MuscleMeat

hoe poep jij? (1 bezoeker)

Zit je voorover gebogen als je aan het poepen ben of leun je achterover?

  • ik leun voorover (dus ik steun bijvoorbeel met ellebogen op knieën)

    Stemmen: 51 89,5%
  • ik zit meer rechtop dan wel achterover

    Stemmen: 6 10,5%

  • Totaal stemmers
    57

Bezoekers in dit topic

Loo

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2004
Berichten
15.710
Waardering
665
ben benieuwd....
 
Ik steun altijd op m'n knieen, kan je goed kracht zetten.
 
ik steun op mn knieën met een boekje in de hand
 
ligt er aan of het makkelijk of moeilijk gaat. bij het laatste is het namelijk veel ''elleboog -op- de- knie -werk'' en staat een fax uit darmstad ontvangen gelijk aan een goede abs training :P
 
ik zit achterover, anders raakt mijn lul het water

ontopic: ik neem vaak laptop mee als ik ga schijten, dus voorover zodat ik kan typen
 
Denk dat heel weinig mensen rechtop zitten, het is gewoon minder makkelijk.
 
Vanwege de hevige intolerantie door de inname van Whey heb ik vaak last van aambeien daarom scheur ik 2 losse stukjes wc-papier af en plak deze op beide butt-cheeks.
Vervolgens een klein beetje kracht zetten en niet te hard drukken anders zit alles eronder dit alles kan in een staande houding.
Bij diarree sta je een beetje in de houding van een verspringer op de 100m schans lichtjes door de knieën.
Diarree kan dan erg vervelend zijn en het is echt op hoop van zegen dat het goed afloopt.
9 van de 10x gaat het goed, maar als het mis gaat gaat het ook goed mis.
Mocht je dit willen uitproberen en heb je ook nog eens een hekel aan iemand adem dan gedurende 10 seconden heel diep in.
En druk dan keihard het moet een beetje gaan alsof je met je reet een ballon wil opblazen.
 
ik leun voorover (dus ik steun bijvoorbeel met ellebogen op knieën) vaak lees ik ook wat op de wc als het lang duurt wat heerlijk ontspannend is.
 
voorover ... zo kan ik mijn tenen beter in het oog houden dat die geen rare dingen doen
 
Afwisselend,ligt eraan welk boekje ik lees.:rolleyes:

Mooiste (en tevens ergste) poepervaring heb ik toch wel in marokko meegemaakt,ging met een vriend mee (toen voor de eerste keer naar marokko) en kwamen ergens in het zuiden in een verlaten stadje aan,na 3 dgn in de auto gezeten te hebbben borrelt je wel het een en ander,kwamen dat huis binnen en na een korte kennismaking met de familie moest ik echt ff gaan plat liggen,werd boven (op de 3e verdieping) naar een kamer verwezen.Dacht wel ff te gaan slapen daar,vriend van me ging weer naar onderen naar zn familie toe.Opeens begon het....Damn moest schijten....Ik de gang op gelopen...half roepend/half fluisterend...Rachid....Rachid.....geen gehoor,alleen gelach en gebrul van 3 verdiepingen lager,en die traptreden had ik imo toen niet meer gehaald...Toen zag ik het licht:rolleyes:stond een deur op een kier en zag niets anders dan een gat in de vloer steken en wist van horen zeggen dat het wc's zijn daar,zonder na te denken mezelf meteen op dat porseleinengat gestopt,maar eerst na minuten lang een houding proberen aan te nemen..hand tegen muur/rug tegen muur/handen op knieen...Pffff wat een gedoens man.....Anyhow,na eenmaal de juiste houding gevonden te hebben kon ik eindelijk mn ding doen:Dmaar toen kwam het...wc-papier!!!waar de hell ligt het wc-papier!!!!Rond gekeken in dat 1x2m hokje zag ik een doekje hangen!!!Die zat vol gaten en weet ik veel wat allemaal:eek:No way dat ik dat ging gebruiken,en het was inmiddels al te laat om nog proberen rachid te roepen hehe.Toen heb ik dus voor de eerste en laatste keer met mn eigen handen mn aars boven een kraantje moeten schoonmaken!!!

Onvergetelijke ervaring....maar NOOOOIT meer.:o
 
Denk dat heel weinig mensen rechtop zitten, het is gewoon minder makkelijk.

ik ken dus iemand die achterover leunt, vandaar dit topic.
 
Afwisselend,ligt eraan welk boekje ik lees.:rolleyes:

Mooiste (en tevens ergste) poepervaring heb ik toch wel in marokko meegemaakt,ging met een vriend mee (toen voor de eerste keer naar marokko) en kwamen ergens in het zuiden in een verlaten stadje aan,na 3 dgn in de auto gezeten te hebbben borrelt je wel het een en ander,kwamen dat huis binnen en na een korte kennismaking met de familie moest ik echt ff gaan plat liggen,werd boven (op de 3e verdieping) naar een kamer verwezen.Dacht wel ff te gaan slapen daar,vriend van me ging weer naar onderen naar zn familie toe.Opeens begon het....Damn moest schijten....Ik de gang op gelopen...half roepend/half fluisterend...Rachid....Rachid.....geen gehoor,alleen gelach en gebrul van 3 verdiepingen lager,en die traptreden had ik imo toen niet meer gehaald...Toen zag ik het licht:rolleyes:stond een deur op een kier en zag niets anders dan een gat in de vloer steken en wist van horen zeggen dat het wc's zijn daar,zonder na te denken mezelf meteen op dat porseleinengat gestopt,maar eerst na minuten lang een houding proberen aan te nemen..hand tegen muur/rug tegen muur/handen op knieen...Pffff wat een gedoens man.....Anyhow,na eenmaal de juiste houding gevonden te hebben kon ik eindelijk mn ding doen:Dmaar toen kwam het...wc-papier!!!waar de hell ligt het wc-papier!!!!Rond gekeken in dat 1x2m hokje zag ik een doekje hangen!!!Die zat vol gaten en weet ik veel wat allemaal:eek:No way dat ik dat ging gebruiken,en het was inmiddels al te laat om nog proberen rachid te roepen hehe.Toen heb ik dus voor de eerste en laatste keer met mn eigen handen mn aars boven een kraantje moeten schoonmaken!!!

Onvergetelijke ervaring....maar NOOOOIT meer.:o
:roflol:
 
Phoe net weer aandig tekeer gegaan :toilet:

Ik heb al medelijden met de gene die na mij op die plee komt:P
 
ik zit behoorlijk rechtop! Maarjah ik ben er dan ook nooit langer dan een seconde f 20-30 mee bezig... wat ik van anderen merk/hoor snap ik echt niet dat ze er soms wel minuten op moeten zitten!

Mijn stoelgang is gewoon meesterlijk hehe
 
ik ben ook met 20 sec klaar:P
 
voorover met een boekje
 
ik zit behoorlijk rechtop! Maarjah ik ben er dan ook nooit langer dan een seconde f 20-30 mee bezig... wat ik van anderen merk/hoor snap ik echt niet dat ze er soms wel minuten op moeten zitten!

Mijn stoelgang is gewoon meesterlijk hehe

Ik zit daar soms een kwartier of half uur. Dat is de enige plaats waar ik eens alleen ben en het rustig heb :o boekje of ipod erbij en ondertussen eens goed duwen. Wat moet een mens nog meer ?

ohja, voorover dus ook. onderarmen op knieen en lanceren die handel!
 
optie 1

ik voel trouwens alweer zo'n bruine smeerlap klaarzitten :D
 
Back
Naar boven