MuscleMeat

Hoe reageren de mensen meestal als je zegt dat je aan body-building doet? (2 bezoekers)

Welke reactie krijg je meestal als je zegt dat je aan body-building doet?

  • Body Building: HAHAHAHAHAHAAA

    Stemmen: 8 26,7%
  • dus je spuit....

    Stemmen: 6 20,0%
  • Heb je dan ook een kleine leuter?

    Stemmen: 0 0,0%
  • zullen we eens knokken? dan zie je meteen dat een bodybuilder helemaal niet sterk is!!

    Stemmen: 0 0,0%
  • bodybuilding.... Je bent een gare haan!!!

    Stemmen: 6 20,0%
  • Andere....

    Stemmen: 8 26,7%
  • Die spieren zijn verdorie allemaal pap!!!

    Stemmen: 2 6,7%

  • Totaal stemmers
    30

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Ikzelf zeg meestal gewoon dat ik aan krachttraining doe, dat is nog het gemakkelijkste.
 
bij mij t zelfde. ben niet supergroot en hoef ik ook niet te worden. bij bodybuilding denkt iedereen gelijk aan ronnie coleman en die andere grote monsters. Bodybuilding is in mijn mening werken aan en mooi en gezond lichaam. daar ben ik mee bezig en ik ga voor een droog strak lichaam. zodoende zeg ik maar dat ik aan fitness en krachtraining doe en daarbij gezond eet. scheelt weer de nodige uitleg...alhoewel:rolleyes:
 
Ik gebruik ook krachttraining. Als je bodybuilding zegt, denken aan Ronnie en vergelijken Ronnie meteen met jouw, en dan lachen ze je uit ^_^
 
Originally posted by Olimantado
Ikzelf zeg meestal gewoon dat ik aan krachttraining doe, dat is nog het gemakkelijkste.

Me 2
 
1e keuze vaak. Zo'n vetklep die dan tegen me begind te lachen onder het motto: gij kent toch nooit breed worden. Wacht maar af denk ik dan... en als het dan zomer is..:D Ey, Rob, wa hedde gij gegeten/gespoten?
 
Als ik zeg dat ik aan krachttraining doe zeggen ze meestal.

Je hoeft toch niet af te vallen of je wilt toch geen manwijf worden...
 
Jeps, weinig mensen weten hoe aantrekkelijk een goed gespierde vrouw is...
 
Dom gezeik. Meestal is t iets van: bodybuilders (hahahahah) zijn niet sterk de spieren zijn allemaal pap bla bla bla bla bla. Je kan beter cardio(of wat dan ook) gaan doen etc etc. Mensen gaan mij dan vertellen wat goed voor me is. Idioten. Er zijn al genoeg iele dunne mannen, daar hoef ik toch niet aan mee te doen. Bah.
 
ik zeg altijd dat ik aan een zware vorm van fitniss doe, geen uitleg geen gezeik ,,,,,
 
Originally posted by Levrone@
ik zeg altijd dat ik aan een zware vorm van fitniss doe, geen uitleg geen gezeik ,,,,,

als ik jouw stats lees dan is dit topic eigenlijk een retorische vraag?;)
maar is een mooie understatement
 
Originally posted by Man-Mountain
bodybuilders (hahahahah) zijn niet sterk de spieren zijn allemaal pap bla bla bla bla bla. Je kan beter cardio(of wat dan ook) gaan doen etc etc.



hahaha allemaal pap!!
 
Kijk ik zelf zeg ook meestal fitness om de vergelijking als ik zeg bodybuilding met die breede jongens. Maar dat uitlachen was snel vergaan toen we keer met school moesten trainen .. aah gossie wel 35 kilo bankdrukken.. heheh kwam ik met me 110 :P Kijk toen geloofde ze het wel. Het is alleen jammer dat ze dan gelijk roepen ja Anabolen gebruiken en dat je klein pikkie hebt. Nou nog nooit iemand over dat laatste horen klagen ;)
 
Ik zeg voor het gemak ook dat ik aan fitness doe.Als een "leek" er naar vraagt,zeg je ook niet gelijk dat je in de sportschool aan het stoeien bent met 52kg db.Lekker boeien wat iemand anders er van vind,ik train vooralsnog steeds voor mijzelf.
 
Ikzelf hou het gewoon op trainen en als ze verder vragen fitness. Ik denk dat als ik zeg BB dat ze me keihard zullen uitlachen. Ik weeg maar 68.5 kilo dus het zal nog lang duren voordat ik breed zal zijn. Tot nu toe krijg ik enkel de vragen als ze me in t-shirt zien.
 
