XXL Nutrition

hoe poep jij? (1 bezoeker)

Zit je voorover gebogen als je aan het poepen ben of leun je achterover?

  • ik leun voorover (dus ik steun bijvoorbeel met ellebogen op knieën)

    Stemmen: 51 89,5%
  • ik zit meer rechtop dan wel achterover

    Stemmen: 6 10,5%

  • Totaal stemmers
    57

Bezoekers in dit topic

Afwisselend,ligt eraan welk boekje ik lees.:rolleyes:

Mooiste (en tevens ergste) poepervaring heb ik toch wel in marokko meegemaakt,ging met een vriend mee (toen voor de eerste keer naar marokko) en kwamen ergens in het zuiden in een verlaten stadje aan,na 3 dgn in de auto gezeten te hebbben borrelt je wel het een en ander,kwamen dat huis binnen en na een korte kennismaking met de familie moest ik echt ff gaan plat liggen,werd boven (op de 3e verdieping) naar een kamer verwezen.Dacht wel ff te gaan slapen daar,vriend van me ging weer naar onderen naar zn familie toe.Opeens begon het....Damn moest schijten....Ik de gang op gelopen...half roepend/half fluisterend...Rachid....Rachid.....geen gehoor,alleen gelach en gebrul van 3 verdiepingen lager,en die traptreden had ik imo toen niet meer gehaald...Toen zag ik het licht:rolleyes:stond een deur op een kier en zag niets anders dan een gat in de vloer steken en wist van horen zeggen dat het wc's zijn daar,zonder na te denken mezelf meteen op dat porseleinengat gestopt,maar eerst na minuten lang een houding proberen aan te nemen..hand tegen muur/rug tegen muur/handen op knieen...Pffff wat een gedoens man.....Anyhow,na eenmaal de juiste houding gevonden te hebben kon ik eindelijk mn ding doen:Dmaar toen kwam het...wc-papier!!!waar de hell ligt het wc-papier!!!!Rond gekeken in dat 1x2m hokje zag ik een doekje hangen!!!Die zat vol gaten en weet ik veel wat allemaal:eek:No way dat ik dat ging gebruiken,en het was inmiddels al te laat om nog proberen rachid te roepen hehe.Toen heb ik dus voor de eerste en laatste keer met mn eigen handen mn aars boven een kraantje moeten schoonmaken!!!

Onvergetelijke ervaring....maar NOOOOIT meer.:o

kon je het niet met je t shirt doen en dan weggooien.en andere aan ? dit is echt te smerig :roflol:
 
kon je het niet met je t shirt doen en dan weggooien.en andere aan ? dit is echt te smerig :roflol:

Kom je wel achter als je voor de 1e keer in een vreemd land zit en een cultuurshock ervaart,ff mn eigen shirtje eraan laten geloven en met blote borst de pot af lopen!!!Die gasten lopen daar bedekt rond met een godsdienstige reden he en die respecteer ik,ipv dat ik daar dus shirtloos liep gaf ik ze liever een poepbacterie-handje.:rolleyes:
 
Afwisselend,ligt eraan welk boekje ik lees.:rolleyes:

Mooiste (en tevens ergste) poepervaring heb ik toch wel in marokko meegemaakt,ging met een vriend mee (toen voor de eerste keer naar marokko) en kwamen ergens in het zuiden in een verlaten stadje aan,na 3 dgn in de auto gezeten te hebbben borrelt je wel het een en ander,kwamen dat huis binnen en na een korte kennismaking met de familie moest ik echt ff gaan plat liggen,werd boven (op de 3e verdieping) naar een kamer verwezen.Dacht wel ff te gaan slapen daar,vriend van me ging weer naar onderen naar zn familie toe.Opeens begon het....Damn moest schijten....Ik de gang op gelopen...half roepend/half fluisterend...Rachid....Rachid.....geen gehoor,alleen gelach en gebrul van 3 verdiepingen lager,en die traptreden had ik imo toen niet meer gehaald...Toen zag ik het licht:rolleyes:stond een deur op een kier en zag niets anders dan een gat in de vloer steken en wist van horen zeggen dat het wc's zijn daar,zonder na te denken mezelf meteen op dat porseleinengat gestopt,maar eerst na minuten lang een houding proberen aan te nemen..hand tegen muur/rug tegen muur/handen op knieen...Pffff wat een gedoens man.....Anyhow,na eenmaal de juiste houding gevonden te hebben kon ik eindelijk mn ding doen:Dmaar toen kwam het...wc-papier!!!waar de hell ligt het wc-papier!!!!Rond gekeken in dat 1x2m hokje zag ik een doekje hangen!!!Die zat vol gaten en weet ik veel wat allemaal:eek:No way dat ik dat ging gebruiken,en het was inmiddels al te laat om nog proberen rachid te roepen hehe.Toen heb ik dus voor de eerste en laatste keer met mn eigen handen mn aars boven een kraantje moeten schoonmaken!!!

