AndroidHealthClinic

Hoe slecht 1 kuurtje? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Juriaan

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
5.222
Waardering
0
Hoe slecht kan 1 kuur voor je lichaam zijn als je verder gewoon gezond doorleeft. ik wil na de zomer toch echt gaan kuren omdat ik het helemaal gehad heb met het groeien zo. mijn doel ik dan ook 80-85 kilo met 7% vet zit nu op 74 kilo met 7-8% vet. Zou een 10 weekse kuur met test/eq kwaadkunnen voor iemand van 20 jaar die 2 jaar traint?
 
Originally posted by Juriaan
Zou een 10 weekse kuur met test/eq kwaadkunnen voor iemand van 20 jaar die 2 jaar traint?


Als je pech hebt wel..... (is enkel mijn mening, ben nog een beginner...) Het is een beetje zoals nken zonder condoom ivm HIV. Meestal zal je er geen aids van krijgen als je geen te marginale wijffies pakt, maar je neemt toch een zeker risico...
 
De grote hamvraag >>> Zal het bij 1 kuurtje blijven ? ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
nee, 1 kuur kan geen kwaad, als je ziek bent pompen ze je ook vol met meds, maar gebruik met mate.
 
Originally posted by Riki
nee, 1 kuur kan geen kwaad, als je ziek bent pompen ze je ook vol met meds, maar gebruik met mate.

Dit slaat als een L*L op een drumstel, Je krijgt als je ziek bent medicijnen in een dosis die verdraagzaam is voor je lichaam. Als je gaat kuren ga je meestal tot 10 x boven een normale dosis zitten en vaak nog wel hoger. Dan weet je nooit wat het met je body gaat doen. waarschijnlijk met een niet al te hoge dosis en een goeie nakuur zal er niet veel gebeuren, maar zelf heb ik ook gezegd dat ik maar 1 kuur wilde doen en dat zijn er ook meer geworden en er staat eind mei weer iets op stapel.

Juriaan, je weet al een hoop en met de juiste kennis en voldoende wijsheid zal je zelf wel weten wat je lichaam aankan en hoe je voor je lichaam hebt gezorgd de laatste maanden. (alcohol , drugs etc)

Succes met je keus en laat weten wat je gaat doen en wat dan je vorderingen zijn.
 
Thanx, ik drink niet zo veel meer sinds maart ben ik gestopt met me te bezatten. op zaterdag avond drink ik max 3 flesjes bier en rook ik een jointje. Verder ga ik volgende week op vakantie naar turkije all-inn dus daar drink ik nog wel wat en in juli op vakantie naar spanje waar ik wel weer wat zal drinken. Daarna wil ik nog wat rust nemen en dan gaan kuren en dan niet drinken uiteraard. Ben bijna jarig dus kan ik alvast wat geld apart leggen, maar verder ga ik nog een tijd info verzamelen e.d.

Het is niet dat ik ontevreden met mijn lichaam ben, alles is wel oke alleen me armen groeien niet en zijn gewoon te dun
 
Ik heb zelf een levensbedreigende infectie gehad , en vele malen de normale dosis van de antibiotica gehad met andere rotzooi. Ik zeg ook gebruik met mate.

Grtz

Originally posted by Diver2000


Dit slaat als een L*L op een drumstel, Je krijgt als je ziek bent medicijnen in een dosis die verdraagzaam is voor je lichaam. Als je gaat kuren ga je meestal tot 10 x boven een normale dosis zitten en vaak nog wel hoger. Dan weet je nooit wat het met je body gaat doen. waarschijnlijk met een niet al te hoge dosis en een goeie nakuur zal er niet veel gebeuren, maar zelf heb ik ook gezegd dat ik maar 1 kuur wilde doen en dat zijn er ook meer geworden en er staat eind mei weer iets op stapel.

Juriaan, je weet al een hoop en met de juiste kennis en voldoende wijsheid zal je zelf wel weten wat je lichaam aankan en hoe je voor je lichaam hebt gezorgd de laatste maanden. (alcohol , drugs etc)

Succes met je keus en laat weten wat je gaat doen en wat dan je vorderingen zijn.
 
1 kuurtje, dat zeggen ze allemaal... daarna nog eentje en dan nog eentje en voor je het weet ben je non stop bezig met allerlei troep...
 
homer dat is wel erg zwart wit.
Juriaan ik denk dat je wel genoeg kennis hebt opgedaan over kuren trainen eten enz dus ik zou zeggen als je er zelf 100% achter staat DOEN en suc6 ermee!!
 
Ja maar als hij nu al na 2 j staat te popelen omdat het via gewone natuurlijke groei zogezegd niet meer lukt.... en de resultaten zijn dan goed...
Kan me best voorstellen dat ie dan zegt Wow dit wil ik blijven doen, gaat veel te goed om te stoppen. Ik ken het wel, zelf ook meegemaakt enzo.
Maar tis je eigen keuze en lichaam dus...
 
Originally posted by Juriaan
..omdat ik het helemaal gehad heb met het groeien zo...voor iemand van 20 jaar die 2 jaar traint?

Ten eerste: als je je genoeg verdiept hebt zou ik zeggen: doe waar je je goed bij voelt!!!

Maaruh, als je 2 jaar trained en dan al helemaal gehad hebt, dan heb je naar mijn mening gewoon niet het doorzettingsvermogen en de wil van een BB'er! Wat is nou 2 jaar trainen? Denk jij nou echt dat jij dadelijk na die kuur wel gewoon 5 jaar door kan trainen en dan wel tevreden bent?! En al helemaal als je weet hoe makkelijk (ik weet dat het nog zwaar is maar wel makkelijker als normaal) het is om zo kilo's te gainen. Ik durf r veel geld om te verwedden dat je het nooit bij 1 kuurtje houd!!!
Ik train nu zelf 3 jaar en ik heb nog genoeg trainingstechnieken in mijn hoofd om minstens nog een jaar of 3 vooruit te kunnen (dat ik altijd vernieuwend bezig ben). Ik vind het gewoon een beetje dom en ook wel een beetje zwak als mensen zo snel naar dat soort middelen grijpen. Ok, als je echt alles natural geprobeerd hebt en je hebt nog steeds een groei van 2 kilo per jaar, dan snap ik het wel (net als diver 2003 bijvoorbeeld). Maar je kunt toch makkelijk 5 jaar natural goede groei hebben?!

Begrijp me niet verkeerd, ik wil je niet afzeiken of zo, je weet zelf het beste of je r wel of niet aan toe bent. Maar je bent pas 20 jaar en misschien nog niet eens uit gegroeid. Bovendien train je maar 2 jaar. Hoeveel kilo ben je in die 2 jaar aangekomen, wat eet je nu, hoe train je nu? Kijk eerst eens of je daar niets aan kan verbeteren voordat je voor de 'makkelijke' manier kiest.
 
Ik vind het trainen wel leuk en word ook wel sterker, maar me armen groeien zo pest langzaam, ik ben ecto en me armen zijn nu 33,5 gespannen koud en ik weet dat als ik naar de 37-38 koud wil dat ik nog min 2 jaar bezig moet zijn. een aangezien mijn doel ik 85 kilo worden en dat te onderhouden lijkt me een kuur wel een goede optie. ik weet niet hoe groot jij wilt worden?
 
Ik ben nu nog bezig met mijn doel, dat was 67 kg eind april. Weeg nu 69 kg dus dat gaat wel lukken :) Daarna stel ik weer een nieuw doel (in een termijn van ongeveer 6-8 maanden of zo), en dan weer, en dan weer, en dan zien we wel waar het schip strandt.

Je weegt nu 74 kg. Stel dat je je kuur netjes vol houd dan kom je toch al dicht tegen je uiteindelijke doel (van 85 kg). Ga je dan zorgen dat je dat gewicht voor altijd gaat behouden? Lijkt me sterk, dan zit je voor altijd op een plateau. Dus; je trained toch wel door. Je wil dadelijk toch weer vooruit gaan, why rush?

Maar dat is natuurlijk alleen hoe ik daar over denk. Zolang je het met gezond verstand doet kan het toch niet zo veel kwaad en als voor jou de voordelen afwegen tegen de nadelen dan moet je het gewoon doen.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven