XXL Nutrition

Hoe reageren de mensen meestal als je zegt dat je aan body-building doet? (1 bezoeker)

Welke reactie krijg je meestal als je zegt dat je aan body-building doet?

  • Body Building: HAHAHAHAHAHAAA

    Stemmen: 8 26,7%
  • dus je spuit....

    Stemmen: 6 20,0%
  • Heb je dan ook een kleine leuter?

    Stemmen: 0 0,0%
  • zullen we eens knokken? dan zie je meteen dat een bodybuilder helemaal niet sterk is!!

    Stemmen: 0 0,0%
  • bodybuilding.... Je bent een gare haan!!!

    Stemmen: 6 20,0%
  • Andere....

    Stemmen: 8 26,7%
  • Die spieren zijn verdorie allemaal pap!!!

    Stemmen: 2 6,7%

  • Totaal stemmers
    30

Bezoekers in dit topic

Jah man, echt super irritant vind ik dat. Dikke mensen die denken dat ze breed zijn. Ken r ook een, laatst was hij dus zelf een keertje gaan trainen en zei meteen tegen mij: deze zomer gaan wij langs elkaar staan en dan zullen we wel eens zien blabla. Tsss, laatst sprak ik hem, was hij natuurlijk al lang weer gestopt. Dus hij zag ook maar af van het langs elkaar staan gebeuren.
 
Idd de mensen met een overgewicht willen zich wel eens vergissen in wat nu het brede is. Hebben ze zo'n grote mond en al van tillen en vervolgens moeten ze iets optillen hebben ze hulp nodig omdat het enkel vet is wat ze hebben. Altijd leuk om dan de volgende in je eentje op te tillen. De volgende keren als er getild moet worden gaan ze weg of ze willen hun rug niet belasten. :D :D
 
Ik hoef nooit te zeggen dat ik train :D
 
lol@ 3


maar idd laat die vetzeugen zich maar eens droogtrainen (hebben ze toch niet de motivatie voor, maargoed) en kijken wat erover blijft.. helemaal nix.
 
Meestal zeg ik dat ik aan fitness doe, als ik zeg dat ik aan bodybuilding doe word ik vierkant uitgelachen :rolleyes:.
Bodybuilding - werk aan je lichaam. de meeste mensen snappen niet wat BB inhoud.
 
t is altijd of je spuit of je hebt een kleine of ze zeggen wacht maar later dan verander alles in vet
wat weten sommige mensen toch weinig ...
 
Ik zeg ook altijd maar fitness, omdat ze toch niet begrijpen wat bodybuilding inhoudt. Dan denken ze meteen dat je 1 bij 2 moet zijn.
Als ze nou eens vertaalde he.
Bodybuilding is lichaam bouwen toch niet lichaam hebben!!

Wel leuk als je mensen tegenkomt die je al lang niet gezien hebt en dan zeggen: "wat ben jij groot geworden"

En dan ben ik nog niet eens zo groot(kan je nagaan hoe mager ik een paar jaar geleden was)

Binnenkort ff foto's maken.
 
Nou kreeg vandaag toch een domme opmerking.
Ik kwam een meid tegen in de supermarkt. Zij was van de week voor het eerst in de sportschool en probeerde het 1 en ander. Wat vroeg ze nu.
Waarom train jij omdat je wilt opvallen ofzo? Wat is dat toch idioot dat ze dat durfde te zeggen. Dus vroeg ik waarom zij dan ook daar was... Maar zelf zei ze gelijk ik kom echt niet meer...
 
Hehehehe... girl-fight :D laat zien wie de sterkste is Purple!
 
Nee zo ben ik niet ik ben lief...
:rolleyes:
 
Originally posted by dandyman


ben benieuwd naar de fotos van Admin..(hint, hint)

Zou ik ook graag willen zien,ik heb vernomen dat hij er wel behoorlijk uitziet dus eeeeh.:study: posten die foto's aub.
 
Originally posted by Purple
Nou kreeg vandaag toch een domme opmerking.
Ik kwam een meid tegen in de supermarkt. Zij was van de week voor het eerst in de sportschool en probeerde het 1 en ander. Wat vroeg ze nu.
Waarom train jij omdat je wilt opvallen ofzo? Wat is dat toch idioot dat ze dat durfde te zeggen. Dus vroeg ik waarom zij dan ook daar was... Maar zelf zei ze gelijk ik kom echt niet meer...

Je kan t ook positief opvatten. Ze vindt je duidelijk knap, t is nogal een jaloerse opmerking.
 
Originally posted by Man-Mountain


Je kan t ook positief opvatten. Ze vindt je duidelijk knap, t is nogal een jaloerse opmerking.

en een hele foute openingszin:D
 
Originally posted by Purple
Nou kreeg vandaag toch een domme opmerking.
Ik kwam een meid tegen in de supermarkt. Zij was van de week voor het eerst in de sportschool en probeerde het 1 en ander. Wat vroeg ze nu.
Waarom train jij omdat je wilt opvallen ofzo? Wat is dat toch idioot dat ze dat durfde te zeggen. Dus vroeg ik waarom zij dan ook daar was... Maar zelf zei ze gelijk ik kom echt niet meer...

Vrouwen he. Altijd nare opmerkingen maken over of tegen andere vrouwen omdat ze jaloers zijn.
Zelf is ze te lui om te trainen.
Best wel brutaal trouwens om je zo aan te spreken terwijl ze je niet eens kent.
 
Back
Naar boven