Onvergetelijke ervaring....maar NOOOOIT meer.:o

:roflol:

Die wc's stinken trouwens heel erg. Spreek uit ervaring;) Hoe heb je de andere dagen niet meer gepoept ofzo?? of deed je het steeds op dezeldfde manier:p
 
Afwisselend,ligt eraan welk boekje ik lees.:rolleyes:

Mooiste (en tevens ergste) poepervaring heb ik toch wel in marokko meegemaakt,ging met een vriend mee (toen voor de eerste keer naar marokko) en kwamen ergens in het zuiden in een verlaten stadje aan,na 3 dgn in de auto gezeten te hebbben borrelt je wel het een en ander,kwamen dat huis binnen en na een korte kennismaking met de familie moest ik echt ff gaan plat liggen,werd boven (op de 3e verdieping) naar een kamer verwezen.Dacht wel ff te gaan slapen daar,vriend van me ging weer naar onderen naar zn familie toe.Opeens begon het....Damn moest schijten....Ik de gang op gelopen...half roepend/half fluisterend...Rachid....Rachid.....geen gehoor,alleen gelach en gebrul van 3 verdiepingen lager,en die traptreden had ik imo toen niet meer gehaald...Toen zag ik het licht:rolleyes:stond een deur op een kier en zag niets anders dan een gat in de vloer steken en wist van horen zeggen dat het wc's zijn daar,zonder na te denken mezelf meteen op dat porseleinengat gestopt,maar eerst na minuten lang een houding proberen aan te nemen..hand tegen muur/rug tegen muur/handen op knieen...Pffff wat een gedoens man.....Anyhow,na eenmaal de juiste houding gevonden te hebben kon ik eindelijk mn ding doen:Dmaar toen kwam het...wc-papier!!!waar de hell ligt het wc-papier!!!!Rond gekeken in dat 1x2m hokje zag ik een doekje hangen!!!Die zat vol gaten en weet ik veel wat allemaal:eek:No way dat ik dat ging gebruiken,en het was inmiddels al te laat om nog proberen rachid te roepen hehe.Toen heb ik dus voor de eerste en laatste keer met mn eigen handen mn aars boven een kraantje moeten schoonmaken!!!

Onvergetelijke ervaring....maar NOOOOIT meer.:o

Je heb toch wel met links je aars schoon gekrapt hé
 
Had ik in Turkije ook voor ... maar normaal staat er ook een kannetje met water,
of toch iets in die trend ... zo kan je je terug wat proper maken :p

Bij mij was dan weer het toppunt dat het toilet ernaast een gewoon toilet was,
met echt toiletpapier. Maar daar kwam ik natuurlijk weer te laat achter.
Had dan ook wel een verschrikkelijke haast bij het binnengaan :D
 
Had ik in Turkije ook voor ... maar normaal staat er ook een kannetje met water,
of toch iets in die trend ... zo kan je je terug wat proper maken :p

Bij mij was dan weer het toppunt dat het toilet ernaast een gewoon toilet was,
met echt toiletpapier. Maar daar kwam ik natuurlijk weer te laat achter.
Had dan ook wel een verschrikkelijke haast bij het binnengaan :D

:roflol:
 
:roflol:

Die wc's stinken trouwens heel erg. Spreek uit ervaring;) Hoe heb je de andere dagen niet meer gepoept ofzo?? of deed je het steeds op dezeldfde manier:p

Hehe,op een of andere manier scheet ik nog maar eens per 3 dagen :rolleyes: en aan de boulevard in agadir ging ik dan ff bij een restaurant naar de pot.;)

Trouwens bij de fam. van mn vrouwtje haden ze speciaal voor ons een toilet laten plaatsen,jammer genoeg was die pas aan het eind van de vakantie klaar.:roflol:

@Markie13:Was toen zo van de kaart af dat ik dat niet eens meer weet!!!Hoop wel dat hun dan ook met links vegen,want als je daar een man of 5 een hand hebt gegeven en je krabt ff in je mondhoekje,krijg je meteen herpes en shit man!!!!
 
ik zit altijd vooruitgebogen met mijn ellebogen op mijn knieën.

Een vriend van me ging op vakantie naar marokko. Hij was toen heel ziek geworden door voedselvergiftiging. Hij vertelde mij dat hij in de douche stond. Toen liet ie opeens een scheet en daarna zat de hele muur achter hem eronder.:D
 
ik zit altijd vooruitgebogen met mijn ellebogen op mijn knieën.

Een vriend van me ging op vakantie naar marokko. Hij was toen heel ziek geworden door voedselvergiftiging. Hij vertelde mij dat hij in de douche stond. Toen liet ie opeens een scheet en daarna zat de hele muur achter hem eronder.:D

:roflol:
 
:roflol: wat een topic weer :D

ik meestal voorover gebogen of ik word van de pot geblazen
 
Afwisselend,ligt eraan welk boekje ik lees.:rolleyes:

Mooiste (en tevens ergste) poepervaring heb ik toch wel in marokko meegemaakt,ging met een vriend mee (toen voor de eerste keer naar marokko) en kwamen ergens in het zuiden in een verlaten stadje aan,na 3 dgn in de auto gezeten te hebbben borrelt je wel het een en ander,kwamen dat huis binnen en na een korte kennismaking met de familie moest ik echt ff gaan plat liggen,werd boven (op de 3e verdieping) naar een kamer verwezen.Dacht wel ff te gaan slapen daar,vriend van me ging weer naar onderen naar zn familie toe.Opeens begon het....Damn moest schijten....Ik de gang op gelopen...half roepend/half fluisterend...Rachid....Rachid.....geen gehoor,alleen gelach en gebrul van 3 verdiepingen lager,en die traptreden had ik imo toen niet meer gehaald...Toen zag ik het licht:rolleyes:stond een deur op een kier en zag niets anders dan een gat in de vloer steken en wist van horen zeggen dat het wc's zijn daar,zonder na te denken mezelf meteen op dat porseleinengat gestopt,maar eerst na minuten lang een houding proberen aan te nemen..hand tegen muur/rug tegen muur/handen op knieen...Pffff wat een gedoens man.....Anyhow,na eenmaal de juiste houding gevonden te hebben kon ik eindelijk mn ding doen:Dmaar toen kwam het...wc-papier!!!waar de hell ligt het wc-papier!!!!Rond gekeken in dat 1x2m hokje zag ik een doekje hangen!!!Die zat vol gaten en weet ik veel wat allemaal:eek:No way dat ik dat ging gebruiken,en het was inmiddels al te laat om nog proberen rachid te roepen hehe.Toen heb ik dus voor de eerste en laatste keer met mn eigen handen mn aars boven een kraantje moeten schoonmaken!!!

Onvergetelijke ervaring....maar NOOOOIT meer.:o

:roflol: !!!!!!!!!!!!!!!!

Je vergeet nog te vertellen dat je de flex ook vergeten was mee te nemen !!!
:roflol:

serieus ... wat een topic.. :roflol:

Ik denk dat Kale nog steeds aan het uitzoeken is wat zijn ergste poepervaring was!
 
Haha geweldig dit:D en ik leun voorover.
 
Vandaag nog. Dikke krampen toen ik net uit me bed was. Schijten schijten 10min erop gezeten. Met golven kwamen de krampen, met elke golf schijt.
Eindelijk klaar ik kijk om...:eek!: zo'n dikke hoop dat ie boven water was gekomen...
doortrekken komt alles omhoog (verstopping) was ff schrikken, anders was het stampen met de wc borstel :brew:
 
Vandaag nog. Dikke krampen toen ik net uit me bed was. Schijten schijten 10min erop gezeten. Met golven kwamen de krampen, met elke golf schijt.
Eindelijk klaar ik kijk om...:eek!: zo'n dikke hoop dat ie boven water was gekomen...
doortrekken komt alles omhoog (verstopping) was ff schrikken, anders was het stampen met de wc borstel :brew:

de drol blokt de doorgang dus loopt al het water over.
 
Ja zo dik was ie! hahahaha
 
Back
Naar boven