Fitness Seller

hoe pak je de sport serieuzer aan

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

freak99

Novice
Lid geworden
22 okt 2019
Berichten
14
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
61kg
Vetpercentage
17%
hallo ik ben 20 jaar nu al 7 maand beezig met de sport heb al reedelijk wat vooruitgang gemaakt van het punt dat ik begon en ik begin de sport steeds liever en liever te doen maar ik zou het nog serieuzer willen aanpakken ik wil nog meer leren ik zou echt ooit het lichaam willen hebben om aan een competitie te kunnen mee doen ik ben daar nog belange niet maar ik zou willen weten wat je allemaal zou moeten doen om op zo een punt te geraken ik zou gewoon van de sport mijn leven willen maken maar hoe begin je daar aan ik heb wel ooit een rug operatie gehad mag je aan zo iets me doen als je rug er niet zo goed uit ziet als normaal
 
Eat clen, tren hard.
Jokes aside, ik zou je allereerst goed inlezen op voeding, staan heel wat handige stickies hierover en een voedingsschema wat je zelf kan opstellen.
Verder is het belangrijk dat je je herstel serieus aanpakt, dus zorg dat je goede slaap hebt. (7-8 uur per dag)
Er zijn genoeg beginners schema's waar je nu nog aan kan doen, dat geeft je een duidelijker beeld en doelstelling, imo.
(Ook dit is te vinden bij de stickies op het forum)

Competities kan ik niks over zeggen, hier heb ik zelf geen ervaring mee.
Maar je hoeft je in ieder geval niet te schamen over je rug.
 
En geduld hebben.. vooral geduld hebben en blijven doorgaan.
 
met de voeding gaat het goed maar mijn 1ne kant van mijn rug steekt verder uit als mijn andere en mijn schouder ook dus staan mijn spieren niet zo gelijk ik weet niet of het daar door komt maar het maajt het wel wat ingewikelder als in in de spiegel kijk valt dat wel op daarom heb ik wel aan een perso al trainer gedacht maar dat kost veel geld en dat budget heb ik niet
 
kheb ook een depresie gehad en dat komt stil aan weer wil dit op een hoger level doen omdat dit het enige is dat mij gelukkig maakt en mij een doel geeft in het leven tis ook wel niet makkelijk om een job te vinden dat hier makkelijk bij te combineren is want in train 6 dagen per week
 
4258bc190503f0e4d6447ac52411f6ef-790.jpg


Mooie volzinnen maak je trouwens
 
Wat zijn je concrete vragen?
 
sorry ben niet goed in dat uit te leggen dus wat ik best zou moeten doen voor mijn spieren juist te trainen aangezien mijn rug en schouder niet zo gelijk zijn met elkaar
 
sorry ben niet goed in dat uit te leggen dus wat ik best zou moeten doen voor mijn spieren juist te trainen aangezien mijn rug en schouder niet zo gelijk zijn met elkaar

Gewoon eten en trainen met een goed schema, snap het probleem niet? Zet er anders een foto op van je rug dan snappen we waar dit over gaat.
 
ziet er eerder eng en leelijk uit dan hoe het hoort daarom wil ik het verbeteren
 
Mooi dat je je een stuk beter voelt door het sporten en je er zo serieus mee bezig bent!
Het lijkt mij verstandig (mocht je dat nog niet gedaan hebben) om eens met een goede (sport)fysio om tafel te gaan zitten. Het kan niet anders dan dat je, door je asymmetrische houding, oefeningen niet helemaal lekker kunt uitvoeren. Je houding tijdens het trainen is erg belangrijk om geen blessures op te lopen. Laat iemand je helpen om dit op de juiste manier aan te pakken.

Succes!

(Probeer af en toe leestekens te gebruiken. Dat maakt het lezen van je verhaal een heel stuk makkelijker en prettiger)
 
wat is dat een fysio?
 
begin eerst eens met een goed voedingsschema voor je zelf op te stellen, vervolgens een trainingsschema weet niet hoe vaak je per week kan, wilt trainen....
 
Ga eerst maar een aantal jaren trainen en goed eten en kan dan eens hoe je ervoor staat. Zo makkelijk om te zeggen dat je het podium op wilt maar de meesten stoppen na een tijdje met trainen. Genoeg info hier op het forum te vinden over voeding en training. Van complete schema’s tot hulpmiddelen om je voeding te finetunen. Ga aan de slag en drop je schema’s hier voor feedback. Meer kan je er niet over zeggen.
 
Ga eerst maar een aantal jaren trainen en goed eten en kan dan eens hoe je ervoor staat. Zo makkelijk om te zeggen dat je het podium op wilt maar de meesten stoppen na een tijdje met trainen. Genoeg info hier op het forum te vinden over voeding en training. Van complete schema’s tot hulpmiddelen om je voeding te finetunen. Ga aan de slag en drop je schema’s hier voor feedback. Meer kan je er niet over zeggen.

hier heb je advies van een kabouter op podium
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven