MuscleMeat

Hoe oud zijn ze?

Bezoekers in dit topic

Jefro

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
313
Waardering
0
Even een kort vraagje tussendoor.

Hoe oud zijn de toppers van nu eigenlijk?
Ik bedoel dus Ronnie C, Chris C, Shawn R, Lee P, etc. etc.
Volgens mij zien ze er ouder uit dan dat ze werkelijk zijn.
 
Ergens in de 30 toch zekers wel, misschien tegen de 40? Ik dacht dat J Cutler 32 was ofzo, en dat dat nog jong werd beschouwd voor een Mr. Olympia ´speler´, maar ik denk dat je er best achter kan komen door wat op inet te neuzen......
 
Originally posted by frietbakker
Ergens in de 30 toch zekers wel, misschien tegen de 40? Ik dacht dat J Cutler 32 was ofzo, en dat dat nog jong werd beschouwd voor een Mr. Olympia ´speler´, maar ik denk dat je er best achter kan komen door wat op inet te neuzen......

Ronnie is volgens mij 39.
Shawn, Kevin, Flex, Chris, Nasser zijn allemaal zo'n 35-37
Jay is volgens mij 30 en Lee Priest is volgens mij 28.
 
De gemiddelde leeftijd is wel wat hoger dan 10 jaar geleden. Nu moet dat rond de 30 jaar liggen. Pro's van rond de 25 jaar hebben niet de kwaliteit van de jongens die al de 30 gepasseerd zijn. Op een paar uizonderingen na. En op kwaliteit wordt meer dan vroeger gejureerd, toen je met veel minder droog hoog kon plaatsen. Een soft fysiek hoe zwaar en goed dan ook raakt nauwelijks nog in de top 10.
Dit zie je ook in de veteranen cats, waar je meer kwaliteit en hardheid ziet.
Ook hebben de profs heel wat meer spiermassa dan vroeger. En om dit te bereiken heb je meer jaren nodig. Vandaar ook misschien dat de profs de 30 gepasseerd zijn.
 
Lee is 30 jaar
 
ik dacht dat Nasser de 40 voorbij was...
 
Back
Naar boven