XXL Nutrition

hoe ruig met seated row ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

KaLe zei:
klopt... bijv. high rows kan ik niet eens volluit doen. Dan krijg ik 120 nog wel naar beneden, maar word gewoon weer omhoog gelanceerd :( Jammer, want het is een heerlijke variant.

Hehe, die variant ken ik ook. Gewoon een maat van voldoende gewicht je schouders naar beneden laten drukken (dus handen net naast de nek plaatsen). In het begin ff wennen, maar komt vanzelf wel.
Kun je toch zwaarder Kale!
 
RichardV zei:
Hehe, die variant ken ik ook. Gewoon een maat van voldoende gewicht je schouders naar beneden laten drukken (dus handen net naast de nek plaatsen). In het begin ff wennen, maar komt vanzelf wel.
Kun je toch zwaarder Kale!

probleem is dat ik vrijwel altijd op een tijdstip ga dat er geen grote gasten zijn :( 's Ochtends zitten de uitkeringtrekkers en de nachtwerkers er, die zijn groot :D
 
KaLe zei:
probleem is dat ik vrijwel altijd op een tijdstip ga dat er geen grote gasten zijn :( 's Ochtends zitten de uitkeringtrekkers en de nachtwerkers er, die zijn groot :D

Ja dat is ****ed up. Maar theoretisch hoeft de persoon niet zo zwaar te zijn he.
150 kg gewicht - jouw gewicht (92 kg) is 60 kg. Kan een lieftallige dame je eventueel al helpen, hehe.
Ik weet dat de berekening niet helemaal zal kloppen, maar je weet wel wat ik bedoel!
 
Back
Naar boven