Vinden ut wel oke opzich :D

haha ben in iets meer als jaar tijd van 70 kg naar 95 kg gegaan

dus dan krijg je wel reacties jah..
 
Iemand die niet aan enige vorm van krachttraining deed, zei altijd dat die zou winnen van Arnold S. omdat het allemaal siliconen waren :rolleyes: Ik altijd boos omdat hij me niet geloofde als ik zei dat hij zeker wel sterk is.

Als ik dingen koop als whey zeggen sommige vrienden dat het toch nooit werkt en alleen maar geldverspilling is... dan zeg ik het is geen geldverspilling, ik doe aan bodybuilding :D, dan kijken ze me met zo een stomme blik aan van "whatever"... ik denk "ze kijken wel anders als ik over een paar jaar goed breed en gedefinieerd ben, en hun nog steeds een lat met een buikje"
 
Ik krijg gewoon niet zulke negatieve reacties, eerder jaloerse blikken...

In me bulk zei iemand wel dat ik beetje papperig werd... (nog steeds lager vet % dan die persoon)

Maar verder mensen die zo denken weten gewoon niet beter dan het stereotiepe beeld over bodybuilders, meestal deels uit jaloezie en deels uit onwetendheid...
 
Originally posted by admin
Ik krijg gewoon niet zulke negatieve reacties, eerder jaloerse blikken...

In me bulk zei iemand wel dat ik beetje papperig werd... (nog steeds lager vet % dan die persoon)

Maar verder mensen die zo denken weten gewoon niet beter dan het stereotiepe beeld over bodybuilders, meestal deels uit jaloezie en deels uit onwetendheid...

het is idd een combinatie van die factoren.
Ze staan meestal niet open voor t onwetende. Daarentegen bestaan er te veel vooroordelen over BB. Als je dan zegt dat je aan bb doet dan lachen ze je uit en maken ze voor gek uit als je niet zo breed en groot bent als Arnie.
Maar bb is in mijn ogen werken aan een mooi lichaam. en dat mooie lichaam bepaal je grotendeels zelf. Of je nu genetisch bevoordeeld bent of niet. Jij hebt dat mooie lichaam voor ogen waar je voor wil en aan wilt werken. Dat dit dus niet een breed postuur betekent wil niet zeggen dat je dan niet bezig bent met bb.

ik ken ook zat grote jongens (groot in de betekenis van vet en log) die denken dat ze breed zijn. Dan zitten we bijvoorbeeld met zn allen bij een maat thuis en dan hebben ze t over hoeveel gewicht ze wel nie kunnen tillen en hoe grote armen ze wel niet hebben. Groot? ok. vorm? absoluut niet.
Een en al papprig vet, maar hun hebben de illusie dat ze breed zijn. Breed in mijn ogen betekent brede schouders en een paar goede vleugels en het belangrijkste om die illusie te scheppen: een smalle taille. En dat mijne sportieve vrienden, is iets waar hun nog een hele hele lange weg voor te gaan hebben. Een weg met veel obstakels en heuvels, hele sTe heuvels. een weg die uiteindelijk dood blijkt te lopen.
Maar laat hun maar lekker de gehele dag bier naar binnen gieten en friet eten om zo groot te worden. Ik ga voor de strakke droge fysiek en laat ze dan maar eens hun t-shirt uittrekken in de zomer en kijken wie er t beste (en niet t grootst!) uitziet!
 
Zouden sommige lompe vetzakken dan zelf niet doorhebben dat ze vet zijn en niet breed? Laatst zat een wandelende buik me een beetje uit te dagen... helaas ga ik geen ruzie zoeken waar mijn kleine broertje bij is, anders :p

En admin, jij krijgt jaloerse blikken... maar daar moet ik nog even mee wachten, ben beginner weetje... als je al beginner zegt dat je aan BB doet, krijg je heel andere blikken. Ik ga er niet op in, ze zien het wel in de zomer 2005, dan wil ik meer dan 90kg wegen met minder dan 10%BF...
 
Originally posted by CrocoDillon

En admin, jij krijgt jaloerse blikken... maar daar moet ik nog even mee wachten, ben beginner weetje... als je al beginner zegt dat je aan BB doet, krijg je heel andere blikken. Ik ga er niet op in, ze zien het wel in de zomer 2005, dan wil ik meer dan 90kg wegen met minder dan 10%BF...

ben benieuwd naar de fotos van Admin..(hint, hint)

en idd ben ook niet de grootste maar ga nu voor t droge fysiek en dan jaar na jaar rustig opbouwen. wil namlijk t hele jaar in shape zijn.:lifter:
 
Back
Naar boven