MuscleMeat

hoe pak je de sport serieuzer aan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ga eerst maar een aantal jaren trainen en goed eten en kan dan eens hoe je ervoor staat. Zo makkelijk om te zeggen dat je het podium op wilt maar de meesten stoppen na een tijdje met trainen. Genoeg info hier op het forum te vinden over voeding en training. Van complete schema’s tot hulpmiddelen om je voeding te finetunen. Ga aan de slag en drop je schema’s hier voor feedback. Meer kan je er niet over zeggen.

Dat jij nou meerdere jaren en kuurtjes nodig had voordat je een podiumwaardig lichaam had wil niet zeggen dat TS het niet sneller kan. :D
 
Dat jij nou meerdere jaren en kuurtjes nodig had voordat je een podiumwaardig lichaam had wil niet zeggen dat TS het niet sneller kan. :D

Meerdere jaren: ja.
Meerdere kuurtjes: nee.

Ik zie dat je mijn log goed gevolgd hebt.
 
Mooi dat je je een stuk beter voelt door het sporten en je er zo serieus mee bezig bent!
Het lijkt mij verstandig (mocht je dat nog niet gedaan hebben) om eens met een goede (sport)fysio om tafel te gaan zitten. Het kan niet anders dan dat je, door je asymmetrische houding, oefeningen niet helemaal lekker kunt uitvoeren. Je houding tijdens het trainen is erg belangrijk om geen blessures op te lopen. Laat iemand je helpen om dit op de juiste manier aan te pakken.
Hoe kom je hierbij? Het is prima om bij de fysio langs te gaan, heb ik ook ooit gedaan, maar ik heb nooit last bij mijn training ervaren als gevolg van mijn asymmetrische houding en ook geen oefeningen voor om dit te verbeteren, behalve het corrigeren tijdens het lopen en trachten hier een automatische van te maken (wat niet zo gemakkelijk gaat natuurlijk).
 
lol ik heb die comentaar niet nodig ik weet van mij zelf dat ik dat wil doen ben daar al lang genoeg mee beezig alleen nu veel serieuzer en ik vraag totaal niet om voeding of trainingschemas dat heb ik al mijn vragen waren hoe ik dat moet aan paken met mijn rug nu en hoe je de sport serieuzer kan nemen
 
lol ik heb die comentaar niet nodig ik weet van mij zelf dat ik dat wil doen ben daar al lang genoeg mee beezig alleen nu veel serieuzer en ik vraag totaal niet om voeding of trainingschemas dat heb ik al mijn vragen waren hoe ik dat moet aan paken met mijn rug nu en hoe je de sport serieuzer kan nemen

Geen idee ik heb geen scheve rug. Succes !
 
ja hier zeggen ze kinesist daarom dat ik het niet begreep
 
en ik heb geen anobolen als je naturel traint en die brol neemt dan is trainig en voeding totaal anders dus ik vraag raad aan mensen dat weten hoe het naturel werkt
 
Caluga weer?
 
had maar het is nog steed niet 100%procent gelijk en als ik vroeger trainde bleef alles mooi gelijk maar vooral rug is niet hoe dat het hoort dus wil ik weten wat ik er moet aan doen maar kinesist is wel een goed idee
 
kheb er geen dus fail idioot
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven