Fitness Seller

Hoe overleef ik?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanasoufi

Cool Novice
Waardering
24
Lengte
1m56
Massa
43kg
Vetpercentage
10%
Chronische klik-keelklachten en sinds 3 dagen chronische reflux klachten, veel mensen, waaronder familie en collega's en enkele van jullie hier vragen mij hoe ik het toch allemaal doe. Hoe sleep ik mezelf overal doorheen?

Bij deze uit dankbaarheid naar jullie allen voor jullie overweldigende steun in deze moeilijke tijd, DUIK in de wereld van Sana!

1. 6 oktober 2021

Ik ben Sana, 31 jaar, een mooie meid met lief kuiltje, ik zou nog mooier zijn als ik nog 11 kilo lichter werd. Dankzij mijn chronische klik-keelklachten ligt dat doel ineens dichterbij dan ooit. Ik heb Rechten gestudeerd in Rotterdam en werk momenteel relaxt vanuit huis bij het Juridisch Loket. Sinds mijn chronische klik-keelklachten sport ik niet meer, maar ik deed voorheen aan 3 keer per week fitness + dagelijks twisten. Deze:

Ik heb geen relatie of man, want waar vind ik de man van mijn dromen:

Mooiste, liefste, leukste, schattigste, spannendste man ter wereld 😍 Met minder neem ik geen genoegen. Al moet ik voor eeuwig single blijven. Kinderen hoef ik niet. Ja, baby's zijn echt lief hoor. Maar die mormels doen volgens mij pijn als ze eruit komen, en ik kan mijn reflux klachten niet eens aan. Dat nog los van dat ze geld kosten, en ik alles met ze moet delen. En hallo, ik heb nu keelklachten. Die mormels kan ik er niet bij.

Ik keek voor mijn chronische aandoeningen weleens naar Netflix etc, maar ja, sinds mijn klachten is de focus weg. Wel kijk ik elke keer wanneer ik ga eten naar de vlogs van Sadia Rind op Youtube. Van die oordopjes in, en kijken + luisteren maar, zodat ik de klik niet hoor.

Deze meid is de reden dat Sana niet aan het infuus en sondevoeding ligt/zit:

Verder ga ik nu weer even snel met series beginnen. Ik laat jullie zo weten welke.

*Hoogtepunt van de dag: Macaroni gegeten, eerste warme maaltijd sinds mijn leven ingrijpend veranderde op 24 september 2021.
*Dieptepunt van de dag: Die onbekwame huisartspraktijk en frauduleuze assistentes: Ja, ik stuur je de KNO verwijsbrief. NIETS GEKREGEN.
*Angst van de dag: Macaroni en ander voedsel in mijn longen

• Topic Starter Topic Starter
Zojuist begonnen aan Baddua (Vloek)

Topserie! Elke week 2 afleveringen.

Vooral als je kampt met chronische klachten is het moeilijk om aan nieuwe series te beginnen. Trots op mezelf dat het is gelukt. Fijne avond allemaal!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven