XXL Nutrition

hoe pak je de sport serieuzer aan

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
haha draai u woorden maar om en begin maar over iets anders ge zijt gewoon een klein kind dat aandacht zoekt want ge kunt hier niks nuttig zeggen wat doet ge hier dan zelf
 
haha draai u woorden maar om en begin maar over iets anders ge zijt gewoon een klein kind dat aandacht zoekt want ge kunt hier niks nuttig zeggen wat doet ge hier dan zelf

Nou niet zo scheef gaan lopen doen. Ik wens je verder veel succes met je podiumambities, gelukkig hebben ze tegenwoordig een klasse voor mensen met een handicap, pak je kans!
 
het grappige aan u woorden is ik ga later nog iets waart zijn als hij stopt met anabolen in u lijf te spuiten zijt hij niks meer waart en wow mijn rug staat wat schever als normaale mens en daarme ben in handicap wat ben jij tog een grapjas sommige mensen gaan voor dingen in het leven en dan heb je van die mensen dat aan de anabolen zitten en denken dat ze het zijn
 
het grappige aan u woorden is ik ga later nog iets waart zijn als hij stopt met anabolen in u lijf te spuiten zijt hij niks meer waart en wow mijn rug staat wat schever als normaale mens en daarme ben in handicap wat ben jij tog een grapjas sommige mensen gaan voor dingen in het leven en dan heb je van die mensen dat aan de anabolen zitten en denken dat ze het zijn
En sommigen mensen zijn zwak en depressief en zijn opvulling van de samenleving. Van die mensen die nooit wat gaan bereiken. Jij dus
 
Die scheve rug kan je niks aan doen, misschien die ongesteldheid wel.
 
Ik wil je rug wel even rechtzetten
 
kheb ook een depresie gehad en dat komt stil aan weer wil dit op een hoger level doen omdat dit het enige is dat mij gelukkig maakt en mij een doel geeft in het leven tis ook wel niet makkelijk om een job te vinden dat hier makkelijk bij te combineren is want in train 6 dagen per week
Het is wel makkelijk een job te vinden, je training plan je daar maar rondom.
Begin daar eerst maar eens mee.
Tip: laat iemand anders je sollicitatie brief opstellen want op deze manier ga je inderdaad geen kans maken.
 
De boodschap is duidelijk denk ik. We gaan off-topic nu.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven