jaar lang aan de STH. 4 weken gefrontload met 3500mg test en 1000mg trenbolone-e me nakuur was een jaartje nolvadex met 2x per week 5000iu pregnyl.


3 kilo gegaind, + scheve poten gekregen!

Oh maar dat is goed, kan je altijd bij de dijkbewaking gaan werken, dat is makkelijk op de helling staan:D
 
bedankt dat er weer zoveel serieuze reacties worden gegeven:S

waarom kan er nou nooit es een keer serieus op in worden gegaan?

zal wel aan mij liggen..mja..zal wel...
 
bedankt dat er weer zoveel serieuze reacties worden gegeven:S

waarom kan er nou nooit es een keer serieus op in worden gegaan?

zal wel aan mij liggen..mja..zal wel...

kwakkie?
 
Ik mis de optie (nog)niet, kwestie dat ik bv als naturel niet roekeloos ga stemmen om de resultaten te zien. Dan krijg je een vertekende enquete.
 
Excuses, heb in de poll wel de goede leeftijd aangegeven.

eerste kuurtje was een Dia kuurtje 300 stuks in 6 weken.
dit op mijn 18e,

jaja ik weet het veel te jong!!

komt neer op 50 mg per dag, ja het is vrijdag dus de meesten zullen op het moment niet zo goed meer kunnen rekenen, moest zelf ook me calculator er bij pakken nl.
 
Back
Naar boven