AndroidHealthClinic

Hoe smaakt de vanille whey van Bulkpowders t.o.v. Myprotein en B&F?

Bezoekers in dit topic

Vantage72

Cool Novice
Lid geworden
28 nov 2014
Berichten
85
Waardering
3
Ik had voorheen de whey van B&F. Die vind ik te zoet.

Nu heb ik Myprotein. Die vind ik perfect qua smaak. Niet te zoet.

Hoe is de smaak van Bulkpowders vanille whey?
 
ga je nu 20 keer hetzelfde vrage?
 
Lol

Anyway, ik kan je niet helpen gezien ik (helaas!) whey perfection verreweg de lekkerste whey vind. Ben nu bezig met Impact Whey (MyProtein) en die is goed te doen maar smaak vind ik wel een stuk minder. Bulkpowders same story. M'n volgende wordt die van XXL en als die me niet bevalt gaan we die van Musculi maar eens proberen.
 
Lol

Anyway, ik kan je niet helpen gezien ik (helaas!) whey perfection verreweg de lekkerste whey vind. Ben nu bezig met Impact Whey (MyProtein) en die is goed te doen maar smaak vind ik wel een stuk minder. Bulkpowders same story.


Maar dan kun je me juist wel helpen... zeg je dat Bulkpowders en Myprotein ongeveer hetzelfde smaken?

Minder zoet dan B&F?
 
Maar dan kun je me juist wel helpen... zeg je dat Bulkpowders en Myprotein ongeveer hetzelfde smaken? Minder zoet dan B&F?
Minder zoet en meer een natuurlijkere vanille smaak. De vanille smaak je zeker wel maar het is niet een zoete vanillesmaak. Zoals ik al zei de vanille van BP is bij mij de beste die ik al ooit gehad heb. En dan vergelijk ik met alle smaken die ik ooit had.
 
Minder zoet en meer een natuurlijkere vanille smaak. De vanille smaak je zeker wel maar het is niet een zoete vanillesmaak. Zoals ik al zei de vanille van BP is bij mij de beste die ik al ooit gehad heb. En dan vergelijk ik met alle smaken die ik ooit had.

Oh thanks had ik ff gemist. Was zeker in een van mijn 18 andere threads ;)

Klinkt goed. Nu nog wachten op een goede actie.
 
Maar dan kun je me juist wel helpen... zeg je dat Bulkpowders en Myprotein ongeveer hetzelfde smaken? Minder zoet dan B&F?

Helaas een niet te beantwoorden vraag, had van Bulkpowders smaak banaan (gekregen via via) en gezien ik me vlak daarvoor al helemaal misselijk heb gedronken aan ON Serious Mass smaak banaan kwam die me de strot uit. Whey heb ik eigenlijk altijd in smaak aardbei, heb alleen van MyProtein strawberry cream terwijl ik van B&F altijd gewoon strawberry had dus ook een lastig vergelijk.

Die strawberry cream is heel zacht van smaak en zeker niet zo zoet als perfection maar geen idee dus wat je van Bulkpowders kan verwachten. Als je goed wil vergelijken (wat smaak betreft dan) zou je eigenlijk van alle merken dezelfde smaak moeten bestellen.
 
Ik snap dit soort topics eerlijk waar niet. Over smaak valt niet te twisten toch, iedereen vindt weer wat anders fijn aan hoe een whey is. Kansloos dit... koop gewoon een kleine verpakking links en rechts en probeer het, en ga dan voor de bulk orders. Heb je meer aan dan hier mensen om hun mening vragen.
 
Ik snap dit soort topics eerlijk waar niet. Over smaak valt niet te twisten toch, iedereen vindt weer wat anders fijn aan hoe een whey is. Kansloos dit... koop gewoon een kleine verpakking links en rechts en probeer het, en ga dan voor de bulk orders. Heb je meer aan dan hier mensen om hun mening vragen.
Je kan het wel lichtjes beschrijven.

We zitten allemaal nog te wachten op bulkpowder samples :p
 
Oh thanks had ik ff gemist. Was zeker in een van mijn 18 andere threads ;) Klinkt goed. Nu nog wachten op een goede actie.
Ja ik was lichtjes geagiteerd omdat ik 2 keer hetzelfde zag... is een beetje enorm hard te wijden aan mijn dagelijkse situaties. Dank bij voorbaat! :cool:
 
Ja ik was lichtjes geagiteerd omdat ik 2 keer hetzelfde zag... is een beetje enorm hard te wijden aan mijn dagelijkse situaties. Dank bij voorbaat! :cool:

Thanks ik begrijp je.

En je hebt gelijk, crossposten moet ik eigenlijk niet doen. Maarja ongeduldig he :)
 
Die van bnf is extreem zoet, nog nooit zulke smerige whey gehad
 
Smaken verschillen :), want vond de Myprotein vanille stukken beter dan die van Bulkpowders..

Ik begrijp op het BP topic dat er binnenkort samples komen van sommige smaken misschien heb je geluk en zit vanille er bij. MP heeft ook samples, ik zou eerst samples nemen voor je 5 kg besteld eerlijk gezegd..
 
Lol

Anyway, ik kan je niet helpen gezien ik (helaas!) whey perfection verreweg de lekkerste whey vind. Ben nu bezig met Impact Whey (MyProtein) en die is goed te doen maar smaak vind ik wel een stuk minder. Bulkpowders same story. M'n volgende wordt die van XXL en als die me niet bevalt gaan we die van Musculi maar eens proberen.

Zeker onze whey eens proberen! Momenteel hebben we fikse kortingen ter ere van onze sponsoring aan de Arnold Classic in Madrid. Ideaal moment om te bestellen dus! ;)
 
Back
Naar boven