XXL Nutrition

Hoe recomp je? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Juar

Cool Novice
Lid geworden
2 nov 2014
Berichten
137
Waardering
3
Ik hoor vaak dat als mensen Tren gebruiken dat ze recompositionen, in spier aankomen en afvallen in vet door op onderhoud te eten. Mij is dit echter nooit gelukt, want zodra ik op onderhoud ga eten gebeurt er nog weinig terwijl ials ik cut of bulk het erg snel gaat qua resultaat
 
Je moet voor een recomp heel goed weten waar je lichaam goed op reageert. De verhouding EKV kan voor jou heel wat verschillen van wat het is voor iemand anders. Tren is geen wondermiddel, het verbrand geen vet, maar kan er (uit eigen ervaring) wel aan bijdragen mits je voeding op orde is. Recompen gaat vaak wel traag overigens.
 
Je moet voor een recomp heel goed weten waar je lichaam goed op reageert. De verhouding EKV kan voor jou heel wat verschillen van wat het is voor iemand anders. Tren is geen wondermiddel, het verbrand geen vet, maar kan er (uit eigen ervaring) wel aan bijdragen mits je voeding op orde is. Recompen gaat vaak wel traag overigens.

Bedankt, ik denk dat ik het maar gewoon volgende keer bij bulken/cutten houdt. Deed het voornamelijk omdat ik van baan ben veranderd die fysiek een stuk minder intensiever is en ik wou weten wat mijn nieuwe onderhoud zou zijn maar eenmaal ik van bulken naar die nieuwe onderhoud ging gebeurde er nog weinig. Heb dit zo'n 4 weken gedaan. Werd wel een stuk droger de eerste dagen maar dat kwam echter omdat ik al die kcals van mijn carbs had afgehaald. Merk dat ik het beste resultaat krijg als ik gewoon ruim boven onderhoud of ruim onder onderhoud eet

Zag Tren zelf eerst ook als een wondermiddel omdat je vaak verhalen leest van mensen die binnen 6 weken 10kg in spier zijn aangekomen en 10% in vet gedaald zijn maar dit zal wel schromelijk overdreven zijn.
 
Je zou al goed moeten weten hoe je goed op je voeding reageerd en op tren wang zelf vind ik tren geen ideaal middel om op te cutten(met t3 wel) omdat het je t3 verlaagd. Dit heb ik zelf ervaren overigens.
 
10 kilo spier kom je nooit aan in 1 kuur.
Beter kun je iets boven onderhoud eten en clean bulken.
 
Bedankt, ik denk dat ik het maar gewoon volgende keer bij bulken/cutten houdt. Deed het voornamelijk omdat ik van baan ben veranderd die fysiek een stuk minder intensiever is en ik wou weten wat mijn nieuwe onderhoud zou zijn maar eenmaal ik van bulken naar die nieuwe onderhoud ging gebeurde er nog weinig. Heb dit zo'n 4 weken gedaan. Werd wel een stuk droger de eerste dagen maar dat kwam echter omdat ik al die kcals van mijn carbs had afgehaald. Merk dat ik het beste resultaat krijg als ik gewoon ruim boven onderhoud of ruim onder onderhoud eet

Zag Tren zelf eerst ook als een wondermiddel omdat je vaak verhalen leest van mensen die binnen 6 weken 10kg in spier zijn aangekomen en 10% in vet gedaald zijn maar dit zal wel schromelijk overdreven zijn.

Die laatste zin is uiteraard onzin, tren is zeker lekker en je fysiek veranderd ook drastisch. Alleen geen 10 kg:o
 
Ik vind deca nog steeds het bulkmiddel bij uitstek. Tren is idd het leukst om op te cutten i.c.m. T3.

10KG VVM is uiteraard bullshit haha :D
 
Ik heb ook wel flink recomps gedaan met tren, en dat was zonder T3.
 
Ik vind deca nog steeds het bulkmiddel bij uitstek. Tren is idd het leukst om op te cutten i.c.m. T3.

10KG VVM is uiteraard bullshit haha :D

Hoe zit het met deca en vochtretentie? Ik hou van tren al vocht vast laat staan met deca.

Zit te overwegen om helemaal te stoppen met Tren aangezien ik er echt depressief van wordt en altijd als ik van blast naar cruise ga het als een gigantische opluchting voelt mentaal
 
Hoe zit het met deca en vochtretentie? Ik hou van tren al vocht vast laat staan met deca.



Zit te overwegen om helemaal te stoppen met Tren aangezien ik er echt depressief van wordt en altijd als ik van blast naar cruise ga het als een gigantische opluchting voelt mentaal


Dan snap ik sws niet dat je aan de tren blijft.
Als je zelfs vochtig word van tren zou ik toch je voeding eens onder de loep nemen.
Ik heb op deca nog geen eens last van vocht, alleen als ik cheat.
 
Dan snap ik sws niet dat je aan de tren blijft.
Als je zelfs vochtig word van tren zou ik toch je voeding eens onder de loep nemen.
Ik heb op deca nog geen eens last van vocht, alleen als ik cheat.

Voeding klopt gewoon. Heb er alleen geen last van als ik echt super laag in carbs ga en zodra ik met de tren stop is het binnen een week weer weg.

Wou mijn volgende blast een gram test proberen
 
Dan snap ik sws niet dat je aan de tren blijft.
Als je zelfs vochtig word van tren zou ik toch je voeding eens onder de loep nemen.

+1

Met tren erbij verlies je instant al het vocht dat je ervoor vasthield. Dat je elke nacht zwemt in een vijver ipv bedlakens moet je er voor lief bijnemen. :(
 
+1

Met tren erbij verlies je instant al het vocht dat je ervoor vasthield. Dat je elke nacht zwemt in een vijver ipv bedlakens moet je er voor lief bijnemen. :(


Dat zweten heb ik maar heel af en toe. Het probleem is vooral dat ik dingen niet meer kan relativeren waardoor ze veel harder aankomen en het depressief om niks zijn. Enige mentale voordeel is dat ik echt veel beter met vrouwen kan omgaan als ik aan de Tren zit, waarom weet ik niet:o
 
gast das natuurlijk weer een heel ander probleem. Tren is een mindfucker.. Heb het voor de eerste keer (nog steeds) zelf ondervonden. Gewoon ff diep ademen en realiseren waar je mee bezig bent, en dan ga je wel kunnen relativeren in bepaalde situaties.
 
Als je voeding op orde is post dan ineens eens een dagschema ervan.
 
Back
Naar boven