MuscleMeat

Hoe schadelijk is 1 winstrolkuur?

Bezoekers in dit topic

Je HDL gaat omlaag. En je kan beter geen alcohol tijdens de kuur drinken. Maar buiten dat hoef je je geen zorgen te maken.
Niks mis met een winstrol only als eerste kuur hoor. Net als Dianabol only. Zijn genoeg bodybuilders groot mee geworden. Al zullen de gains met winny only waarschijnlijk tegenvallen.
 
Je HDL gaat omlaag. En je kan beter geen alcohol tijdens de kuur drinken. Maar buiten dat hoef je je geen zorgen te maken.
Niks mis met een winstrol only als eerste kuur hoor. Net als Dianabol only. Zijn genoeg bodybuilders groot mee geworden. Al zullen de gains met winny only waarschijnlijk tegenvallen.

Welke bodybuilders zijn er nou weer groot mee geworden?
 
Arnold ook alleen orals toch? XD Als eerste keer een paar weken kan het volgens mij niet zoveel.kwaad. Meer risico als je structureel blijft gebruiken imo.
 
Arnold ook alleen orals toch? XD Als eerste keer een paar weken kan het volgens mij niet zoveel.kwaad. Meer risico als je structureel blijft gebruiken imo.
Arnold heeft primo groot gemaakt , hij nam het mee van een familie bezoek in oostenrijk
 
Geen het is naief om te denken dat arnold geen emmers primo blaste :P

Volgens mij ging het niet om primo maar om
Dbol only en winstrol only en daar zijn geen bodybuilders op groot geworden
 
Arnold ook alleen orals toch? XD Als eerste keer een paar weken kan het volgens mij niet zoveel.kwaad. Meer risico als je structureel blijft gebruiken imo.
Ook al zou het niet schadelijk zijn, ik zie de meerwaarde er niet van in t.o.v. test. Wat zijn de redenen om orals te gebruiken? Is het enkel wegens de drempel of angst om te injecteren? Ik ben slechts benieuwd hiernaar, niets meer, niets minder. :rolleyes:
 
Ook al zou het niet schadelijk zijn, ik zie de meerwaarde er niet van in t.o.v. test. Wat zijn de redenen om orals te gebruiken? Is het enkel wegens de drempel of angst om te injecteren? Ik ben slechts benieuwd hiernaar, niets meer, niets minder. :rolleyes:
pre contest of voor kracht doeleinden hebben ze zeker hun nut.
 
Volgens mij ging het niet om primo maar om
Dbol only en winstrol only en daar zijn geen bodybuilders op groot geworden

danny padilla

Er is echt niks mis met een winny of dbol only kuur. Ik ken genoeg mensen die 10-12kg aan een winny only kuur hebben overgehouden, waaronder ikzelf. :-) Maar dan heb ik het over pharma grade winstrol en niet de underdosed UGL troep je tegenwoordig overal vind.
 
Laatst bewerkt:
danny padilla

Er is echt niks mis met een winny of dbol only kuur. Ik ken genoeg mensen die 10-12kg aan een winny only kuur hebben overgehouden, waaronder ikzelf. :-) Maar dan heb ik het over pharma grade winstrol en niet de underdosed UGL troep je tegenwoordig overal vind.

@Potentie bro wat een onzin 12 kilo op winstrol wat waren je voor en na stats dan?

En 3 kuren later deed je mee met de mister o?
 
danny padilla

Er is echt niks mis met een winny of dbol only kuur. Ik ken genoeg mensen die 10-12kg aan een winny only kuur hebben overgehouden, waaronder ikzelf. :-) Maar dan heb ik het over pharma grade winstrol en niet de underdosed UGL troep je tegenwoordig overal vind.
Wat? Meeste shit is overdosed.
 
In de meeste shit zit niks of wat compleet anders als dbol of methyltest. De labs die consistent goed zijn, zijn op 1 hand te tellen.

Hoeveel heb je er nodig dan? :dunno:
 
Back
Naar boven