XXL Nutrition

Hoe pak ik deze 5 b's goed aan? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

marjanne

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 mrt 2007
Berichten
128
Waardering
0
Ik heb nogal wat probleem gebieden.
Ik noem ze de verschrikkelijke 5
-Benen
-Billen
-Buik
-Borst
-Bovenarmen.

Ik zou graag wat strakker willen, ook een beetje spiervorming.
Ik zie er nu niet echt bepaald "sexy" uit.
Ik doe 4 dagen per week, 3 kwartier cardio.
Dan train ik vaak met mijn broer mee, Heb vanavond voor het eerst gesquat ofzo. Dat voelde wel fijn, al is het wel behoorlijk zwaar!:p
Iemand tips???
 
Doorgaan met wat je nu al doet en wat krachttraining erbij zodat het allemaal wat strakker wordt... Je zult er dan waarschijnlijk ook wat gespierder uitzien zodat de 5 b's wat mooier naar voren komen ;)

P.s vergeet ook niet goed op je voeding te letten...
 
Doorgaan met wat je nu al doet en wat krachttraining erbij zodat het allemaal wat strakker wordt... Je zult er dan waarschijnlijk ook wat gespierder uitzien zodat de 5 b's wat mooier naar voren komen ;)

P.s vergeet ook niet goed op je voeding te letten...

Ik doe er ook krachttraining bij, o.a deadliften enzo.
voeding let ik zoveel mogelijk, drink veel water en zorg dat ik niet teveel suikers en vet binnenkrijg
 
Combineer idd de cardio met een hoop krachttraining(gewoon lekker zwaar) en let ook op je voeding. Dan komen de strakke spieren wel goed;)

En natuurlijk vooral blijven squatten;)
 
zo'n 3 maanden nu, elke week, ga eerst 15 minuten fietsen, 15 minuten crosstrainer, 10 minuten op zon skeelerding..weet de naam er niet van. en dan nog 5 minuten stevig lopen. Kwa kracht doet ik deadliften met ong. 60 kilo. Triceps doe ik met 35 kilo, Squatten doe ik met ong. 20 kilo. Bankdrukken doe ik 20 soms 30 kilo.
Benen doe ik 40 kilo. Lijkt me zwaar genoeg tog/
 
zo'n 3 maanden nu, elke week, ga eerst 15 minuten fietsen, 15 minuten crosstrainer, 10 minuten op zon skeelerding..weet de naam er niet van. en dan nog 5 minuten stevig lopen. Kwa kracht doet ik deadliften met ong. 60 kilo. Triceps doe ik met 35 kilo, Squatten doe ik met ong. 20 kilo. Bankdrukken doe ik 20 soms 30 kilo.
Benen doe ik 40 kilo. Lijkt me zwaar genoeg tog/

Dat moet genoeg zijn om strakker te worden, ja. Ik denk dat je meer geduld moet hebben, ik vermoed dat het gewoon langzamer gaat dan je verwacht had. Je zegt niet hoe intensief je die afvaltraining doet, maar je stopt wel telkens om naar een ander apparaat te gaan. Ik denk dat je daar nog kan winnen door per keer de volle drie kwartier op 1 toestel te doen, en dan zo intensief mogelijk als je vol kan houden zonder echt diep te moeten gaan.
 
squatten moet en kan zwaarder denk in verhouding tot je deadlift..
 
squatten moet en kan zwaarder denk in verhouding tot je deadlift..

Ik vind squatten veel zwaarder dan deadliften, heb het ook nog niet zovaak gedaan, dus denk dat het kwa gewicht nog wel omhoog gaat.,
 
hmm, dan ben ik raar vrees ik..maar mijn handen houden met deadliften niet meer gewicht hoewel ze dat wel kunnen..maar die squat gaat vast omhoog naarmate je ehm vaker gedaan hebt:)
 
hmm, dan ben ik raar vrees ik..maar mijn handen houden met deadliften niet meer gewicht hoewel ze dat wel kunnen..maar die squat gaat vast omhoog naarmate je ehm vaker gedaan hebt:)

Denk het ook wel, ik ga denk ik straks al naar de sportschool, zal ik het eens proberen met 30 kilo.
 
Begin maar eerst met krachttraining en doe cardio erna...

Zal je lichaam meer verbeteren dan zoveel cardio. Zou die cardio anders gescheiden doe op de uchtere maag in de morgen en anders na de krachttraining.

En de training gaat niet alleen om het gewicht... uitvoering is belangrijker... daarbij doe verschillende oefeningen en train gewoon lekker mee met je broer.
 
Begin maar eerst met krachttraining en doe cardio erna...

Zal je lichaam meer verbeteren dan zoveel cardio. Zou die cardio anders gescheiden doe op de uchtere maag in de morgen en anders na de krachttraining.

En de training gaat niet alleen om het gewicht... uitvoering is belangrijker... daarbij doe verschillende oefeningen en train gewoon lekker mee met je broer.

Mijn broer traint te zwaar voor me, en hij heeft ook geen zin om telkens rekening met mij te moeten houden, soms doe ik wel mee, zoals met deadliften, bankdrukken en met sqauten helpt ie me.. verder ben ik op mezelf aangewezen
 
Oh maar die oefeningen die hij doet kan je waarschijnlijk ook alleen.

ik train ook alleen en vraag alleen hulp met spotten als ik bankdrukken en squaten enzo.. Verder gewoon alle krachttraining kan je zelf ook wel doen... dus gewoon doen. ;)
 
Heb vandaag met 40 kilo halve squats gedaan, en met 20 kilo volle squats, tot aan de grond dus.
Ging opzich wel, alleen mijn benen doen nu behoorlijk pijn..Maar voelt wel fijn!!:D
 
Volgende keer misschien full squats met 20 of 25 en parallel squats met 30 of 35, want vind persoonlijk quarter squats niet echt zinvol...
 
Volgende keer misschien full squats met 20 of 25 en parallel squats met 30 of 35, want vind persoonlijk quarter squats niet echt zinvol...

Ik vind het nog wel zwaar hoor, heb nu ook flinke spierpijn in mijn benen..
en wat zijn parallel squats dan?
 
je bovenbenen parralel aan de vloer..maar gewoon trainen zoals het lekker aanvoeld!
 
Back
Naar boven